Tapailin miestä ja sitten se lakkasi pitämästä yhteyttä.
Kyse ei ollut seurustelusta vielä. Mua on jotenkin jäänyt vaivaamaan miksi niin äkillisesti lopetti yhteydenpidon. Onko ihan typerää laittaa viestiä sille ja kysyä? vai teenkö sillä itseni vaan typeräksi? annanko olla?
Kommentit (30)
mutta jos kovasti kiinnostaa, voithan laittaa viestin tyyliin, mitä kuuluu tai ehdottaa jotain kahvilla käyntiä tms. Sitten ainakin selviää. Toisaalta voi ajatella, että jos mies olisi hirveän kiinnostunut, niin ottaisihan se yhteyttä. Vai millaiseen tilanteeseen homma jäi? Voiko olla, että hän on ollut aloitteellinen treffeille ja odottaa ja katsoo nyt, että teetkö sinä seuraavan aloitteen. Että oletko sinä kiinnostunut vai et.
Jos ei kerta synkkaa niin paljon, että ekasta minuutista ala seurustelu, niin ei sitä kyllä järin kiinnotunut toisesta ole.
Mä en ainakaan soittelis tai viestittelis perään.
Jos ei pidä mitään yhteyttä niin on toi jo aika hyvä vihje siitä että ei kiinnosta.
Jatka eteenpäin ja unohda!
Onneksi ne on tajunneet missä mennään. Kiusallista olis ollut jos olisivat vielä perään huudelleet tai jääneet jotenkin roikkumaan, silloin mä olisin pitänyt niitä varmaan vielä typerämpinä kuin pidin silloin.
Mä olen itse "jättänyt" pari miestä niin että olen vaan lakannut pitämästä yhteyttä. Onneksi ne on tajunneet missä mennään. Kiusallista olis ollut jos olisivat vielä perään huudelleet tai jääneet jotenkin roikkumaan, silloin mä olisin pitänyt niitä varmaan vielä typerämpinä kuin pidin silloin.
miksei voi reilusti sanoa, että ei kiinnosta.
eikä edes keskusteltu mistään syvemmästä seurustelusta, niin ei aina voi sanoa päin naamaa ettei kiinnosta. Ei silloin aina ole oletuskaan että kiinnostaisi tai voi olla, että kumpaakaan ei kiinnosta, jolloin on kummallekin helpompaa, että tapailu vaan jää.
Mä olen itse "jättänyt" pari miestä niin että olen vaan lakannut pitämästä yhteyttä. Onneksi ne on tajunneet missä mennään. Kiusallista olis ollut jos olisivat vielä perään huudelleet tai jääneet jotenkin roikkumaan, silloin mä olisin pitänyt niitä varmaan vielä typerämpinä kuin pidin silloin.
miksei voi reilusti sanoa, että ei kiinnosta.
Minulla sama näkemys: on melko lapsellista jättää toinen odottamaan yhteydenottoja sanomatta mitään. Jos kantti riittää suhteen aloittamiseen, oli sen nimi seurustelu tai ei, pitää kanttia riittää sen lopettamiseenkin. Edes sitten sillä tekstiviestillä.
Ap:lle sanoisin, että on ihan kohtuullista aiheuttaa sen verran pahaa oloa ihmiselle joka jättää sanomatta mitään, että kysyy, onko ihmissuhde nyt päättynyt. Se voi aiheuttaa kadonneessa miehessä pienen syyllisyyden piikin tai toisaalta halveksunnan hymähdyksen. Mutta muista että sinä olet se joka toimii asiallisesti. Sinä olet se joka antaa tilaisuuden hoitaa asia loppuun. Monta kertaa ei tietenkään ole tarpeen kysellä perään. Jos toisesta ei löydy aikuista selvittämään välejä, niin ei sitten. Eikä sinunkaan ole välttämättä tarvis ryhtyä mihinkään laajamittaiseen keskusteluun, jos suhde ei tapailua pitemmälle ehtinyt.
miksei voi reilusti sanoa, että ei kiinnosta.Minulla sama näkemys: on melko lapsellista jättää toinen odottamaan yhteydenottoja sanomatta mitään. Jos kantti riittää suhteen aloittamiseen, oli sen nimi seurustelu tai ei, pitää kanttia riittää sen lopettamiseenkin. Edes sitten sillä tekstiviestillä.
Ap:lle sanoisin, että on ihan kohtuullista aiheuttaa sen verran pahaa oloa ihmiselle joka jättää sanomatta mitään, että kysyy, onko ihmissuhde nyt päättynyt. Se voi aiheuttaa kadonneessa miehessä pienen syyllisyyden piikin tai toisaalta halveksunnan hymähdyksen. Mutta muista että sinä olet se joka toimii asiallisesti. Sinä olet se joka antaa tilaisuuden hoitaa asia loppuun. Monta kertaa ei tietenkään ole tarpeen kysellä perään. Jos toisesta ei löydy aikuista selvittämään välejä, niin ei sitten. Eikä sinunkaan ole välttämättä tarvis ryhtyä mihinkään laajamittaiseen keskusteluun, jos suhde ei tapailua pitemmälle ehtinyt.
Mistä teitä hulluja oikein sikiää?
eikä edes keskusteltu mistään syvemmästä seurustelusta, niin ei aina voi sanoa päin naamaa ettei kiinnosta. Ei silloin aina ole oletuskaan että kiinnostaisi tai voi olla, että kumpaakaan ei kiinnosta, jolloin on kummallekin helpompaa, että tapailu vaan jää.
Että kanttisi ei sitten riitä tällaiseen viestiin: "Kiitoksia näistä tapaamisista. Minä kuitenkin haluaisin lopettaa ne tähän. Toivotan hyvää jatkoa."
kysyminen on sinänsä turhaa, että jos tapailun lopettamisen syy on jotain "Oot ihan kiva, mutta et tarpeeksi kaunis", tai "Oot kuolettavan tylsä etkä tarpeeks nätti että ees kerran panisin", niin mies tuskin kertoo tätä. Ja aina ei ole mitään kummempaa syytä, "he's just not that into you", eikä mies siis itsekään osaa yksilöidä, miksei nappaa.
Että kanttisi ei sitten riitä tällaiseen viestiin: "Kiitoksia näistä tapaamisista. Minä kuitenkin haluaisin lopettaa ne tähän. Toivotan hyvää jatkoa."
Mun ei todellakaan tartte ruveta selittelemään puoltutulle jota olen tapaillut muutaman kerran, yhtään mitään.
Jos mä itse saisin tollasen viestin niin pitäisin sitä lähinnä tsoukkian.
Pitkäkin kaveruussuhde saattaa loppua ihan vaan siihen että yhteyttä ei pidetä, eikä siinä mitään selitellä, miks pitäis ruveta avautumaan jollekin nobodylle?
Pelkästään se, että sinä näet aiheeksi hermostua ja käyttää ilmaisuja "jättää" ja "tapailla" viittaa siihen, että ainakin ennen noita tapaamisia odotit muutakin kuin kaksia treffejä. Ehkä sillä toisella osapuolella oli sama toive? Onko mitenkään kohtuuton ajatus? Ja se viesti vie aikaasi minuutin, kaksi, ja maksaa muutaman sentin.
Mutta juu. Jatka samaan malliin. Minä pidän kiinni siitä, että jos minusta tuntuu että tapaamiset voisivat edes periaatteessa johtaa seurusteluun, niin niiden päättymisestä on kohtuullista ilmoittaa. Minulla on siihen kanttia. Myös muutamalla treffailemallani naisella on ollut siihen valmiudet.
Päätän tämän osaltani tähän.
Ai... sä tapailet nobodyja ja suhtaudut yhteydenottoihin "tsoukkina".. hyvä ettet "läppänä" :D
Menehän teinien palstalle. Tämä on aikuisille.
Päätän osaltani minäkin.
kaksi viikkoa harvakseltaan tapailua oli yhtä kuin vakava seurustelusuhde ja kun halusin lopettaa tapailun niin hän jäi vainoamaan melkein vuodeksi. Hän käytti tapailun päättymisestä ystävilleen sanaa ero. Hän lähetteli mm. kuukausien päästä "erosta" viestejä joissa ehdotti meille PARISUHDETERAPIAA. Niin pitkälle ei kannata mennä :).
Pelkästään se, että sinä näet aiheeksi hermostua ja käyttää ilmaisuja "jättää" ja "tapailla" viittaa siihen, että ainakin ennen noita tapaamisia odotit muutakin kuin kaksia treffejä. Ehkä sillä toisella osapuolella oli sama toive? Onko mitenkään kohtuuton ajatus? Ja se viesti vie aikaasi minuutin, kaksi, ja maksaa muutaman sentin.
Mutta juu. Jatka samaan malliin. Minä pidän kiinni siitä, että jos minusta tuntuu että tapaamiset voisivat edes periaatteessa johtaa seurusteluun, niin niiden päättymisestä on kohtuullista ilmoittaa. Minulla on siihen kanttia. Myös muutamalla treffailemallani naisella on ollut siihen valmiudet.
Päätän tämän osaltani tähän.
Ai odotin vai? On se hyvä kun sä tiedän mun asiat paremmin kuin mä itse! :D
Mun ei todellakaan tartte ruveta selittelemään puoltutulle jota olen tapaillut muutaman kerran, yhtään mitään.
Jos mä itse saisin tollasen viestin niin pitäisin sitä lähinnä tsoukkian.
Pitkäkin kaveruussuhde saattaa loppua ihan vaan siihen että yhteyttä ei pidetä, eikä siinä mitään selitellä, miks pitäis ruveta avautumaan jollekin nobodylle?
Ja mä pidän ihan tsoukkina, et mä joudun selittää yksinkertaisia tapoja iha tollaselle nobodylle. Mun ei TODELLAKAAN tartte, miks niinku avautuu.
osapuolelle. Toinen voi olla vaikka kuinka ihastunut eikä ansaitse tuollaista ylenkatsontaa.
Riippuu tilanteesta teitysti aina, mutta jos nyt on ensin tavattu jossain (tyypillisesti juteltu baarissa) ja sitten vaikka käyty kerran kahvilla, minkä jälkeen kummallekin on selvää, että ei tästä tule mitään enempää, niin olisi aika huonoa tilannetajua alkaa selittelemään, että mä en halua alkaa seurustella sun kanssa enkä halua enää tavata.
Yleensä kyllä vaistoaa, onko toinen kiinnostunut vai ei. Jos tämän ketjua ap:kin miettii viimeistä tapaamistaan miehen kanssa, niin varmasti pystyy sanomaan, vaikuttiko mies kiinnostuneelta vai ei.
osapuolelle. Toinen voi olla vaikka kuinka ihastunut eikä ansaitse tuollaista ylenkatsontaa.
Kyllä nyt aikuisen pitää ymmärtää että vasta ollaan tutustuttu ja toisella ei todellakaan ehkä ole samanlaisia tunteita.
Eihän tollasten pipipäiden takia uskalla edes lähteä treffeille jos sen jälkeen ollaan vaatimassa ties mitä selityksiä.
Tai yhteenmuuttoa :)
Mulle ihan sama mitä ootte mieltä mutta minä olen sitä mieltä että jos ei kiinnosta niin ei tartte perään soitella tai vaatia mitään selityksiä.
Ehkä se pelästyi, että haluat alkaa seurustella ja häippäs siksi.