Mitäpä kuuluu sinun PERJANTAI-ILTAASI?
Mitä teillä iltapalana/juomana?
Saunotteko?
Katsotteko leffaa, pelaatteko jotain peliä?
Kommentit (179)
Katsotaan lasten kanssa nelisteen Netflixiä. Tälläsistä perjantai-illoista olinkin aina haaveillut :)
Mitä ihmiset tekee mökeillään tähän aikaan vuodesta? Synkkää ja pimeää, kylmää, korvessa...
Juon Tapioviinadrinkkiä ja luen av:ta ja blogeja. Mies kaupassa hakemassa ruokaa/juomaa.
Matkalla anoppilaan miehen kanssa miehen veljen kyydissä. Istun takapenkillä ja rakennan pientä suojanousuhumalaa. Anoppi on leiponut, joten kohta kakkua ääntä kohti. Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:08"]
Homehdun yksin himassa.
[/quote]
komppi. Kaikilla kavereilla muita menoja.. noh. tuleepahan pyykattua!
Lapset tulossa harrastuksista miehen kyydillä , me pienimmän kanssa kotona ja luomukanankoivet uunissa sekä omena-kaurapaistos...Sen saa kermavaahdolla.
Täytin juuri viinilasin ruokailua varten.Tuoksuu hyvältä keittiössä!
Ruoan jälkeen iltatoimet ja lapset nukkumaan.Aikuiset katsovat leffan
Yksin sinkkukämpässäni. Kohta lenkki ja sitte ehkä punkkua/lonkkua ja tvtä kattelen.
Tänään ruokana uunilohta, riisiä, salaattia. Katsomme hauskat kotivideot ja vain elämää. Toivottavasti illan kruunaa hellä hetki miehen kanssa. Olen laittanut hepeneet vaatteiden alle :)
Piti lähteä lenkille, mutta oli niin paska päivä töissä että jäinkin kotiin itkemään. Huonon päivän kruunasi töistä lähtiessä se, kun sain hyvän viikonlopun toivotukseeni vastaukseksi syvän hiljaisuuden työkavereilta.
Nyt on jo vähän parempi fiilis. Nyhjään tämän illan sohvalla, syön hyvin ja katson vain elämää. Huomenna on parempi päivä.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:53"]
Piti lähteä lenkille, mutta oli niin paska päivä töissä että jäinkin kotiin itkemään. Huonon päivän kruunasi töistä lähtiessä se, kun sain hyvän viikonlopun toivotukseeni vastaukseksi syvän hiljaisuuden työkavereilta.
Nyt on jo vähän parempi fiilis. Nyhjään tämän illan sohvalla, syön hyvin ja katson vain elämää. Huomenna on parempi päivä.
[/quote] Tsemppiä. Vittumaisia työkavereita, tiedän tunteen (opiskelijakaverit samanlaisia)
Tulin tunti sitten töistä, join kahvit. Nyt vaan makaan sängyssä ja mietin lähtisinkö lenkille vai menisinkö nukkumanan.
Vauvan kanssa kahden kotona, kun mies meni katsomaan peliä. Olikin sen ansainnut. :)
Minä istun juuri bussissa menossa kotiin, ajattelin kotona mussuttaa paahtoleipää ja sipulirenkaita sekä juoda kokista. Sitten varmaan pelaan loppuillan world of warcraftia ja mies pelaa warframea.. Mitäs me parikymppiset nörtit :'D
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:52"]Itkemistä. Sairastuin alkuvuodesta vakavasti ja nyt erotaan miehen kanssa. Mä en jaksa, en oikeesti jaksa edes nousta tästä sohvalta saati sitten ruveta pakkaamaan tavaroita, vaikka pitäis.
[/quote]
Moi! Kuinka olet pärjäillyt?
Äsken laitoin vauvan nukkumaan ja kohta katon salkkarit. Sen jälkeen luultavasti painun pehkuihin.
Isä riehuu ja juo kaljaa, minä yritän olla huoneessani itsekseni. Surettaa.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:27"]
[/quote]
:/ Surettaa sun puolesta! Terveisin alkoholistin tytär...
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:27"]
[/quote]
Tsemppiä! Liian surullinen ilta monella.
Homehdun yksin himassa.