Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä kuuluu sinun PERJANTAI-ILTAASI?

Vierailija
28.01.2011 |

Mitä teillä iltapalana/juomana?

Saunotteko?

Katsotteko leffaa, pelaatteko jotain peliä?

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin kotona. kohta salkkarit kynttilän valossa ja tämän vuoden ekat joulukonvehdit <3

Vierailija
82/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen nenäpäivä konserttia. Nuoriso on omissa menoissaan ja mies meni juùri nukkumaan, koska hänellä aamulla varhainen ylösnousu ja töihinmeno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla ja odotan että Vain Elämää alkaa. Mies makoilee tuossa vieressä pitäen meidän esikoistamme, vajaan 3 vkon ikäistä tytärtämme sylissään, molemmat nukkuu tuhisten. Mulla olis irtokarkkeja ja tortillasipsejä+dippiä herkuiksi, mutta ei tee mieli mitään:)

Ja posti toi tänään ihka uuden pesukoneen josta mies on todella innoissaan. 

Vierailija
84/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä istun lentokenttäloungessa siemaillen kuohuviiniä, kovin jo odottaen että pääsisin kotiin rakkaitteni luokse.

Vierailija
85/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kohta lähtee kaverin kanssa parille, mutta ulkona on niin saatanan kylmä, että houkuttais ennemmin jäädä kotiin syömään nachoja.

Vierailija
86/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun mies tulee kaveriltaan niin tehdään tortilloita ja hörpitään vähän punaviiniä. Aineet valmiina pöydällä mutta mies joutui yllättäen lähtemään. Pahimpaan nälkääni vetelin pari keksiä. :D Hirveä himo olisi ottaa vielä paahtoleipä suklaalevitteellä................. :D Taidan kyllä korkata punaviinin jo nyt jos se veisi herkkuhimotuksia

Vierailija
87/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:27"]

Isä riehuu ja juo kaljaa, minä yritän olla huoneessani itsekseni. Surettaa.

[/quote]

:/ Surettaa sun puolesta! Terveisin alkoholistin tytär...

[/quote]

Kiitos myötätunnosta. Nyt se horisee miten olis parempi kun kuolis mahdollisimman pian täältä pois ja toivoo ettei olis koskaan syntynytkään :( 

Vierailija
88/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen koiran kanssa salkkareita ja otan pari olutta :) salkkareitten jälkeen käydään kävelyllä ja ehkä jonkun leffan vois kattoa myöhemmin.

Vierailija
89/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan poikien kanssa ekat glögit. <3 Iltapalana on perunarieskaa. Sit katsotaan Vain elämää. :)

Vierailija
90/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen ilta 6-vuotiaan kanssa. On katsottu lasten leffa ja nyt vain elämää seuraavaksi. Mies ja poika matsia katsomassa, tulevat myöhään mutta odotellaan.

Vierailija
91/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelkkää kuraa, turha päivä

Vierailija
92/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelun tässä juuri miehelle, että jos tässä talossa en minä suunnittele mitä syödään, käy kaupassa ja valmista sitä ruokaa, niin ei sitä tee kukaan muukaan. Ärsyttävää, tuntuu että, mies ja nuo teinit vaan odottaa, että ruoka tippuu taivaasta valmiina eteen.

Mielenosoituksellisesti tein vain itselleni syötävää ja vetäydyin yläkertaan katsomaan Vain Elämää. Syökööt mitä haluaa, minä en niitä tänään jaksa palvella.

Vierailija
93/179 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää. Varmaankaan joillekin muille ei minun hameessani/tuulihousuissani/tilanteessani kuuluisi, monet kun ovat niin kovin vaateliaita elämää kohtaan, mutta minä tarvitsen ilmeisesti verrattain tosi vähän, ollakseni törkeän onnellinen - ainakin hetkittäin. :)

Vierailija
94/179 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu :)

Haettiin pitsat, kohta saunaan ja hankeen.. Leppoisa koti-ilta.

Vierailija
95/179 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies imuroi ja pesee pyykkiä, itse makaan sohvalla salin jälkeen. Kohta saunaan. Iltapalaksi olisi torttutaikina jämistä tehtyjä pasteijoita, aurinkokuivattua tomaattia ja pestoa täytteenä. Aikaisin nukkumaan, huomenna shoppaileen :)

96/179 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin vanhempien luona, käytiin aina perjantai-iltaisin saunassa. Sen jälkeen söin yleensä sellaisen pienen valmispizzan, joita jotkut kutsuvat roiskeläpiksi, ja join siiderin tai lonkeron. Nyt kun olen muuttanut omaan kämppään, en aio saunoa, vaikka sauna löytyy. Roikun tässä koneella ja odottelen, jos joku kaveri ilmaantuisi linjoille skypeen. Voisi varmaan laittaa kohta vaikka voileivän ja juoda lasin limsaa, ja sitten napostella äidiltä saamiani viinirypäleitä. Aika yksinäistä on.

Kismett

Vierailija
97/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just leffasta. Flunssa painaa päälle, joten keitän useamman kupin teetä ja syön iltapalaksi ostamaani salaattia. Mustia leskiä olis useampi jakso kattomatta, sen jälkeen Buranaa naamaan ja unille.

Vierailija
98/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä ja minulla alkoi viikonloppu vapaat. Kävin ystävän kanssa myöhäisellä lounaalla ravintolassa ja kohta aion katsoa Netflixistä jonkun leffan ystävieni Benin ja Jerryn kanssa. :) Raskaana olen ja hummailemaan ei pääse.

Vierailija
99/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkämatsi taustalla. Mies touhuaa pyykkikoneen kanssa, lapsi tuli tunti sitten nuorisotalolta, saivat nämä varhaismurkutkin olla myöhään tänään kun on viimeinen normaali nuta-ilta tänä keväänä. Syö tossa nyt iltapalaa ja menee kohta nukkumaan. Mä kirjoitan mun ehkä-romaania ja juon siideriä. :)

Vierailija
100/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lasten kanssa kotona. Yksi lapsista kipeänä. Mies töissä. Selkä jumissa, kun en ole päässyt lenkille. Katson tässä ohessa Suomen peliä.

Mutta onneksi on viikonloppu edessä, kun väsymys on kova, kun on lapsen seurana valvonut, kun pieni oksennellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi