Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teini voi muka tehdä salaa abortin?

Vierailija
25.01.2011 |

Johan vanhemmat huomaavat kotoa poissaolon.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos että alaikäisetkin voivat tehdä abortin kertomatta vanhemmille. Jos ihminen haluaa asiasta kertoa itse, se hänelle suotakoon, mutta monille se vain on helpompi tehdä kertomatta kenellekään, kun ei tarvitse pelätä tuomitsemisesta tai huudoista. 

Ja jos lapsesi ei uskalla/halua sinulle kertoa tuollaisesta, niin ehkä kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä mistä se johtuu.

Oma äitini on aina tukenut minua, vaikka olenkin tehnyt typeriä asioita välillä, mutta aina olen hänelle kaikesta pystynyt kertomaan.

Vierailija
82/82 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olisi ihanne, että jokainen teini voisi kertoa vanhemmilleen abortista ja saada tukea. Vaan kun ajattelee vähän omaa nokkaansa pidemmälle, alkaa tuntua yhä helpottavammalta, ettei abortista vanhemmille kerrota. Mitä "kertomispakosta" käytännössä seuraisi? Selkäsaunoja, huutamista, asian kieltämistä ("ei minun pikku tyttöni"), abortin kieltämistä ja raskauden jatkamiseen pakottamista, pahimmillaan jopa kotoa ulos heittämisiä. Monessa perheessä teini pelkäisi vanhempansa reaktiota niin paljon, että hankkisi aborttipillerin pimeiltä markkinoilta tai hakeutuisi toimenpiteeseen vaikka Viroon. Synkin uhkakuva olisi paluu puoskarin tekemiin henkariabortteihin.

Omat vanhempani ovat ihan fiksuja ja vastuullisia, mutta eivät he ikimaailmassa olisi pystyneet suhtautumaan järkevästi tietoon teinityttönsä abortista. Uskon, että monet tytöt selviävät paljon vähemmin henkisin vaurioin, jos hakevat tukensa muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla