Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaako wt olevansa wt?

Vierailija
25.01.2011 |

Mielipiteitä??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako wt salaisesti mennä oopperaan ja lukea kaunokirjallisuutta? Pitävätkö akateeemisia typerinä hienostelijoina?

Vierailija
2/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mitään itseään kiinnostavaa niin ettei olisi jonkin sortin leima otsassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voidaan arpoa tätä kysymystä.

Vierailija
4/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen av-määrityksen mukaan white tresh mutta en omasta mielestäni! Ei kaikkia kiinnosta ns. korkea kulttuuri.

Vierailija
5/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

white trash

Vierailija
6/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko sinä olevasi wt?

Vierailija
7/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pikkasen liikaa katottu jenkkisoopaa :D! Vai ihan WT???? Salli mun nauraa!

Vierailija
8/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puidaan tällä palstalla nykysin päivittäin. Aina jos joku tekee jotain jollain tavalla, on hän white trash. Wt-synttärit, wt-häät, wt-koti, wt-perhe jne.

Vierailija
9/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma juttu kun Suomessa ei voi ihminen tehdä mitään itseään kiinnostavaa niin ettei olisi jonkin sortin leima otsassa.

Vierailija
10/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi parempi määritelmä? Itse ainakin miellän tietyn "ryhmän" tuohon kuuluvaksi, eikä siis mikään "syövät nakkikastiketta" tai "ostavat lapsille viikonloppuisin sipsejä".

Omasta mielestäni wt (tai ihan suomeksi valkoinen roskaväki): kouluttamatonta (korkeintaan amis jäänyt kesken), sivistymätöntä, lapsia pukataan maailmaan useammalle isälle (tai tehdään useammalle naiselle), ettei vaan joutuisi töihin. Elellään tuilla. Luottotiedot usein menneet, asutaan huonomaineisessa lähiössä.... Ja tiedän tällaisia tapauksia siis ihan oikeasti, ei ole vain urbaanilegendaa.

Eli ei ehkä av:n määritelmä(?), mutta oma mielikuvani. Olkoonkin sitten nimitys USA:sta lainattu:)

Vierailija
11/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi parempi määritelmä? Itse ainakin miellän tietyn "ryhmän" tuohon kuuluvaksi, eikä siis mikään "syövät nakkikastiketta" tai "ostavat lapsille viikonloppuisin sipsejä".

Omasta mielestäni wt (tai ihan suomeksi valkoinen roskaväki): kouluttamatonta (korkeintaan amis jäänyt kesken), sivistymätöntä, lapsia pukataan maailmaan useammalle isälle (tai tehdään useammalle naiselle), ettei vaan joutuisi töihin. Elellään tuilla. Luottotiedot usein menneet, asutaan huonomaineisessa lähiössä.... Ja tiedän tällaisia tapauksia siis ihan oikeasti, ei ole vain urbaanilegendaa.

Eli ei ehkä av:n määritelmä(?), mutta oma mielikuvani. Olkoonkin sitten nimitys USA:sta lainattu:)

Minulla on jäänyt amis kesken, koska tulin raskaaksi. Sittemmin menin kyllä naimisiin ja pykäsinpä vielä toisenkin lapsen (ja molemmilla lapsilla on muuten eri isä). Tosin lapsia en ole koskaan tehnyt välttääkseni töitä.

Tukia kyllä nostetaan nytkin, kotihoidontukea. Sivistymätöm tuskin olen, kyllähän sitä kaikkea oppii ihan netistä tai lehdistäkin. Luottotiedot olen sössinyt jo nuoruudessani ja asummepa vielä pahamaineisella alueellakin.

Mutta onneksi mies on sentään koulutettu, vaikkakin vain amispohjalta mutta kun silläkin töitä sai niin mikä jottei. Niin ja omistaahan mies tämänkin asunnon. Ehkä emme sitten ihan täydellinen wt-perhe ole.

Niin ja kummallaan lapsella ei ole mitään c-nimeä tai muita "hienostelunimiä" ;)

Vierailija
12/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi tästä jaksetaan jauhaa täällä päivästä toiseen. Hoh hoijaa. Toiset on rikkaita toiset ei, toisilla on koulutusta toisilla ei. Me ollaan kaikki erilaisia ja hyvä niin.

Vierailija
13/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elkääkä sanoko vaan että white tresh, koska en ymmärrä sitäkään, en osaa enkkua..?

Vierailija
14/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tyylitajun kanssa.

Sotkan lasivitriit ja Suomi-Soffan p..nruskeiden nahkasohvien omistajatkaan eivät tajua olevansa tyylitajuttomia.

Narsisti ei tajua olevansa narsisti, ilkeä ihminen ei tajua olevansa ilkeä, anorektikko ei tajua olevansa keskitysleiriläisen näköinen...

Got the point?

Vierailija
15/15 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikas tietää olevansa rikas ja köyhä tietää olevansa köyhä. Jokaiselle taitaa olla myös selvä onko sitä koulusta tai yleissivistystä tullut hankittyä.