Mua kuvottaa nämä toisen kierroksen perheenperustamiset.
Yleensä olen ymmärtäväinen ja suvaitsevainen. Mutta tässä kohtaa tunnen syvää vastenmielisyyttä... Kun edellinen perhe on rikottu, pitää tehdä seuraava rikottavaksi.
Tosi monet suorastaan kiirehtivät sitä uutta "onnea".
Jos ihminen ei ole osannut olla avioliitossa, hän tuskin siinä on kovin paljon parempi toisella yrittämällä. Ja niinhän se on, suurin osa toisen kierroksen liitoista päättyy eroon.
Ei sitä eron jälkeen tarvitse ikuisesti olman parisuhdetta olla mutta miksi se vauva pitää aina tehdä.
Kommentit (68)
mustavalkoisia ole.. Esim. tässä eräs hyvä esimerkki: Mies teki itsemurhan ja nuori nainen jäi yksin taaperon ja vauvan kanssa, toisaalla nainen petti miestään ja jätti perheensä lähdettyään toisen miehen matkaan. Nämä kaksi yksinhuoltajaa - mies ja nainen sitten löysivät toisensa ja saivat yhden yhteisen lapsen.. Mitä pahaa siinä on? Mielestäni he eivät millään tavalla EPÄONNISTUNEET aikaisemmissa suhteissa vai väitätkö että oli naisen vika kun oma mies teki itsemurhan ja miehen vika kun nainen jätti perheensä lähtemällä uuden matkaan? Ei se elämä aina mene ihan oppikirjojen mukaan..
Hohoh.... et säkään paljoo tajua ääliö. Kyllä ihmiset on kaikki erilaisia ja tuskin se seuraava puoliso tms on samanlainen kuin se entinen............ että mitä jos vetäisit huules pään yli ja nielase.
Eikös se Ville Pusan vaimo kuollu?
minua kuvottaa nämä julkisuuden henkilöt, jotka lehtien kannessa julistavat uudesta rakkaudestaan "vasta nyt olen onnellinen".
julkinen hehkutus, että miten NYT on niin kaikki ihanaa ja parasta. Vrt. Ville Pusa.
Siihen aikaan verrattuna Ville takuulla onkin onnellinen.
mustavalkoisia ole.. Esim. Tässä eräs hyvä esimerkki: Mies teki itsemurhan ja nuori nainen jäi yksin taaperon ja vauvan kanssa, toisaalla nainen petti miestään ja jätti perheensä lähdettyään toisen miehe matkaan. Nämä kaksi yksinhuoltajaa - mies ja nainen sitten löysivät toisensa ja saivat yhden yhteisen lapsen.. Mitä pahaa siinä on? Mielestäni he eivät millään tavalla EPÄONNISTUNEET aikaisemmissa suhteissa vai väitätkö että oli naisen vika kun oma mies teki itsemurhan ja miehen vika kun nainen jätti perheensä lähtemällä uuden matkaan? Ei se elämä aina mene ihan oppikirjojen mukaan..
pitää AINA tehdä se vauva ja yleensä vielä max 2-v yhdessä olon aloittamisesta. Kun se on ihan varma, että se ei ainakaan asioita millään lailla helpota, ei varsinkaan niiden entisten liittojen lapsien asemaa.
Ja joo, tilanteet vaihtelee, mutta mä olen ap:n kanssa periaatteessa ihan samaa mieltä.
Ei se meidän arkeamme muuta, miten sinä tunnet. Ja hyvä näin :)
ja aivan mahtava perhe meillä onkin. Äiti ja isäpuoli ovat edelleen (yhdessä 20 vuotta) silmin nähden rakastuneita ja onnellisia. Meillä on äidin lapset, isäpuolen lapset ja heidän yhteiset lapset, mutta tällaista jaottelua emme osaa omassa perheessämme käyttää. Kaikki on ihan yhteisiä lapsia,
Nyt olen aikuinen ja minulla on niin kutsuttu ydinperhe. Toivon, että näin myös pysyy. Mutta jos ero joskus tulisi syystä tai toisesta, niin ei se minua estäisi tekemästä ehkä joskus uusioperhettä. Tiedänhän kokemuskesta, että sellainen on aivan mahtava!