Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on hienoa kun karpatessa ei tarvii enää kipulääkkeitä! =)

Vierailija
28.01.2011 |

Viimeiset kaksikymmentä vuotta olen kuukautisten kahtena ensimmäisenä päivänä syönyt kourakaupalla kipulääkkeitä jotta pystyn toimimaan. Myös ennen kuukautisia olen ollut pöhöttynyt, turpea, olo on ollut inhottava eikä ole mahtunut yksiinkään housuihin niinä päivinä.

Kolme kuukautta karppausta takana ja kyllä ne vaivat nyt vaan ovat hävinneet.

Painokin tippuu, mutta siitä tuli vain positiivinen sivuvaikutus.

:D :D :D :D

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset kaksikymmentä vuotta olen kuukautisten kahtena ensimmäisenä päivänä syönyt kourakaupalla kipulääkkeitä jotta pystyn toimimaan. Myös ennen kuukautisia olen ollut pöhöttynyt, turpea, olo on ollut inhottava eikä ole mahtunut yksiinkään housuihin niinä päivinä.

Voi tietysti olla, että karppauskin on auttanut, mutta liikunta useimmilla tai vanheneminen yleensä auttavat asiassa. Ettei vaan olisi aiemmin olleet enemmän suolivaivoja.

Normaali-ihminen ei muuten tarvitse kipulääkitystä, jos on terve ja jos on normaali kipukynnys. Eli tuskin oli ihan normaalitilanne sulla aiemmin.

Itselläni on myös ollut ihan järkyt endometrioosi ja kuukautiskivut. Pahimmillaan olen ollut tuskissani 3 vkoa kuukaudessa. Särkylääkkeitä oli pakko ottaa jotta pystyin hoitamaan lasta edes syömään. Lopulta en pystynyt enää syömään niitä särkylääkkeitä koska vatsa ja suolisto sökönä. Siinä sitten olin kivuissa. Lopulta pääsin leikkaukseen ja sen perään tulin raskaaksi. Imetyksen jälkeen menkat alkoi ja kivut. Mies alkoi laihduttaa vhh-ruokavaliolla ja itse menin perässä. Ensin jäi kuukautiskivut pois ja kun vielä siirryin ns. puhdistavaan ruokavalioon niin endokivutkin hävisivät. NYT olen normaalitilassa. En kärsi kivuista enkä tarvitse kipulääkkeitä.

Vierailija
22/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti olla, että karppauskin on auttanut, mutta liikunta useimmilla tai vanheneminen yleensä auttavat asiassa. Ettei vaan olisi aiemmin olleet enemmän suolivaivoja.

Normaali-ihminen ei muuten tarvitse kipulääkitystä, jos on terve ja jos on normaali kipukynnys. Eli tuskin oli ihan normaalitilanne sulla aiemmin.

Sen enempää paneutumatta normaalin määritelmään, määrittelisin itseni kuitenkin ihan perusterveeksi ja "normaaliksi", nyt ja ennen.

Ja kaikella kunnioituksella, osaan kuitenkin erottaa suolivaivat ja kuukautiskivut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

110% kun aloitin karppauksen, ukko lähti, kun ei jaksanut pekoni-kukkakaali-ilmavaivoja ja nyt olen yh-äiti Malmilta.

Vierailija
24/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolistovaivoja niin ruokavaliohan nekin aiheuttaa. Eli jokatapauksessa vaikutus oli siis positiivinen.

Vierailija
25/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se teiltä muilta pois jos joku saa elämäänsä helpotusta karppauksella?

Katkeruutta vai mistä johtuu? Ihmetteln vaan kun jotkut käy aukomaan päätään jos toinen on alkanut voida hyvin.

Vierailija
26/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruutta vai mistä johtuu? Ihmetteln vaan kun jotkut käy aukomaan päätään jos toinen on alkanut voida hyvin.

asiallinen kommentti näille "ihanaamunpierutlakkasihaisemastaelämähymyileejasainlottovoitonkarppauksenansiosta"-kommenteille.

