Mitäpä kuuluu sinun PERJANTAI-ILTAASI?
Mitä teillä iltapalana/juomana?
Saunotteko?
Katsotteko leffaa, pelaatteko jotain peliä?
Kommentit (179)
Raskaana olen ja kotona väsyneenä ja pahoinvoivana illan. Tehtiin miehen kanssa hyvää ruokaa ja hän lähti yöksi töihin. Kaverit on bailaamassa (sinkkkuja suurinosa) ja olisin normaalisti ollut todellakin mukana kesäperjantaina. Mutta ei hirveesti huvita lähteä limulinjalla pallomahan kanssa baareihin. Mutta olen toki onnellinen tulevasta vauvasta ja sinkkuus ei houkuttele ollenkaan.
lähibaariin vain, mutta kaksin. Meillä tulee lapsenvahti ( :
yksin katson televisiota ja pyörin netissä
mies lähti pelaamaan, itse kerään voimia, että jaksaisin aloittaa keittiön raivauksen -- huomenna siellä alkaa remontti.
mies lähti pelaamaan, itse kerään voimia, että jaksaisin aloittaa keittiön raivauksen -- huomenna siellä alkaa remontti.
Tänään käydään saunassa. Koko perhe on ollut sairaana, joten paljon muuta ei jakseta. Saunan jälkeen lapset saavat jätskiä. Vauva pääsee kylpyyn. Nukkumaan mennään ajoissa. Toivottavasti huomenna ollaan jo aivan terveitä.
parille, niin kuin aina perjantaisin
teinit varmaan menee baareihin ja pienemmät pelaa tai kattoo leffaa
syövät mitä löytyy
just lapset viikonlopuksi mummolaan ja syön nyt YKSIN pizzaa ja juon oluen! Mies on kymmeneen asti töissä. Ihana rauha!
-mies läks matsiin-tulee yöllä
-minä juon olutta jalka paketissa
-lapset puuhaa jotain kavereittensa kanssa (isoja)
-ehkä teen pitsan jos joku on kotona
Mies ja lapset kokkaa pitsaa tuolla, joten sitä iltapalaksi.
Kunhan lapset on saatu petiin, otetaan miehen kansaa muutama olut ja pelataan varmaan korttia ja katotaan telkkua..
Saunomiset ja muut erityisohjelmat kuuluvat meillä yleensä lauantaille ja/tai sunnuntaille.
Tänään olen lasten kanssa kotona, mies on myöhään töissä. Leivottiin äsken lasten kanssa pizzaa. Tällä hetkellä juon cokista, kohta otan oluen.
Meitä pizzanvääntäjiä on näköjään liikkeellä monta. Meillä kyse on kyllä silkasta sattumasta, en yhtään ajatellut mikä viikonpäivä on kun olin kaupassa.
loppuvan koskaan. Sinnittelen siihen, että mies tulee kotiin ja sit painun salamana pedin pohjalle.
on elämänsä ekassa kouludiscossa! Kuopuksen kanssa katsellaan taitoluistelua kun mieskin on menoissaan. Ei siis mitään erityistä tänään, ehkä otan kohta punaviinilasillisen.
Punkkulasin saatan ottaa, mutta oluen pizzan kanssa.
Käytiin iltapäivällä kaupungissa ostamassa viikon ruokatarvikkeet, syötiin tortilloja, nyt lapset syö valitsemiaan karkkeja ja katsovat piirrettyjä, kahdeksalta lapset nukkumaan ja katsotaan miehen kanssa leffa, syödään samalla vielä tortillat ja suklaata tai jätskiä, mies ottaa varmaan muutaman lonkeron. Perjantait menevät aina aikalailla samalla kaavalla, lauantaisin sitten saunotaan, syödään jätskiä ja katsotaan lasten kanssa avaraa luontoa..silloin lapset saavat valvoa tunnin pidempään..perjantai on aikuisten rentoutumista:)
Ranskalaisilla on pieni kikkeli :(
t. Paluumuuttaja