Kaikkein todellisuudesta irtautunein kommentti, jonka olet kuullut?
En tiedä muotoilinko otsikon oikein, mutta siis jos muistellaan vaikka Sari Essayahin arviota maitopurkin hinnasta, mitä vaataavanlaisia kommentteja olette itse kuulleet? Jos jätetään nyt nettikirjoitukset sekä julkkisten ja poliitikoiden julkiset kommentit pois tästä.
Kommentit (212)
Kaikkien tulijoiden taustat tunnetaan.
"Tiskikonetta ei meille tule ikinä". Naisen suusta v. 1992.
Vassareiden suusta näitä kuulee usein.
Jumalaa ei ole olemassa.
Raamattu on satukirja.
No, päivittäin niitä lukee kyllä todella monta täältä palstalta.
Jos ihan vakavissaan asiaohjelmassa sanotun kommentin heittää, kun itsekin tuon Essayhin tuohon heitit, niin ekana tulee mieleen Alexander Stubbin arvio tänä keväänä, että 5 mottia halkoja maksaisi 22 euroa.
Mutta raamattu on vain jonkin tyypin kirjoittamana fiktioteos
Tuttu mies haisi mieluimmin kun laittoi "myrkkyä" kainaloon. Ja vielä ihmetteli, miksi pysyi sinkkuna.
Persuiltahan näitä tulee.
Esim. Jos ovat taas tyrineet, niin yleensä kommentti "Siksi PS". Kertoo paljon.
Suomi on varautumisen ja huoltovarmuuden suurvalta.
2020-luvulla, kun suuret ikäluokat ovat jääneet eläkkeelle, Suomessa on täystyöllisyys
Anni Sinnemäki ollessaan työministeri. Vuonna 2024 Suomen työttömyysaste on 10,8%.
Eräs kerran ihan tosissaan ihmetteli, kun kerroin että lapsuuden kodissani ei ollut tiskikonetta. Oli siis ihan oikeasti huuli pyöreänä, että eikö tiskikone ole ihan perustason varuste joka ikisessä kodissa.. En viitsinyt järkyttää häntä enempää kertomalla että kyseisessä todella vanhassa omakotitalossa ei ollut alkuun suihkua (sauna kyllä oli).
suomessa on valtava työvoimapula
Ehkä opiskeluaikoina kaverin kommentti siihen, kun sanoin, ettei ole mahdollisuutta lähteä puoleksi vuodeksi vaihtoon Japaniin. Mut voisithan sä käyttää säästöjä, siis mun mielestä tää on asia, mihin kannattaa panostaa. Kun sanoin, ettei minulla ole mitään säästöjä, hän kertoi, että no onhan sulla nyt varmasti ainakin lapsilisät tai kesätöistä jokunen kymppitonni.
Joo, ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
2020-luvulla, kun suuret ikäluokat ovat jääneet eläkkeelle, Suomessa on täystyöllisyys
Anni Sinnemäki ollessaan työministeri. Vuonna 2024 Suomen työttömyysaste on 10,8%.
Anni Sinnemäki kommentoi työttömyyttä vieraillessaan kotipaikkakunnallani että työttömien pitää kouluttautua, pelkällä peruskoululla ei pääse töihin. Kotipaikkakunnallani työttömät olivat jo silloin koulutettuja, löytyi vähintään ammatillista koulutusta ja korkeakoulutettujen työttömien määrä oli korkea. Monella työttömällä alkoi olla jo yliopistokoulutus. Helsingissä silloin saattoi olla tilanne että työttömät olivat koulutukseltaan peruskoulun käyneitä.
Kun Minä pystyn siihen, niin kuka tahansa pystyy
Kaveri selitti suu vaahdossa jostai kemikaalivanoista että siks ei aurinko paista ja on ollu niin kylmää