Vierailija
27/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen kommentti näille "ihanaamunpierutlakkasihaisemastaelämähymyileejasainlottovoitonkarppauksenansiosta"-kommenteille.

Jos ovat saaneet helpotusta johonkin vaivaansa?

Jos karppausaiheet ärsyttää niin niitä keskusteluja ei ole pakko avata.

Vierailija
28/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pääsin refluksivaivoista ja -lääkkeistä eroon!

Eläköön Karppaus!

Vierailija
29/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen enempää paneutumatta normaalin määritelmään, määrittelisin itseni kuitenkin ihan perusterveeksi ja "normaaliksi", nyt ja ennen.

Ja kaikella kunnioituksella, osaan kuitenkin erottaa suolivaivat ja kuukautiskivut.

ap

jos väität, että hiilarit aiheuttivat kuukautiskivut, niin en usko, että osaat erottaa noita kipumuotojakaan.

Vierailija
31/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä yhtäläisyysmerkkien vetämistä hiilareiden syönnin lopettamisen ja kuukautiskipujen vähenemisen kohdalle. Enemmän varmasti vaikutusta painon pudotuksella tai ikääntymisellä.

Jos tulee lesoamaan, on kestettävä myös eroavat mielipiteet.

Vierailija
32/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään väittänyt että hiilarit ovat aiheuttaneet minulle kovat kuukautiskivut.

Olen todennut jossain vaiheessa että hiilarit eivät sovi kaikille, mutta en että hiilarit tekivät minut kipeäksi kuukautisten ensimmäisinä päivinä.

Sen sijaan aloitukseni pointti oli että vähentämällä hiilihydraatteja ruokavaliostani ja syömällä nykyiset 40 hiilihydraattigrammaa päivässä suurelta osin kasviksista, on ollut mielettömän hienoja terveydellisiä vaikutusia. Muun muassa se, että kuukautiseni ovat inhimilliset ja siedettävät.

Olet rasittava jankuttaja joka ei suostu näkemään mitä oikeasti olen sanomassa. Niin tyypillistä tälle palstalle. Vihaan muuten ylipitkiä lainauksia näissä viestiketjuissa...

Vierailija
33/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäläisyysmerkit ovat totta minun kohdallani. Eikä se tee siitä absoluuttista totuutta kaikkien kohdalla, minä ymmärrän sen. Ja kestän oikein hyvin eriävät mielipiteet.

Sitä en voi sietää, että ei suostuta ymmärtämään mitä olen sanomassa ja väännetään sanomiseni aivan toiseen muotoon vain siksi että minun PITÄÄ olla väärässä ja tyhmä. Koska enhän voi olla oikeassa...

Niin kuin tämä jankkaaja tuossa ylempänä.

Vierailija
34/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään väittänyt että hiilarit ovat aiheuttaneet minulle kovat kuukautiskivut.

Olen todennut jossain vaiheessa että hiilarit eivät sovi kaikille, mutta en että hiilarit tekivät minut kipeäksi kuukautisten ensimmäisinä päivinä.

Sen sijaan aloitukseni pointti oli että vähentämällä hiilihydraatteja ruokavaliostani ja syömällä nykyiset 40 hiilihydraattigrammaa päivässä suurelta osin kasviksista, on ollut mielettömän hienoja terveydellisiä vaikutusia. Muun muassa se, että kuukautiseni ovat inhimilliset ja siedettävät.

Olet rasittava jankuttaja joka ei suostu näkemään mitä oikeasti olen sanomassa. Niin tyypillistä tälle palstalle. Vihaan muuten ylipitkiä lainauksia näissä viestiketjuissa...

Laita vielä nimesi tuohon viestiin, niin tiedämme jatkossa ottaa toiveesi huomioon.

Vierailija
35/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäläisyysmerkit ovat totta minun kohdallani. Eikä se tee siitä absoluuttista totuutta kaikkien kohdalla, minä ymmärrän sen. Ja kestän oikein hyvin eriävät mielipiteet.

