Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä nykyaikana voi tehdä tai edes hakea

Vierailija
26.01.2011 |

Jos on huono itsetunto, mitä tehdä? Kaikki työt tuntuu olevan sellaisia, joissa täytyy laittaa itsensä likoon ja antaa itsestään, olla luova ja kehittää työtä. Mistä antaa jos ei ole annettavaa? Joskus toivon että eläisin jotain entisaikaa, jolloin korkeakin koulutus antoi mahdollisuuden tehdä työtä ja lähteä kotiin, työ oli vain työtä.



En edes tiedä mitä työtä hakea kun vaatimukset on kovat alalla kuin alalla. Umpikuja?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aika monessa työpaikassa ja niitä luovia, työlle uhrautujia tai oma-aloitteisia on promillen luokkaa...sääli sinänsä. Useimmat on just tuota työ työnä-tyyppiä, jotka eivät ideoi palavereissa vaan tekevät just vain ne hommat mitkä heille kuuluukin-ei muuta. Eli turhaan pelkäät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi