Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä kuuluu sinun PERJANTAI-ILTAASI?

Vierailija
28.01.2011 |

Mitä teillä iltapalana/juomana?

Saunotteko?

Katsotteko leffaa, pelaatteko jotain peliä?

Kommentit (179)

Vierailija
101/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kisamatkalla ja poika oli harkoissa. 

Herkkuja iltapalaksi, pari kylmää olutta ja lasi viiniä.

Mies katsoo lätkää.

Poika pelaa kännykällä ja on menossa suihkuun.

Minä notkun välillä av:lla ja katson telkkaa makkarissa.

Vierailija
102/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

CS:S, bf4 ja kalja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändipoikien kanssa jammailua ja treenaamista keikkaa varten. Sipsejä ja olutta! T. Lapseton 24v nainen.

Vierailija
104/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo lätkämatsia veljensä kanssa alakerrassa oluiden keraa. Kaksi nuorinta lasta nukkuu. Teini luuhaa kylällä poikaystävänsä ja ystäviensä kanssa. En tiedä, mitä aikuinen tyttäreni puhaa huoneessaan. On ehkä mennyt jo nukkumaan, kun huomenna hänellä on työpäivä. Minä roikun netissä. Kohta katson netistä  telkkariohjelmia ja neulon sukkaa.

Vierailija
105/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä flunssaisena. Pian 14 tuntia töitä tehty, vielä 11 tuntia jäljellä. Kypsyttää. Nyt pieni hengähdystauko.

Vierailija
106/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

halitaan miehen kanssa :) telkkaria ja datailua myöskin ja matkan suunnittelua, ihan normi ilta.

Vierailija
107/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötiin kanaa ja kasviksia bbq-kastikeella. juotiin vähän skumppaa, jota mies toi itävallasta tuliaisena.

mies lähti ulos kavereiden kanssa ja mä jäin kotiin, koska meen aamulla töihin. ilta kulunut tv-ohjelmia katsellessa ja vähän koulutöitä tehden. iltapalaks tässä napostelen vesimelonia. tekis mieli suklaata, mutta toi vesimeloni pitää syödä pois :D

Vierailija
108/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku täällä ja yksin viettelen perjantai-iltaa. Siivoan vähän ja katson kohta jotain telkkasarjaa teekuppi kädessä. Nukkumaan varmaan puolen yön maissa, huomenna pitää kuitenkin melko ajoissa herätä.

Vierailija
109/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suklaata, dataan ja katson sivusilmällä lätkää. Mies on kaverillaan katsomassa peliä, kivaa olla yksin kotona :) kohta jatkan virkkuri-kirjan ohjeella pussukan virkkausta.

Vierailija
110/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen peli taustalla, itse netissä. Minä ja tuore ylioppilas maisteltiin piccolopulloista eri skumppia, mikä olis sopiva onnittelumaljaksi. Tämä yo nyt kylillä kavereittensa kanssa, juhlivat vähän lakkiensa varmistumista. Yksi lapsista VPK:n hälytyskeikalla. Nuorin kuului tulevan juurikin kotiin, mies on töissä.

Vierailija
111/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:49"]

Olen sinkku. Taas tällainen perjantai, juuri siivosin ja loppuillasta vien koiran ulos. Ei muuta. Paitsi jos ihan mopo lähtee käsistä niin.... lähden käymään Citymarketissa.

[/quote]

Kävin Citymarketissa.

Eikä siinä vielä kaikki; kohta otan koiran ja pussin messiin ja lähdemme harrastamaan pullojenkeruuta, tuota urbaania sienestämistä. Ihan huvikseen.

Levikset repee!!1

Vierailija
112/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräätkö pullot kivaan koirankakka pussiin? Koska ihan ekaks luulin että menet niitä keräilemään :D nimim. kävin jo

Vierailija
113/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix pitää seuraa, kun mies nukkuu sohvalla. Taapero nukkuu yläkerrassa. Koira nukkuu lattialla. Äh, tylsää! Ei ole edes kokista. :/

Vierailija
114/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Conchita Wurstin fanitus.

Vierailija
115/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa lähdetään ulos, piiiitkästä aikaa. Ulkona syödään, kohta saunaan. Ilta on nuori :)

Vierailija
116/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. Taas tällainen perjantai, juuri siivosin ja loppuillasta vien koiran ulos. Ei muuta. Paitsi jos ihan mopo lähtee käsistä niin.... lähden käymään Citymarketissa.

Vierailija
117/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri ole suunnitelmia. Olen toipumassa suht. rankasta flunssasta, joka tuli ihan puskista. Enpä edes muista, milloin olisin potenut flunssaa oikein kaikkien tateen sääntöjen mukaan. Nyt olo on jo aika hyvä, joskin vielä väsynyt. Mutta mikä parasta: kahvi maistuu taas minulle! Keitin juuri mukillisen, jota tässä särvin pienten karjalanpiirakoiden kanssa. Siinäpä se iltajuoma ja -ruoka tulikin. Vähän myöhemmin syön vielä mahdollisesti vähän jugurttia. Menen ajoissa nukkumaan. 

Vierailija
118/179 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kipeänä, edelleen on vähän lämpöä ja antibioottikuuri päällä. Jaksoin jo sentään ensimmäistä kertaa viikkoon ulos viemään koiraa, mistä mies on tyytyväinen. Ruokaa en vielä jaksanut tehdä, joten mies haki falafeleja ja jälkiruoaksi viinirypäleitä ja leivokset. 

Mies teki vielä kotiin tultuaan töitä ja minä olen istunut melkein koko päivän sohvalla tietokoneen kanssa. Koira on myös kiehnännyt kainalossa ja ollut tosi suloinen. Äsken katsottiin joku leffa, nukahdin puolessa välissä, mutta ei väliä. Nyt saa levätä hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
119/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotias kuumeessa, nettailee, ei ole syönyt koko päivänä kuin vähän karkkia. Mie nukkui pitkät päiväunet, kävin juuri herättämässä. Itsellä olisi ollut tänään työkavereiden kanssa kevätjuhlat, mutta livistin tilaisuudesta. En halua viettää vapaa-aikaani työkavereiden kanssa. Nyt kolmas lasi valkkaria menossa. 

Vierailija
120/179 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:55"]

Keräätkö pullot kivaan koirankakka pussiin? Koska ihan ekaks luulin että menet niitä keräilemään :D nimim. kävin jo

[/quote]

:D

En, ei niihin pusseihin edes mahdu kuin 2 pulloa. Mutta roudailen mukana tommoista kangaskassia. Saa jatkossa moikata jos tunnistaa.

Tän illan saldo: 7km ja 70snt edestä urbaaneja sieniä. Maksan toki veroni niistäkin, jooh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan