Tapailin miestä ja sitten se lakkasi pitämästä yhteyttä.
Kyse ei ollut seurustelusta vielä. Mua on jotenkin jäänyt vaivaamaan miksi niin äkillisesti lopetti yhteydenpidon. Onko ihan typerää laittaa viestiä sille ja kysyä? vai teenkö sillä itseni vaan typeräksi? annanko olla?
Kommentit (30)
mutta täytyy olla sen verran miestä tai naista että sanoo suoraan, ettei halua nähdä enää.
Tavattiin deittisivuston kautta. Aikamme viestiteltiin ja päätettiin tavata kasvotusten. Heti tuli mulle selväksi että ei synkkaa pidemmän päälle ja turha enää tavata.
Erotessa sovittiin kuitenkin että pidetään yhteyttä, mun puolelta se oli vaan ns. heitto ja fraasi.
Miehestä ei kuulunut pariin viikkoon mitään ja mä olin ihan unohtanut sen kunnes se otti yhteyttä ja vaati juurikin selitystä sille miksi mä olen ollut niin hiljaa? en muista sana tarkkaan mitä kirjoitin mutta jotain tälläistä että, "ollaan aika erilaisia ja ei tule olemaan meitä missään vaiheessa" pehmensin vielä että, "kavereita voidaan olla".
Voi luoja mikä maanvaiva se mies oli. Mun on pakko sanoa että se oli ihan sairas jollain tapaa. Kyseli asioita mitkä ei olis kuulunut sille ja kertoi mielipiteitään ilman että edes kysyin niitä siltä. Ihan selvästi se stalkkas mun menoja ja kirjoituksia.
Aikansa kesti, nyt ei ole onneksi kuulunut pitkään aikaan siitä mitään. Kai se on löytänyt uuden uhrin?
mutta täytyy olla sen verran miestä tai naista että sanoo suoraan, ettei halua nähdä enää.
Jos vielä joskus meen treffeille ja ei kiinnosta, niin paukautan päin naamaan sille "en mä halua sua enää ikinä nähdä" Kai sitä sille sitten parempi mieli tulee. On ainakin suoraan sanottu.
Mä laitoin 5 vuotta sitten. Mies vastasi, et ai niin onkin matkoilla, että eikö kertonut, kun nähtiin... Nyt ollaan oltu naimisissa pari vuotta ja nykyään assarinsa ilmoittaa mulle matkat etukäteen, että saan ne ajoissa tietoon :).
Puhelin on mennyt rikki ja sun numero kadonnut ?
Kun mä tapasin nykyisen aviomieheni, hän oli juuri tapaillut jotain mimmiä muutaman viikon ajan ja vaikka väittikin, että oli minut tavattuaan kertonut tälle mimmille, että eivät enää tapaisi, niin tuskin oli...mimmi raukka laittoi viestiä "mitä kuuluu", "Asutko vielä samassa osoitteessa" jne. ja me naurettiin paskaset naurut. Kai se nyt on selvää, että jos ei mies enää ota yhteyttä, niin on ollut raukka (kuten miehenikin) eikä uskaltanut sitä kertoa, mutta että häntä ei enää kiinnosta!
haikailuviesti vanhojen nuorten sävellahjaan. Niinhän ne jutut hoidettiin 30 v sitten ennen kännyköitä.
..miksi on niin tärkeää saada joku selitys jos on tavannut toista vaan muutamia kertoja tai ehkä kerran? Mitä jos se selitys ei miellytä? Mieleen tulee että tuskin ne syyt koskaan mukavia on, mitä siitä saa kun kuulee jotain ikävempää?
Kun mä tapasin nykyisen aviomieheni, hän oli juuri tapaillut jotain mimmiä muutaman viikon ajan ja vaikka väittikin, että oli minut tavattuaan kertonut tälle mimmille, että eivät enää tapaisi, niin tuskin oli...mimmi raukka laittoi viestiä "mitä kuuluu", "Asutko vielä samassa osoitteessa" jne. ja me naurettiin paskaset naurut. Kai se nyt on selvää, että jos ei mies enää ota yhteyttä, niin on ollut raukka (kuten miehenikin) eikä uskaltanut sitä kertoa, mutta että häntä ei enää kiinnosta!
miten asia on. Huonoa tilannetajua ja tapojen puutetta on nimenomaan se, ette vaikkapa parin tapaamisen jälkeen voi sanoa, ettei tästä nyt taida tulla mitään tms´.