Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSIKOIDEN PERJANTAI+++

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt täytyy sitten alkaa selvitellä, mitä hoitomahdollisuuksia on jne. Varmaan lääkäri vaan sanoo ens viikolla, että siirtykääpäs yksityiselle puolelle lapsettomuushoitoihin...

Mies raukka tuntee nyt itsensä ihan huonoksi, ja äsken jo uhkaili, ettei hän jaksa mitään massiivisia hoitoja. Voi ei, kun mä niin toivoisin, että saisin kokea joskus myös sen äitiyden fyysisen puolen, eli ison mahan ja imetyksen jne.

Elämä on kyllä niin julmaa... täytyy selvitellä adoptiota jne. Mooli, laittaisitko lisätietoja siitä kun ehdit...

-Q-

Vierailija
22/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa kurjia uutisia. MUTTA: totta tosiaan, ihan varmasti ne 6 % superhyvät siittiöt voidaan hyödyntää esim. keinohedelmöityksellä. Tietoa vaan hakemaan... Paljon voimia sinulle!

Toivottaa

Jessica

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutistus!!!!

Elä silti vielä luovuta, yksillä tutuilla oli samanlaiset testitulokset, ja vauva syntyy joulukuussa. Kävivät hoidoissa, jotka ei tietenkään mitään super mukavia, mutta kovin äkkiä unohtuvat kun masu alkaa kasvaa. Niin että peli ei todellakaan menetty!!!! Kyllä te sen oman käärön vielä saatte!!!

Positiivista asennetta ja voimia! :)

Vierailija
24/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä tiiä mitä sanoa...toivottavasti on toivoa vielä!Ite ku en tiiä mitään noista mahdollisuuksista ja hoidoista.Paljon rutistushaleja sinne vaikka ei yhtää varmasti autakkaa.HALI!

Vierailija
25/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollaan tänään otettu hieman olutta miehen kanssa ja se sit tossa avautu ja sano:" Pesetkö aina ittes seksin jälkeen?En pese.Kyl mä haluaisin lapsia.Me ei varmaa saada ikinä.Oon jo surullinen."

Näköjään neki pohtii asiaa vaikka ei ikinä mitään sanoiskaan.Sanoin että ei meillä oo ollu vasta ku 3-4 kiertoa missä ois ees teoreettisesti ollu mahd. raskautua vaikka puol vuotta jo menny.Kyl seki sitä omaa nyyttiä näköjään kaipaa vaikkei koskaan siitä puhukaa....

Vierailija
26/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi nyt mitään mikä parantaisi oloasi, mutta toivon, että SINÄ olisit se ihme, joka joskus kaikista testituloksista huolimatta pystyisi raskautumaan normaalisti! Ja muitakin, nykyään jo normaaleja hoitokeinoja on..

Iso halaus Oon@lta Q:lle!

Vierailija
27/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä uutisia!!!! *halaa Q-rakasta kovasti* Mutta kulta pieni, ethän lannistu!! Älkääkä ihmeessä ahkerasta pupuilusta luopuko - sitäpaitsi eikö inseminaatio ole oikeasti harkittava hoitomuoto - eikö siinä simpoista valikoida vaan ne parhaimmat, joten pääasia että niitä löytyy!!!! Voi Q...ymmärrän nii-iiin hyvin miltä susta tuntuu, vaikkakin ihan omista syistäni...pikku breikki nyt ajatuksiin ja maailma näyttää valoisammalta! *halaa uuestaan*

En mä kv-adoptiosta paljon mitään tiedä, tai mielestäni sen verran kuin tarpeen tässä vaiheessa - mun mies on " sen verran vanha" , että kv-adoptio on enää kiikun kaakun mahdollinen. Ja tosiaan, Pelaan pitää soittaa ja ilmottautua sitten infoon - seuraava on Hgissä marraskuun alussa. Hgissä neuvonta kestää kuulemma miltei vuoden ja sitten on se lapsen odotusaika, joka kuulemma Kiinasta ja Etelä-Afrikasta on muutamasta kuukaudesta lähelle vuotta. Eli siks mäkin elättelen toiveita, että oli miten oli, kahden vuoden päästä meillä olis nyytti.

Jaksuja, kulta!!!!

-mooli

Vierailija
28/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt pääsin koneelle:olen niiiiin pahoillani tuloksesta!!!!Halaisin sinua oikein kovasti,jos vieressä olisit!!!!!

Varmaan mitään kovin lohduttavaa en osaa sanoa,mutta ensimmäiseksi alkoi takaraivossa soida:...hedelmöittyminen alentunut,mutta ei mahdoton!!!!!!Teillä yritystä jo niin kauan ja ikää vähän ja tutkimukset aloitettu ja hoidettavaa löydetty,niin pääsette varmasti kunnalliselle puolelle pikimiten!Paljon on mahdollisuuksia hoitaa ja nykyään hoidot onnistuvatkin helpommin!

En voi muuta kuin toivotella tsemppiä,jaksamista ja reipasta mieltä!Te olette käärönne ansainneet!Itse olet aina ensimmäisten joukossa muita kannustamassa!Nyt saat ystävällisyyttä takaisin meiltä kaikilta!!!!!

Hali sulle ja teille!