Sitä en voi sietää, että ei suostuta ymmärtämään mitä olen sanomassa ja väännetään sanomiseni aivan toiseen muotoon vain siksi että minun PITÄÄ olla väärässä ja tyhmä. Koska enhän voi olla oikeassa...

Tuossa on aika moni eri ihminen ollut kanssasi eri mieltä, ei vain "yksi jankkaaja". Kiva, kun levität karppauksen ilosanomaa meille kaikille. Kiitollisena sen vastaanotamme!

Vierailija
36/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään ole jättänyt huomiotta muita seikkoja asian ympäriltä.

Liikuntaa en ole lisännyt.

Ikää tulee lisää koko ajan ja se on varmasti myös osatekijä.

Painoa on ollut enimmillään ylimääräistä hiukan päälle kymmenen kiloa. (n.12) Sitä ennen olen ollut, jos nyt en ihan hoikimmassa mahdollisessa kunnossa, niin kuitenkin sopusuhtainen ja normaalipainon rajoissa.

Ja edelleen, kuukautiset ovat aina olleet kivuliaat, nuorena, ennen raskauksia ja raskauksien jälkeen. Hetkellisen avun sain ehkäisypillereistä, mutta koska en pitänyt niiden muista sivuvaikutuksista ja päätin lopettaa hormoneilla leikkimisen.

Nyt karpatessa kivut ovat hävinneet hyvin nopeasti.

Vierailija
37/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä tää sun uus elämä pelkästään laihtumissta johtuu, ei karppauksesta.

Ai niin. Aivot tarvitsee hiilareita ja joskus tuntuu, että näiltä karppaajilta tosiaan aivotoiminta loppuu ja alkaa kaikenmaailman uskonnolliset hallusinaatiot, samoin kuin juuri uuteen hihhuliuskontoon kääntyneillä.

En väitä että menkkakivut johtui PELKÄSTÄÄN huonoista hiilareista. Vaan väitän että ruokavalion muutoksella yleensäkin on ollut positiivinen vaikutus ko. asiaan. Enkä lainkaan vähättele laihtumisen osuutta asiaan.

Kuukautiskivut vaan olivat jo silloin pahat kun olin vielä ennen raskauksia normaalipainoinen.

Vierailija
38/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä yhtäläisyysmerkkien vetämistä hiilareiden syönnin lopettamisen ja kuukautiskipujen vähenemisen kohdalle. Enemmän varmasti vaikutusta painon pudotuksella tai ikääntymisellä.

Jos tulee lesoamaan, on kestettävä myös eroavat mielipiteet.

varmasti onkin myös painon pudottamisella vaikutusta kuukautiskipujen vähenemiseen. Mutta painon putoaminenhan oli ap:lla seurausta karppaamisesta. Eli karppauksesta on ollut ap:lle paljon hyötyä mm. paino putosi ja kuukautiskivut vähenivät. Ehkäpä ap ei olisi onnistunut pudottamaan painoa jos ei olisi aloittanut karppausta, joten silloin kuukautiskivutkaan eivät olisi vähentyneet. Eihän ap ole väittänytkään että kuukautiskivut johtuu hiilareista.

Vierailija
39/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on aika moni eri ihminen ollut kanssasi eri mieltä, ei vain "yksi jankkaaja". Kiva, kun levität karppauksen ilosanomaa meille kaikille. Kiitollisena sen vastaanotamme!

On varmasti ollut moni kanssani eri mieltä, koska palsta on nimetön, en voi tietää kenen kanssa milloinkin keskustelen. "Tällä" jankkaajalla tarkoitan henkilöä joka sitkeästi väitti, että en erota suolivaivoja kuukautiskivuista.

Vierailija
40/83 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa tuubaa.

Tiedättekö, että jos SI-nivel pannaan paikalleen, loppuu vuosikymmenien kivut, aknet ja pahat olot ja paniikkihäiriöt ja iho kirkastuu ja taivaaseenkin taitaa päästä.

Sama homma karppauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä