Kaikki, joille ultrassa veikattu tyttöä...
millä sanoilla saitte rakenneultrassa viikoilla 20-22 tiedon tyttövauvasta?
Mua on jäänyt aivan kamalasti vaivaamaan, kun ensin ei sanottu mitään. Sitten kun kysyin, niin ultraaja sanoi, että hänen mielestään oli tyttö, mutta katsotaan nyt vielä. Sitten hän katsoi muutamasta eri kuvakulmasta ja sanoi, että on sen verran hyvä näkyvyys, että kyllä hän 90 % varmasti sanoisi tyttö... tai oikeastaan 95 % todennäköisyydellä.
Nyt oon sitten itkeskellyt täällä, kun tuo tulos on muka niin epävarma. Pelkään, että meille tulee kuitenkin poika, enkä uskalla edes tyttöjen juttuja ostaa.
Onko teille sanottu varmasti tai epävarmasti? Millä lauseenkäänteillä teille on siis ilmoitettu, että näyttäisi tytöltä?
Kommentit (58)
Luulisin että rakastan häntä yhtä paljon kuin muitakin ihania poikiani, mutta eihän sitä voi olla varma. Mutta kylmä totuus on myös se, että lapsiaan rakastaa sukupuolista huolimatta myös eri tavalla. Ja valitettavasti olen kahdessa tuttavaperheessä huomannut, että perheiden ainoat tytöt saavat paljon enemmän kuin veljensä. Toisessa isältään ja toisessa äidiltään. Itse en haluaisi tuolle linjalle lähteä, mutta tunteita on vaikea pitää piilossa. Lapset ovat persoonina niin erilaisia sukupuolista huolimatta. ap
jos hän on poika, koska säälin häntä:( hän on pelkkä pettymys ja jatko muille pojille. arvaappas huomaako lapsi sen?!
Ihan uskomatonta tekstiä, toivottavasti et ole tosissasi.
Minulla on sekä tyttö että poika, enkä parhaalla tahdollanikaan allekirjoita väitettäsi. En tuttavaperheissäkään ole huomannut samaa.
Jos teille tosiaan syntyy tyttö, hän tulee olemaan eri asemassa kuin aiemmat poikalapset? Aiotte ainoalle tytölle "antaa enemmän kuin veljilleen"? Vaikka " et haluaisi tuolle linjalle lähteä, mutta tunteita on vaikea pitää piilossa". Säälittää teidän lapset ja syntyvä vauva, oli sitten poika tai se kovin toivottu tyttö.
13
kyllä ne kokeneet ultraajat yleensä näkevät muistakin piirteistä, sikiön koosta, mittasuhteista ym. onko kyseessä tyttö vai poika, mutta ovat varovaisia sanomaan mielipidettään, kun vanhemmat tänä päivänä ottavat kaiken kirjaimellisesti (vrt. lapsi on varmasti terve, jos niskapoimu- tai rakenneultrassa ei näy hälyyttäviä merkkejä). Minulle kokenut lääkäri on arvannut sukupuolen oikein jo rv 10 kummankin lapsen kohdalla ja kromosomitestit ovat paria vkoa myöhemmin antaneet saman tuloksen.
ja ultraava lääkäri totesi ykskantaan: "tyttö". Rakenneultrasta saadussa paperissakin lukin lisätietoja tms. -kohdassa "terveet tytön sukupuolielimet".
Ultraaja oli Aydin Tekay eli yksi Suomen huippuja.
yksityisellä ultrattiin ja molemmilla kerroilla saatiin varma tieto siitä että tyttö tulossa. Ultraaja oli kokenut erikoislääkäri ja näytti meille oikein huolellisesti muiden rakenteiden lisäksi sukupuolen ja selitti miten sikiön sukupuolen voi tuossa vaiheessa (rakenneultra) erottaa. Eli tytöillä näkyy selvästi häpyluun kolme "pistettä". Ja tyttöjä myös tuli.
ja ultraava lääkäri totesi ykskantaan: "tyttö". Rakenneultrasta saadussa paperissakin lukin lisätietoja tms. -kohdassa "terveet tytön sukupuolielimet".
Ultraaja oli Aydin Tekay eli yksi Suomen huippuja.
Otti taitavasti minusta istukkanäytteen vaativasta takaseinämä istukasta.
Meidän pojat ovat saaneet melkein kuunkin taivaalta ja olleet todella rakastettuja ja arvostettuja. Sanoin vaan, että oli sitten tyttö tai poika niin eihän sitä omaa suhtautumistaan etukäteen tiedä.
Ja olen vaan huomannut joissain perheissä tosi rujoa kohtelua (haukkumista, huonosti pukemista) pojille, kun ainoa tyttö on viety harrastuksiin, ostettu uudet vaatteet ja kohdeltu muutenkin arvostavasti. Olisin järkynnyt, jos toimisin samalla tavalla, mutta kai sitä ihmisistä tulee outoja piirteitä lasten myötä esiin.
Itse olen siis todella umpionnellinen pojistani, enkä pysty takaamaan että rakastaisin edes tyttöäni yhtä paljon kuin heitä. Mutta kyllä - odotan ja toivon tyttöä.
Ja yritin vain sanoa, että olen tähän asti elänyt idealistisessa maailmassa, että kaikki lapset ovat vanhemmilleen saman arvioisia, mutta kun tarkasti ympärilleen katsoo niin eipä taida kaikissa perheissä pitääkään paikkaansa.
ap
Luulisin että rakastan häntä yhtä paljon kuin muitakin ihania poikiani, mutta eihän sitä voi olla varma. Mutta kylmä totuus on myös se, että lapsiaan rakastaa sukupuolista huolimatta myös eri tavalla. Ja valitettavasti olen kahdessa tuttavaperheessä huomannut, että perheiden ainoat tytöt saavat paljon enemmän kuin veljensä. Toisessa isältään ja toisessa äidiltään. Itse en haluaisi tuolle linjalle lähteä, mutta tunteita on vaikea pitää piilossa. Lapset ovat persoonina niin erilaisia sukupuolista huolimatta. ap
jos hän on poika, koska säälin häntä:( hän on pelkkä pettymys ja jatko muille pojille. arvaappas huomaako lapsi sen?!
Ihan uskomatonta tekstiä, toivottavasti et ole tosissasi.
Minulla on sekä tyttö että poika, enkä parhaalla tahdollanikaan allekirjoita väitettäsi. En tuttavaperheissäkään ole huomannut samaa.
Jos teille tosiaan syntyy tyttö, hän tulee olemaan eri asemassa kuin aiemmat poikalapset? Aiotte ainoalle tytölle "antaa enemmän kuin veljilleen"? Vaikka " et haluaisi tuolle linjalle lähteä, mutta tunteita on vaikea pitää piilossa". Säälittää teidän lapset ja syntyvä vauva, oli sitten poika tai se kovin toivottu tyttö.
13
rv 34 kävin uudelleen ultrassa, sanottiin, että täällähän tää tyttö kellii.
Olin ihan, että anteeks niin mikä?
Juu tyttö täällä on. Ja tyttö sitten syntyi
Mutta älkää vielä ponia ostako :) käy 4D ultrassa, saat varmistuksen.
poika syntyi
T. 2 pojan ja yhden tytön äiti :)
Poika tuli kuitenkin. En tiedä miten sanottu. Itse ostin ekaa odottaessa jopa pari mekkoa. Niitä tuli käytettyä sitten toisella lapsella. Voihan niitä ostaa sitten kun on syntynyt. Minä en ole halunnut etukäteen selvittää asiaa.
sinuna ottaisin sen asenteen, että odotan poikaa, sanoi ultraaja mitä tahansa. JOS niin sitten kävisi, niin pettymys ei olisi niin suuri. Tai tyttö on sitten ihana yllätys. Voithan sitten vaikka tilailla netistä niitä ihania tyttövauvan vaatteita, jos et heti pääse kaupoille vauvan synnyttyä
poika sieltä kumminkin tuli, neljäs sellainen :)
tyttätellä jalat tiukasti ristissä joten kokenut ultraaja ei vaan päässyt kunnolla katselemaan, tyttöä veikkasi, mutta ei ollut varma! Vähän harmitti kun ei näkynyt, joten 4D:kään ei aina ole varmaa tietoa. Toisen kanssa kävimme samalla lääkärillä ja silloin näkyvyys oli parempi! nyt meillä 2 ihanaa tyttöä!
Minusta on edelleen tärkeintä että lapsi on terve. Meille tehtiin kromosomi ja dna tutkimus joka kertoo meidän odottavan tyttöä.Ja ensisijaisetsi tällä tutkimuksella selvitettiin, että lapsi on terve. Nyt rakenneultrassa kätilö sano, että kyllä nuo häpyluilta enenmmän näyttääki, vaikka muuten oli jalkoväli piilossa. Mikset voi ostaa neutraaleja juttuja, mitkä muotoontuu sitten tyttöjen jutuiksi.
Laitoit sinäkin sitten kuitenkin sen rastin ruutun siinä sukupuoli-kohdassa. Vaikka tutkimuksen tehtävänä on selvittää että lapsi on terve.
Että tälläiset kirjoittajat olisivat lapsettomia. Ei tuollaiset äidin irvikuvat ansaitse lasta.
[i
[/quote]
Ihan uskomatonta tekstiä, toivottavasti et ole tosissasi. Minulla on sekä tyttö että poika, enkä parhaalla tahdollanikaan allekirjoita väitettäsi. En tuttavaperheissäkään ole huomannut samaa. Jos teille tosiaan syntyy tyttö, hän tulee olemaan eri asemassa kuin aiemmat poikalapset? Aiotte ainoalle tytölle "antaa enemmän kuin veljilleen"? Vaikka " et haluaisi tuolle linjalle lähteä, mutta tunteita on vaikea pitää piilossa". Säälittää teidän lapset ja syntyvä vauva, oli sitten poika tai se kovin toivottu tyttö. 13
[/quote]
Mutta sullahan on sekä tyttö että poika! Miten sä voit tietää minkälaisia fiiliksiä herättää esimerkiksi neljän tytön äidillä jos viidennestäkin veikataan tyttöä. Ei välttämättä kaikilla, mutta kyllä mustakin olis kiva, jos olis tyttö ja poika. Voi olla, että ne tunteet on kiellettyjä, mutta ne on aitoja, eikä ne suinkaan ylitä äidinrakkautta.
Ihan uskomatonta tekstiä, toivottavasti et ole tosissasi. Minulla on sekä tyttö että poika, enkä parhaalla tahdollanikaan allekirjoita väitettäsi. En tuttavaperheissäkään ole huomannut samaa. Jos teille tosiaan syntyy tyttö, hän tulee olemaan eri asemassa kuin aiemmat poikalapset? Aiotte ainoalle tytölle "antaa enemmän kuin veljilleen"? Vaikka " et haluaisi tuolle linjalle lähteä, mutta tunteita on vaikea pitää piilossa". Säälittää teidän lapset ja syntyvä vauva, oli sitten poika tai se kovin toivottu tyttö. 13
Mutta sullahan on sekä tyttö että poika! Miten sä voit tietää minkälaisia fiiliksiä herättää esimerkiksi neljän tytön äidillä jos viidennestäkin veikataan tyttöä. Ei välttämättä kaikilla, mutta kyllä mustakin olis kiva, jos olis tyttö ja poika. Voi olla, että ne tunteet on kiellettyjä, mutta ne on aitoja, eikä ne suinkaan ylitä äidinrakkautta.
Ja ultraaja (osaston ylilääkäri) sanoi että ei ole, eivätkä laskeudu. Sanoi selvästi että tyttö on tulossa, ja onnitteli kun oli kahden pojan jälkeen tulossa tyttö.