Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Possukka!

04.05.2006 |

Possukka!! Mitä kuuluu? Ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään. Mulla on huomenna se käynti VL:llä, alkaa jo jänskättää.. Toivottavasti hoidot alkaisi jo vihdoin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon tosi laiskasti käyny viime aikoina täällä, oon kyllä käynyt kurkkimassa ootko jotain kirjottanut mutta en ole paljon muuten viitsinyt kirjotella. On tämä odotusvaihe päällä ollut meillä molemmilla... mutta nyt taas aktivoidun kun sulla alkaa jännät paikat!

Ja mullakin on pas kesäkuun alussa, aika samassa aikataulussa on sitten siirto.

Kirjottelen huomenna lisää, nyt on vähän kiire!

Onnea käynnille!

Vierailija
2/8 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen täällä ihan täpinöissä tietoa sun aikataulusta! Tule heti kertomaan kun pystyt että miten hoito etenee. Ja tiedät varmasti jo punktioviikonkin!

Meillä on siis pas näillä näkymin viikolla 22-23 (jos oikein muistan ilman kalenteria) eli kesäkuun alussa. Jos sulla alkaa sumut nyt niin aika tarkalleen sillon sulla on punktio! Mulla oli siirto tasan 4 viikon päästä sumujen aloittamisesta ja punktio siis kaksi päivää ennen sitä.

Mukavaa aurinkoista viikonloppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Ensikäynti takana, oli tosi miellyttävä lääkäri. Sellainen vanhempi nainen. Sumuttelut alkoivat siis tänään (äskettäin) ja punktio on kaavailtu vkolle 23. Eli samoissa mennään, jos teillä on silloin Pas. Lääkäri muuten ehdotti, että mun kannattas testata keliakia, se kun aiheuttaa monilla lapsettomuutta hoitamattomana. Ei mulla mitään oireita oo, mutta suvussa esiintyy. Toivon todella, ettei mulla oo sitä. No sen mä tutkin meidän työterveyslääkärillä.

Kerron sitten, mitä fiiliksiä sumuista tulee.. ym. Tarviiko sun muuten passia varten tehdä muuta kuin, tikuttaa ovista?

Vierailija
4/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Ajattelin väliaikatietoja laittaa, vielä ei oo ilmaantunut minkäännäköisiä oireita sumuista, mutta ei kai niitä heti tulekaan? Vai mites sulla oli? Otan sumut kahdesti päivässä, aamulla ja illalla. Ihan hyvä, ettei tarvi ottaa liian usein.

Vierailija
5/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että teillä alkoi nyt projekti!

Meillä on siis juuri viikolla 23 pas luultavasti, joten ehkä törmäämme väestöliitossa=) Mulla on ultra kp 11 kunhan menkat ensin alkavat, ja sitten tikutan ovista ja luultavasti 3-4 pv tuon ultran jälkeen on siirto. Lugeja käytän sitten taas loppukierron.

Luin tuota hoitopäiväkirjaani (kannattaa muuten kirjottaa, koska jos käy niin huonosti että joudutaan tekemään toinen hoito, on kiva lueskella mitä ensimmäisellä hoitokerralla tuntui missäkin vaiheessa) ja olin kirjottanut sumuista että päivät 6-8 sumujen aloittamisen jälkeen olivat pahimmat, sitä ennen ei ollut mitään oireita. Noina päivinä olin tosi kiukkuinen ja itkuinen ja oli pahat hikoilut. Tuon jälkeen mieli oli tasaisempi mutta hikoilut olivat pahimmat juuri ennen piikityksen aloittamista. Mutta sitten kun piikit alkavat, kaikki oireet loppuivat kuin seinään. Sumuillahan aiheutetaan keinotekoiset vaihdevuodet, joten oireetkin ovat sellaiset. Mutsi naureskeli mulle että se tietää tasan tarkkaan miten kamalia ne hikoilukohtaukset on=) Mutta niistä selviää kyllä, ei tarvitse jännittää yhtään! Rankempaa mun mielestä hoidossa oli se odottaminen siirron jälkeen että onnistuiko vai ei, sillon olin tosi herkällä mielellä kaksi viikkoa.

Ihana ilma, pitää mennä parvekkeelle nautiskelemaan auringosta!

Vierailija
6/8 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Kiva, että jaksoit katsoa omasta hoitopäiväkirjastasi, miten sulla sumut on vaikuttanut. Mulla nyt 4.päivä eikä mitään oireita. Menkat pitäs alkaa ylihuomenna eikä oo yhtään sellaista menkka-oloa. Alkoiko sulla menkat ajallaan vai myöhemmin sumujen takia? Oliko menkat ihan normaalit? En muista enää. Nyt oikein odotan menkkoja, että pysyttäs hoitoaikataulussa.

Juu, ehkä nähdään Väestöliiton odotustiloissa vkolla 23 : ).

Vierailija
7/8 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry että oon näin hidas vastailemaan, on niin kauheesti kiirettä koko ajan häävalmisteluiden kanssa etten ehdi muuta kuin juosta puolelta toiselle koko ajan tekemässä jotain!!!

Mulla alkoi menkat sumujen takia vissiin yhden päivän myöhässä, eli ei juurikaan yhtään. Mites sulla, onko jo alkanut?

Vierailija
8/8 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan, sulla on häät kohta tulossa, jännää. Onko häät nyt toukokuussa? Mullakin on täs kaikenlaista muutakin ohjelmaa, silti tekee mieli käydä aina välillä palstailemassa.

Menkat ei oo alkanut vielä, eivät ole kuin vasta päivän myöhässä, mutta menkkatuntemuksiakaan ei oo. VL:ltä sanottiin, että kunhan vaan alkavat ennen nolla-ultraa. Raskaana en voi olla, koska ei oo ollut mitään toimintaa..

Sumuista vielä: tiistaina heräsin kovaan hikoilukohtaukseen ja sitten olin tosi kiukkuinen koko päivän. Nyt on olo taas ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi