Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvissyöjän toive emännille/isännille:

Vierailija
29.01.2011 |

En vaadi, että teillä on tarjolla kasvisruokaa. Mutta pyytäisin, että jos sitä ei ole, niin pyytäisitte minua tuomaan itselleni ruoat, varsinkin, kun kysyn, voinko tuoda jotain.

Olin tänään kaverin luona illallisella. Ainoa kasvisruoka oli salaatti, jota en tosin voinut syödä, koska siinä oli mahdollisesti pastöroimatonta juustoa ja olen raskaana. Sinnittelin siis koko illan patongilla ja vedellä.

Olin kysynyt etukäteen, voisinko tuoda jotain. Ei tarvitse. No, odotin siis saavani illallista, ja menin paikalle nälkäisenä. Oli pakko lähteä aikaisin kun oli niin nälkä, että heikotti.

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joku (kuten minä) on ollut täysin lihattomalla ruokavaliolla vaikkapa 10 vuotta, se liha voi itsessään aiheuttaa ruokamyrkytysoireita? Eli ei sitä "nirsoilua" kannata ainakaan raskausaikana lopettaa:) Tarjoatteko myös juutalaisille sikaa jne..? Kun ette pidä ystävienne valintoja tärkeinä, ja uskontohan on valinta...

Vierailija
202/207 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsitkö laittaa reseptin?

Olen täysin maidoton ja munaton myös.

Viitsisittekö emännät edes vähän ottaa selvää kasvisruokailijoiden eri suuntauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjä, joka syö kalaa ja kanaaa....buahaaaaa

jos syö kalaa ja kanaa. Minä noudatan sellaista ruokavaliota. Yleensä sanon vaan että en syö punaista lihaa, koska kukaan ei tajua mitään jos sanon olevan semivegetaristi.

Vierailija
204/207 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kysyä kyllä, mutta ap oletti ystävänsä muistavan tiedon ennestään. Siitähän ei ollut ollut näiden illallisten yhteydessä puhetta. Noloa emännältä, mutta noloa myös ap:lta. Ja yhtä hyvin emäntä on juuri väärin muistaessaan voinut olla aivan varma, että tässähän porukassa ei ole ketään erityisruokavaliota - ja siksi ei edes kysynyt. Mä en siis luottaisi kenenkään muistiin, vaikka hän ei asiaa kysyisikään

Vierailija
205/207 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnusti,että siellä oli KOLMEN ruokalajin illallinen. jotain olisi löytynyt siitä hänellekkin.

ja se vitun jälkiruoka ei ainakaaan ollut lihasta tehty. vai vetääkö ne vinkuja liivatekortin esiin?

BUAHAHAAAAH.voi helvetti. tukehdu siihen patonkiisi.

Vierailija
206/207 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraan takia.

Kohta nämä erityisruokavalioiset laittaa ns. lahjalistan nettiin, mistä sitten voi emäntä valita, mitä vieras voi syödä tyyliin:

Suostun illalliskutsuilla syömään

-luomuvihanneksi

-5 kertaa ryöpättyjä korvasieniä

-paprika ei ole lempivihannekseni, joten ei mielellään sitä salaattiin

-olen kasvissyöjä, mutta hyvin maustettu broisku käy ja hätätilassa menee sammen mäti

jne..

Viitsitkö laittaa reseptin?

Olen täysin maidoton ja munaton myös. Viitsisittekö emännät edes vähän ottaa selvää kasvisruokailijoiden eri suuntauksista.

Vierailija
207/207 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnusti,että siellä oli KOLMEN ruokalajin illallinen. jotain olisi löytynyt siitä hänellekkin.

ja se vitun jälkiruoka ei ainakaaan ollut lihasta tehty. vai vetääkö ne vinkuja liivatekortin esiin?

BUAHAHAAAAH.voi helvetti. tukehdu siihen patonkiisi.