Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sossu velvollinen hommaamaan asunnon jälkihuoltonuorelle?

Vierailija
09.02.2011 |

Jos kuuluu vielä jälkihuollon piiriin, mutta on sössinyt yhden asunnon vuokrat?

Kysyy vanhempi, joka ei halua lastaan kadulle, mutta ei voi majoittaakaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.,ja jälkihuoltohan on voimassa 21-vuotiaaksi.

Vierailija
2/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua huolehtia edes omista lapsistaan.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sen palveluksen tekisit lapsellesi että majoitat hänet itse tai maksat itse vuokrat...ei muutkaan nuoret saa mitään vuokrarästejä yhteiskunnalta eikös vanhempien velvollisuus ois niinkuin kasvattaa lapsensa...

t.sossu

Vierailija
4/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorelle myös työtä, pari ulkomaanmatkaa, auton jne

Olishan se väärin jos ei olis.

Vierailija
6/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sossu on velvollinen hommaamaan lapsellesi uuden kämpän.

Vierailija
7/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sen palveluksen tekisit lapsellesi että majoitat hänet itse tai maksat itse vuokrat...ei muutkaan nuoret saa mitään vuokrarästejä yhteiskunnalta eikös vanhempien velvollisuus ois niinkuin kasvattaa lapsensa... t.sossu

Asun itse vuokralla kaksiossa nuoremman lapsen kanssa ja teen työtä pienellä palkalla. En ole mitenkään velvollinen siihen, varsinkaan kun nuoren huostaanoton yhtenä syynä oli mm. se, että hajotti paikkoja kotona ja nuorempi lapsi kärsi siitä minun lisäkseni.

ap.

Vierailija
9/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei välttämättä ole luksusyksiö Eirassa, vaan esimerkiksi asuntolapaikka tukiasuntolassa tai vastaavassa paikassa.

Vierailija
10/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sen palveluksen tekisit lapsellesi että majoitat hänet itse tai maksat itse vuokrat...ei muutkaan nuoret saa mitään vuokrarästejä yhteiskunnalta eikös vanhempien velvollisuus ois niinkuin kasvattaa lapsensa... t.sossu

Asun itse vuokralla kaksiossa nuoremman lapsen kanssa ja teen työtä pienellä palkalla. En ole mitenkään velvollinen siihen, varsinkaan kun nuoren huostaanoton yhtenä syynä oli mm. se, että hajotti paikkoja kotona ja nuorempi lapsi kärsi siitä minun lisäkseni.

ap.

Hävytöntä pyytää yhteiskuntaa siivoamaan ja kustantamaan omien laimilyöntien jäljet.

Vierailija
11/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
12/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse vuokralla kaksiossa nuoremman lapsen kanssa ja teen työtä pienellä palkalla. En ole mitenkään velvollinen siihen, varsinkaan kun nuoren huostaanoton yhtenä syynä oli mm. se, että hajotti paikkoja kotona ja nuorempi lapsi kärsi siitä minun lisäkseni. ap.

Hävytöntä pyytää yhteiskuntaa siivoamaan ja kustantamaan omien laimilyöntien jäljet.

Vierailija
13/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan verorahoillani mielummin suomalaisten nuorten jälkihuoltoja ja huostaanotosta aiheutuvia kustannuksia mitä noiden Abdien ja Muhammedien ynnämuiden Fatimoiden ja Hassanien elämistä!

Tai suomalaisten alkoholistien jotka ITSE ovat omalla luuseroinnillaan itsensä tilanteeseensa ajaneet.

Nuoren huostaanotto ei yleensä ole vanhempien vika.

Ja vaikka tässä tapauksessa olisikin, niin eiköhän ole aivan liian myöhäistä alkaa moralisoimaan.

Vierailija
14/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren huostaanotto ei yleensä ole vanhempien vika.

Ja vaikka tässä tapauksessa olisikin, niin eiköhän ole aivan liian myöhäistä alkaa moralisoimaan.

Saadaan maksaa koko sen ikä.

Vierailija
15/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan verorahoillani mielummin suomalaisten nuorten jälkihuoltoja ja huostaanotosta aiheutuvia kustannuksia mitä noiden Abdien ja Muhammedien ynnämuiden Fatimoiden ja Hassanien elämistä! Tai suomalaisten alkoholistien jotka ITSE ovat omalla luuseroinnillaan itsensä tilanteeseensa ajaneet. Nuoren huostaanotto ei yleensä ole vanhempien vika. Ja vaikka tässä tapauksessa olisikin, niin eiköhän ole aivan liian myöhäistä alkaa moralisoimaan.

Mutta en osannut olla tarpeeksi kova kovaa vastaan, kun oli vauvakin huolettavana. Mitään selkeää syytä en osaa kyllä muuten kasvatuksessani nähdä, mikä olisi mennyt pieleen. Ehkä olin liian kiltti hänen luonteiselleen. Ongelmat alkoivat, kun hän meni yläasteelle. En juo, en polta, eikä ole mt-ongelmia, mutta silti syytän itseäni, että olen tehnyt jotain väärin, en vaan tiedä, mitä.

t:ap.

Vierailija
16/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edellinenkin kasvoi jo kieroon??

Olisit keskittynyt siihen yhteen ja hoitanut edes sen kunnialla.

Sen sijaan että et vieläkään edes tiedä missä tyrit, lykkäät sen tuotoksesi valtion niskoille ja kasvatat samoilla menetelmillä siellä uutta ongelmavyyhteä.

Vierailija
17/17 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat hyvän mielen näistä kivoista ja rakentavista vastauksistasi:)

terveisin ap.