Lue keskustelun säännöt.
Miksi eräät ovat niin huolestuneita aina lapsen puhumaan oppimisesta?
10.02.2011 |
Mun anoppini on kans tällainen panikoija joka kaikkien 3 lapsemme kohdalla on alkanut olla "tosi huolissaan" kun eivät ole lapsemme liiemmin puhuneet vielä 1,5v iässä. Nytkin kolmas lapsemme on 1v8kk ja sanoo jo useitakin sanoja mutta ei puhu lauseilla ja siitäkös anoppi panikoi. Olen yrittänyt hälle selittää ettei tämän ikäisen tarvikaan osata vielä puhua lauseilla eikä osata sanoa montaakaan sanaa edes vielä mutta mikään ei auta anoppi panikoi.joskus huvittaa mutta usein ärsyttää koska anoppi esim kaiken aikansa lapsen kanssa kuluttaa siihen että yrittää saada tätä toistamaan perässä sanoja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla