Kiinnostaako kuntosalilla käyviä naisia vain pakaran kasvattaminen
Todella masentava havainto. Pakara, pakara ja helvetin pakara. Ja sukkahousut jalassa liikkeelle. Ja tuijottelija sedät ovat pervoja.
Kommentit (22)
Käännä kuntopyörä toisin päin tai polje miesten takana. Tai edessä sukkahousut jalassa.
Helpoin lihasryhmä kasvattaa ja tulokset näkyy nopeasti.
Minua kiinnostaa kuntosalilla vain kuntoutuminen lonkkaleikkauksen jälkeen. Terveisin perseen omistava salilla käyvä nainen 74 v.
Vierailija kirjoitti:
Setiä siis myös kiinnostaa pakarat. Miten itse huomasit ne.
Totta helvetissä kiinnostaa. Se on biologiaa.
Onhan se lautasantennin kokoinen muskeliperse karsean näköinen.
Pieni pyöreä ja timmi se paras.
Kyllä. Se on erityisesti 2000-luvulla syntyneiden voimaantuneiden naisten lempitreeni. Siitäkin huolimatta, ettei sitä lihasta itse edes näe ja kukaan muukaan sitä ei saa katsoa. Hukkaan menee hyvä treeni :)
Vierailija kirjoitti:
Katsominen joo, ei kasvattaminen.
Tänään oli pakarapäivä, sori siitä. Huomenna selkäpäivä ja keskiviikkona jalkapäivä.
N48
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Se on erityisesti 2000-luvulla syntyneiden voimaantuneiden naisten lempitreeni. Siitäkin huolimatta, ettei sitä lihasta itse edes näe ja kukaan muukaan sitä ei saa katsoa. Hukkaan menee hyvä treeni :)
Pakarat kannattaa pitää hyvässä kunnossa, niiden avulla sitä sitten vanhana ponnistetaan tuolilta ylös. Tai ei ponnisteta.
Ihan oikeaa paikkaa treenaavat. Hyvä perse on tärkeimpiä puolia naisessa.
En halua isoja pakaroita, Haluan kiinteän kropan .
Tämän vuoksi käyn vain naisten saleilla. Miehet eivät vain voi antaa naisten olla rauhassa ja treenat niinkuin itseään huvittaa.
Ai nainen saa olla minkälainen Justiina hyvänsä jos on hyvät pakarat
Juu, pelkästään kiinnostaa nämä pakarat.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli pakarapäivä, sori siitä. Huomenna selkäpäivä ja keskiviikkona jalkapäivä.
N48
Se on ylävartalotreeni tai alavartalotreeni. Ei pelkkä perse tai selkä.
Minua ei kiinnosta siellä mikään muu kuin oman aikani parantaminen 5000m juoksussa. Mutta olenkin lihaa syövä valkoinen heteromies.
Mua kiinnostaa vartalon lihaskunnon ylläpito.