Mitäpä kuuluu sinun PERJANTAI-ILTAASI?
Mitä teillä iltapalana/juomana?
Saunotteko?
Katsotteko leffaa, pelaatteko jotain peliä?
Kommentit (179)
saunassa käyty ja nyt nuokun sohvalla löhävaatteissa. Kaunis ilma:) huomenna juhlitaan!
Ihanaa löhöilyä.. Sauna lämpiää, talviturkki heitetty ja kohta hyvää ruokaa, mies kokkaa :)
Takapihalla terassilla katselen kun lintupöntöissä käy vilinä. Muutama bisse samalla mennyt.. Kohta käyn pienellä lenkillä ja poltan tupakan. Sit saunaan.
20v sinkku, töissä olen. Haaveleilen jo kotiinpääsystä ja siitä että saa käpertyä sänkyyn tietokoneelta ohjelmaa katsomaan.
Istun sairaalassa odottamassa että synnytys käynnistyisi...
Mies iltavuorossa, junnu katsoo Pikku-Kakkosta, pitäisi selvityä tiskivuoresta ja raapia iltapalaa kaapista. Lensin pokkurat fillarilla ja jalka on kipeä. Onneksi satoi, niin ei tarvitse mennä pihaa kastelemaan.
Juon juuri lasillista samppanjaa. Kävellään syömään lempiruokaani sinisimpukoita illemmalla. Paikka Bretagne/Ranska.
Kerrottiin miehen tyttärelle että hän saa pikkusisaruksen ja että olemme saaneet kaupungin uuden vuokra-asunnon kaikille asianosaisille sopivammalta paikalta. Lottovoittoja kummatkin. Lisäksi syömme eestiläisiä herkkuja joita toin keskiviikkoiselta Tallinnan reissultani. Mies ja tyttö pelaavat Little Big planettia, minä roikun netissä ja myöhemmin illalla päästetään lemmikkirottamme jaloittelemaan pitkin kämppää.
Kananpoikaa all Diavolo, espanjalaista punaviiniä Vinea (Tempranillo ja Crianza), jälkkäriksi banaani-valkosulkaamuffinsseja. Kohta sitten saunaan ja niin edelleen. Puoliso, ei lapsia.
Ihan venttipoikkiuupunut olo, mutta pitäis käydä hakemassa lähikaupasta jotakin iltapalaa lapsille ja itelle ehkä yksi olut. Koiran kanssa tehtiin jo iltalenkki, ehkä vielä pieni pisulenkki tehdään myöhemmin. Kun lapset ovat syöneet iltapalansa ja menneet nukkumaan (n. klo 21.30), alkaa yh-äidin oma aika ja sehän kuluu töllön ja tietsikan parissa, jotakin pientä hyvää syötävää ja tosiaan se olut juomana. Pari tuntia kun saa omaa aikaa, jaksaa taas painaa yh-arkea seuraavana päivänä...
Ihan normiperjantai.
Olen nyt Tukholmassa mieheni luona toista viikkoa ja nyt Coopista ostamaan suodatinpusseja jotka päivällä unohtuivat. Myöhemmin suklaata, lasillinen punaviiniä, sekä uusin jakso katsomosta klikkaa muo. Mies on siis töissä.. muuten olisi muuta puuhaa kun ohjelmien katselu..
Mukavaa perjantaita palstalaisille! :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:42"]
Juon juuri lasillista samppanjaa. Kävellään syömään lempiruokaani sinisimpukoita illemmalla. Paikka Bretagne/Ranska.
[/quote]
Oi nuoruus tulee mieleen niin. Ihana Ranska ja ranskalainen "rakastaja".
Paskat. Se siitä ideasta. Miksei katsomon ohjelmia saa katsoa ruotsissa >=/
T: 105
Kolmen Tähden Jallu jne...
T:viikonloppuisä (ns. vapaa viikonloppu, jo toisen kerran tänä vuonna!).
Dataamista ja herkkuja :P patonkia, pähkinöitä, ässämixejä, kahvia.
Kaksi nuorinta lasta on iltapalalla. Sitten mies menee lasten kanssa suihkuun. Kun on saatu lapset nukkumaan, syödään oma iltapala. Minä olen vesilinjalla, mies juo muutaman oluen. Sitten katsotaan netistä jotain ohjelmaa, ainakin eilinen Kätevä Emäntä- jakso.
Bilettämistshä..
Ei hitsi, kohta lähdetäänh tytöjen kanssa bailaamaan. Mut, miten kerron etten oikein haluis, vaikka oikeestaanh haluisin..
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:41"]
Bilettämistshä..
Ei hitsi, kohta lähdetäänh tytöjen kanssa bailaamaan. Mut, miten kerron etten oikein haluis, vaikka oikeestaanh haluisin..
[/quote]
no älä vittu mene
Hyvää ruokaa,karkkia ja naposteltavaa. Lapset unille ja miehen kanssa eläimellinen takaapäinpano jonka jälkeen saunaan kera muutaman sidun&bissen. Sitten sohvalle vierekkäin leffaa kattomaan<3