Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua kuvottaa nämä toisen kierroksen perheenperustamiset.

Vierailija
22.01.2011 |

Yleensä olen ymmärtäväinen ja suvaitsevainen. Mutta tässä kohtaa tunnen syvää vastenmielisyyttä... Kun edellinen perhe on rikottu, pitää tehdä seuraava rikottavaksi.

Tosi monet suorastaan kiirehtivät sitä uutta "onnea".

Jos ihminen ei ole osannut olla avioliitossa, hän tuskin siinä on kovin paljon parempi toisella yrittämällä. Ja niinhän se on, suurin osa toisen kierroksen liitoista päättyy eroon.

Ei sitä eron jälkeen tarvitse ikuisesti olman parisuhdetta olla mutta miksi se vauva pitää aina tehdä.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten, kun julkimoita on täällä nimeltä mainittu, Panu Rajala aikoinaan, kun oli Katri-Helenan kanssa naimisissa? Ukko pokkana ilmoitti, että se malli, jonka kanssa oli aikanaan naimisissa, oli hänen elämänsä rakkaus! No mikä Katri-Helena sitten oli, joku pakkopulla?!

Kai kaikissa suhteissa on omat kiemurat, mutta eivät lehdet myy sillä että kyllä meilläkin taistellaan tiskivuoroista ja roskien viennistä.

Vertaistuen voi hakea täältä ja lehdistä lukea siloisia ja ihania sisustus- ja ihmissuhdejuttuja! Molemmat on stailattu ammattitaidolla, vaikka lopputuloksesta voi olla lukija montaa mieltä.

Vierailija
42/68 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vastanneet eronneet otti ton aloituksen itseensä: "Enkö mä olisi saanut..." Ap kyllä aika selkeesti kuvaili aloituksessa minkä tyyppisiä eroja tarkoitti. Ja jos sellaista on läheltä seurannut, niin sokeakin näkee, kuinka lapset kärsivät, ja kyllä se kuvottavaa on. Ja minäkin nyt tarkoitan juuri noita kiireellä uutta putkeen -tyylisiä aikuisia, joilla ei näytä riittävän ajatustakaan millekään muulle asialle kuin sille, ettei vaan tarvitsisi olla päivääkään yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vastanneet eronneet otti ton aloituksen itseensä: "Enkö mä olisi saanut..." Ap kyllä aika selkeesti kuvaili aloituksessa minkä tyyppisiä eroja tarkoitti. Ja jos sellaista on läheltä seurannut, niin sokeakin näkee, kuinka lapset kärsivät, ja kyllä se kuvottavaa on. Ja minäkin nyt tarkoitan juuri noita kiireellä uutta putkeen -tyylisiä aikuisia, joilla ei näytä riittävän ajatustakaan millekään muulle asialle kuin sille, ettei vaan tarvitsisi olla päivääkään yksin.

et itse omin silmin osannut lukea.

Vierailija
44/68 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen uusperhe on sellainen, missä on se yksi vaimon lapsi edelliselle miehelle. Sitten on ne ah suuren rakkauden pari lasta ja ne on yhteisiä ja kaikkein tärkeimpiä ja saavat elää ydinperheessä.

Tämä vanhin seilaa kahden kodin väliä, eikä hänestä oikein kukaan tykkää kun hän on muistuttamassa siitä epäonnistuneesta liitosta. Surullisia tyttöjä ja poikia, jotka eivät kuulu mihinkään ja säälittävän usein heillä esiintyy paljon häiriökäyttäytymistä ja teininä päihteiden väärinkäyttöä.

Vierailija
45/68 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen uusperhe on sellainen, missä on se yksi vaimon lapsi edelliselle miehelle. Sitten on ne ah suuren rakkauden pari lasta ja ne on yhteisiä ja kaikkein tärkeimpiä ja saavat elää ydinperheessä.

Tämä vanhin seilaa kahden kodin väliä, eikä hänestä oikein kukaan tykkää kun hän on muistuttamassa siitä epäonnistuneesta liitosta. Surullisia tyttöjä ja poikia, jotka eivät kuulu mihinkään ja säälittävän usein heillä esiintyy paljon häiriökäyttäytymistä ja teininä päihteiden väärinkäyttöä.

Vierailija
46/68 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä minä näin sen, miten ap nimenomaan korosti sitä uuteen suhteeseen ja vauvantekoon kiirehtimistä. Ja tuolla myöhemmissä viesteissäänkin sitä edelleen korosti. Näin mun silmät näki lukea.

Mutta eri näkökulmalla tekstin sitten väkisin haluaa nähdä ihan toisin.

Vierailija
47/68 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä minä näin sen, miten ap nimenomaan korosti sitä uuteen suhteeseen ja vauvantekoon kiirehtimistä. Ja tuolla myöhemmissä viesteissäänkin sitä edelleen korosti. Näin mun silmät näki lukea.

Mutta eri näkökulmalla tekstin sitten väkisin haluaa nähdä ihan toisin.

Vierailija
48/68 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihan tyhjäntoimittajia. Ja kukaan ei varmasti teidän sääliänne kaipaa.

Ja niitä kersoja, jotka häiriökäyttäytyy tai jotain päihteitä käyttää tms on ihan yhtä lailla perheestä kuin perheestä, eli mitä jos lopettaisitte sen tyhmän lässytyksenne.

Vierailija
49/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkas...

Vierailija
50/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita nyt hyvä ihminen tajuta,ettei asiat ole noin mustavalkoisia!!!

vai olisiko minun pitäny 24 vuotiaana elää ilman rakkautta,ku eka mieheni jätti minut??

Vierailija
51/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista toi sitten kun joudut itse "toiselle kierrokselle" ! :D

Vierailija
52/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisit huolen omista asioistas?

Vierailija
53/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustaa onnellista perhettä sen vuoksi, kun exäni meni minua pettämään toisen naisen kanssa, jonka vuoksi minut jätti? Olet naurettava tai provo =)

Vierailija
54/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehdä lasta kanssani?

Mies oli 15 vuotta naimisissa edellisen kanssa ja heillä on 2 lasta, 17 ja 22. Heillä oli hyvä avioliitto, alkoivat todella nuorena olemaan yhdessä ja saivat todella nuorena lapset. Joskus vain se rakkaus loppuu ja jäljelle jää hyvät ystävät.

Me olemme miehen kanssa olleet ydessä 10 vuotta joista avioliitossa 6v ja meillä on 6v lapsi.

Olemme hyvissä väleissä miehen exän ja lasten kanssa ja tulemme kaikki hyvin toimeen.

Kerrotko ap mikä tässä on NIIIIN vastenmielistä???

Vierailija
55/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai oikeus kuvottua. Suosittelen, että jos kuvotus käy oikein kovaksi, oksennat vessanpönttöön tai vaikka muovopussiin, niin ei jää toisille siivottavaa.

On varmaan hienoa olla sellaisen harhan vallassa, että on moraalisesti ylempänä muita.

Ja kun AV:lla on niin usein tapana epäillä, että kaikki mielipiteet kumpuavat henkilökohtaisesta elämästä, niin kerrotaanpa vielä, että itse en ole uusperheellinen.

Vierailija
56/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkinen hehkutus, että miten NYT on niin kaikki ihanaa ja parasta. Vrt. Ville Pusa.

Vierailija
57/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lehdet nyt vääntää sanoja provosoivaan ja myyvään muotoon vai tuliko se sulle yllätyksenä??

Vierailija
58/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai oikeus kuvottua. Suosittelen, että jos kuvotus käy oikein kovaksi, oksennat vessanpönttöön tai vaikka muovopussiin, niin ei jää toisille siivottavaa. On varmaan hienoa olla sellaisen harhan vallassa, että on moraalisesti ylempänä muita. Ja kun AV:lla on niin usein tapana epäillä, että kaikki mielipiteet kumpuavat henkilökohtaisesta elämästä, niin kerrotaanpa vielä, että itse en ole uusperheellinen.

Vierailija
59/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustavalkoisia ole.. Esim. Tässä eräs hyvä esimerkki: Mies teki itsemurhan ja nuori nainen jäi yksin taaperon ja vauvan kanssa, toisaalla nainen petti miestään ja jätti perheensä lähdettyään toisen miehe matkaan. Nämä kaksi yksinhuoltajaa - mies ja nainen sitten löysivät toisensa ja saivat yhden yhteisen lapsen.. Mitä pahaa siinä on? Mielestäni he eivät millään tavalla EPÄONNISTUNEET aikaisemmissa suhteissa vai väitätkö että oli naisen vika kun oma mies teki itsemurhan ja miehen vika kun nainen jätti perheensä lähtemällä uuden matkaan? Ei se elämä aina mene ihan oppikirjojen mukaan..

Vierailija
60/68 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön nyt kukin tavallaan.. Kyllä muakin kieltämättä ällötti kun siskollani oli uusi mies jo katsottuna, enneku oli vanha (pitkä parisuhde takana) muuttanut pois, ei ihan ok mun mielestä, ja kaksi pientä lasta vielä tilanteessa mukana...

Mutta ei sitä ihmisen tartte rakkaudetta, parisuhteetta taikka vauvoitta jäädä, jos nyt syystä taikka toisesta ne välit menee rikki sen ensimmäisen rakkaan kanssa.