Hiljaisten ihmisten seura on rauhoittavaa
Kun taas sellaiset, jotka ahdistuvat hiljaisuudesta ja heidän on pakko puhua puuta heinää ihan vain siksi ettei olisi hiljaista, he ovat todella raskaita ihmisiä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan äänessä oleva ja muiden päälle puhuva tyyppi on erittäin vastenmielinen.
Miksi sinun pitäisi yleensäkään olla sellaisen ihmisen seurassa? Minä en ainakaan ensinnäkään tunne yhden yhtä kälättäjää ja voin valita seurani muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan äänessä oleva ja muiden päälle puhuva tyyppi on erittäin vastenmielinen.
Miksi sinun pitäisi yleensäkään olla sellaisen ihmisen seurassa? Minä en ainakaan ensinnäkään tunne yhden yhtä kälättäjää ja voin valita seurani muutenkin.
Töissä en pääse mitenkään karkuun sellaisia(kaan) ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta.
Näinhän se on. Tiedän muutamia hiljaisia ihmisiä, joiden kanssa ei ole ollenaan rauhoittavaa olla. Kyllä normaalin ihmisen pitää osata ja kyetä keskustelemaan asiansa.
Joskus joissakin tilanteissa pitää keskustella ja ilman keskustelua asiat eivät etene. Hyvin harvoin eteeni on kuitenkaan tullut mitään erittäin puheliasta ihmistä, vaan sanoisin ihmisten olevan suureltaosin ihan sitä tavallista luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda työpaikkaa.
Itsestäsi se on kiinni tämäkin asia. Ja asenteestasi. Jos asennoidut niin, että ärsyynnyt heti, jos toinen on erilainen kuin sinä, niin aika pienet piirit hyväksyt, mutta jos annat muiden olla omia itsejään, niin pärjäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuisit työsi puolesta olemaan asiakkaiden kanssa tekemisissä niin ymmärtäisit aika nopeasti, että tilanteesta ei noin vain karata paikalta taikka ilmoiteta "sori, puhut liikaa en halua leikkiä sun kanssas".
Puheliaana ihmisenä en voi moittia muita puheliaita, mutta ärsynnyn yhtä lailla jos pitäisi katsoa elokuvaa tai kuunnella musiikkia tai ylipäätään rauhoittua keskittymään johonkin joku oman elämänsä juontaja selittää taukoamatta mitä tapahtuu tai miten hän sen kokee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda työpaikkaa.
Itsestäsi se on kiinni tämäkin asia. Ja asenteestasi. Jos asennoidut niin, että ärsyynnyt heti, jos toinen on erilainen kuin sinä, niin aika pienet piirit hyväksyt, mutta jos annat muiden olla omia itsejään, niin pärjäät.
Olipa harvinaisen typerä kommentti.
"Vaihda työpaikkaa."
"Itsestäsi on kiinni tämäkin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuisit työsi puolesta olemaan asiakkaiden kanssa tekemisissä niin ymmärtäisit aika nopeasti, että tilanteesta ei noin vain karata paikalta taikka ilmoiteta "sori, puhut liikaa en halua leikkiä sun kanssas".
Asiakkaiden? Kuka asiakkaista on puhunut?
Työssä joutuu olemaan jatkuvasti tekemisissä työkavereiden kanssa. Pahimmassa tapauksessa samaan huoneeseen sattuu sellainen tyyppi, joka on jatkuvasti äänessä hölöttämässä omia asioitaan, jotka eivät ketään kiinnosta mutta estävät keskittymästä työhön.
Samaa mieltä. Joskus pelkään, että työmoodi puhumisen suhteen jää itsellä päälle vapaa-aikanakin ja höpöttelen aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Olipa ihanasti sanottu.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaiden? Kuka asiakkaista on puhunut?
Työssä joutuu olemaan jatkuvasti tekemisissä työkavereiden kanssa. Pahimmassa tapauksessa samaan huoneeseen sattuu sellainen tyyppi, joka on jatkuvasti äänessä hölöttämässä omia asioitaan, jotka eivät ketään kiinnosta mutta estävät keskittymästä työhön.
Lukutaito 0?
"Miksi sinun pitäisi yleensäkään olla sellaisen ihmisen seurassa? Minä en ainakaan ensinnäkään tunne yhden yhtä kälättäjää ja voin valita seurani muutenkin."
Ei puhuttu asiakkaista mutta näytä toki missä puhuttiin työkavereista? Puhuttiin vain ihmisistä ja kälättäjistä.
Äänenvoimakkuutta voi myös säätää hiljaisemmaksi silloin kun puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Äänenvoimakkuutta voi myös säätää hiljaisemmaksi silloin kun puhuu.
Vinkki vinkki huutajat.