Miesten stringit
Ja osaako arvon raati kertoa löytyykö jostain ihan normi kivijalkakaupasta miehille strigejä?
Kommentit (18)
Parikymmentä vuotta sitten oli blackhorsejakin stringimallisina. Käyttäisin jos olisi vieläkin, mutta eivät kai sitten menneet kaupaksi kun on lopetettu.
No ei kai aikuinen mies kuljeksi naru persevaossa! On niin epämukavat, että en ihmettele, jos ei ole kysyntää!
Vierailija kirjoitti:
No ei kai aikuinen mies kuljeksi naru persevaossa! On niin epämukavat, että en ihmettele, jos ei ole kysyntää!
Näinhän tämä menee, häpeän kautta vain aggressiivisesti kaiken kimppuun mikä itseä pelottaa. Tämä on mun mielestä paskin asia tässä suomalaisessa seksikeskustelussa (muista maista en osaa sanoa, kun en niissä keskustelua käy). Seksipalstalla nyt voisi kuvitella pyörivän porukkaa jota seksi, seksuaalisuus ja erotiikka edes jossain määrin kiinnostaisi positiivisessa hengessä, mutta tätä linjaahan se täälläkin ihan liian usein on. Ei. Ei. Yäk. Homoa. Sairasta. Satua.
Miesten stringit on homojen juttu.
Näin naisena koen, että stringit miehellä ovat todella epäseksikkäät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän tämä menee, häpeän kautta vain aggressiivisesti kaiken kimppuun mikä itseä pelottaa. Tämä on mun mielestä paskin asia tässä suomalaisessa seksikeskustelussa (muista maista en osaa sanoa, kun en niissä keskustelua käy). Seksipalstalla nyt voisi kuvitella pyörivän porukkaa jota seksi, seksuaalisuus ja erotiikka edes jossain määrin kiinnostaisi positiivisessa hengessä, mutta tätä linjaahan se täälläkin ihan liian usein on. Ei. Ei. Yäk. Homoa. Sairasta. Satua.
Terveen seksuaalisuuden omaavia ihmisiä inhottaa homot ja muut sodomiitit, miksi homot eivät sitä ymmärrä?
Miksi meidän pitäisi hyväksyä seksuaalisesti sairaat keskuuteemme? Laki on nyt oikein, ihminen saa olla sairas ilman laillista rankaisua, mutta ei se että tarkoita että terveiden ihmisten olisi pakko hyväksyä, sietää tai ymmärtää kieroutuneita seksuaalivammaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveen seksuaalisuuden omaavia ihmisiä inhottaa homot ja muut sodomiitit, miksi homot eivät sitä ymmärrä?
Miksi meidän pitäisi hyväksyä seksuaalisesti sairaat keskuuteemme? Laki on nyt oikein, ihminen saa olla sairas ilman laillista rankaisua, mutta ei se että tarkoita että terveiden ihmisten olisi pakko hyväksyä, sietää tai ymmärtää kieroutuneita seksuaalivammaisia.
Niin, unohdinkin sanoa että trollit minua vituttavat kaikista eniten. Rehelliset idiootitkin ovat jollakin tavalla siedettävämpiä.
Ne tulee muotiin muutaman vuoden välein. Kannattaa hamstrata kun niitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oman kokemuksen perusteella tiedän miltä ne tuntuu jalassa!! En ihmettele, jos niillä ei ole kysyntää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oman kokemuksen perusteella tiedän miltä ne tuntuu jalassa!! En ihmettele, jos niillä ei ole kysyntää!
Niitä käyttääkin vain masokistihomot, sen miestä näyttelevän homon käskystä.
On taas kommentteja, tänäpäivänä aika normaalia että heteromieskin käyttää stringejä niinkun itsekkin teen, paskapuhetta ja vanhajuttu ja olettamus ihmisillä että vain homot niitä käyttäisivät, naisilla alushousu-malleja käytössä vaikka kuinka eikä se heillä ole ongelma, ja niinkö että mies ei saisi muita kun boksereita pitää? Ainakin itse pidän sellaisia vaatteita jotka tuntuvat hyvälle päällä käyttää, niinkun varmaan moni muukin tekee, jokainen käyttäköönsä minkälaisia haluaa, ei pitäisi muitten ongelma olla mitä kullakin on jalassa.
Itse kysymykseen, ei tahdo kivijalkamyymälöistä löytyä, nettikaupoissa on hyvät valikoimat monenlaisia ja mallisia hyviä miesten stringejä.
Vierailija kirjoitti:
On taas kommentteja, tänäpäivänä aika normaalia että heteromieskin käyttää stringejä niinkun itsekkin teen, paskapuhetta ja vanhajuttu ja olettamus ihmisillä että vain homot niitä käyttäisivät, naisilla alushousu-malleja käytössä vaikka kuinka eikä se heillä ole ongelma
Ainakaan uimahallissa ei näy stringejä miehillä, eikä edes homoilla tai piilohomoilla (kaappihomoilla).
Naisen anatomia on paikka paikoin erilainen kuin miehillä, naisen anatomia mahdollistaa mukavissa pöksyissä laajemman valikoiman.
Jockstrap mukavampi ja ilmavampi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä eri mieltä. Kyllä se naisen silmää miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miesten stringit on homojen juttu.
Ja pomojen.
Ihan sama mitä muut ajattelee miesten stringeistä,
Itse ainakin pidän ja tulen pitämään niitä.
Ennen tosiaan sai BlackHorsea ostettua lähes mistä kaupasta vaan, olivat kyllä aivan surkeita. Todella paksua kangasta lisäksi edessä se oli kaksin kertainen.
Myös Sloggi teki miesten stringit mallia, näitä myytiin Prismoissa, eivät nekään mitkään laadukkaat olleet.
Jos laadukkaita ja hyvin suunniteltuja haluaa ostaa niin netistä CalvinKleiniä, AussieBum, Diesel, Sukrew yms. Loppupeleissä ei ole edes kalliita.
Tulee ihan normaalisti vaihdettua vaatteet uimahallin tai salin pukkarissa, moni on varmasti nähnyt että mulla on stringit jalassa.
Ulkomailla julkisilla rannoilla ja kotona omalla pihalla tulee otettua aurinkoa ihan miesten stringit uikkareissa.
Oma muija ainakin tykkää kun pidän stringejä 👍
Ainakin Hesan Sokoksessa on ollut hiljattain Calvin Kleinin stringejä. Enemmän tosiaan saisi kaupoista löytyä, varsinkin kesäkaudella. Bokserit NO!
Ei löydy, nettikaupoista löytyy