Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki, joille ultrassa veikattu tyttöä...

Vierailija
21.01.2011 |

millä sanoilla saitte rakenneultrassa viikoilla 20-22 tiedon tyttövauvasta?

Mua on jäänyt aivan kamalasti vaivaamaan, kun ensin ei sanottu mitään. Sitten kun kysyin, niin ultraaja sanoi, että hänen mielestään oli tyttö, mutta katsotaan nyt vielä. Sitten hän katsoi muutamasta eri kuvakulmasta ja sanoi, että on sen verran hyvä näkyvyys, että kyllä hän 90 % varmasti sanoisi tyttö... tai oikeastaan 95 % todennäköisyydellä.

Nyt oon sitten itkeskellyt täällä, kun tuo tulos on muka niin epävarma. Pelkään, että meille tulee kuitenkin poika, enkä uskalla edes tyttöjen juttuja ostaa.

Onko teille sanottu varmasti tai epävarmasti? Millä lauseenkäänteillä teille on siis ilmoitettu, että näyttäisi tytöltä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on edelleen tärkeintä että lapsi on terve. Meille tehtiin kromosomi ja dna tutkimus joka kertoo meidän odottavan tyttöä.Ja ensisijaisetsi tällä tutkimuksella selvitettiin, että lapsi on terve. Nyt rakenneultrassa kätilö sano, että kyllä nuo häpyluilta enenmmän näyttääki, vaikka muuten oli jalkoväli piilossa. Mikset voi ostaa neutraaleja juttuja, mitkä muotoontuu sitten tyttöjen jutuiksi.

Laitoit sinäkin sitten kuitenkin sen rastin ruutun siinä sukupuoli-kohdassa. Vaikka tutkimuksen tehtävänä on selvittää että lapsi on terve.

Puhelimessa tuloksia kuullessani kysyin, koska mies sen ennemminkin halusi kuulla. Ja yhdessähän me tätä lasta odotetaan. Hän muuten odotteli poikaa, mutta ilostui tytöstäkin. Todellakin tärkeämpää minulle oli se että lapsi on terve.

Esikoisen menetin perinnöllisellä sairaudelle.

Vierailija
42/58 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sullahan on sekä tyttö että poika! Miten sä voit tietää minkälaisia fiiliksiä herättää esimerkiksi neljän tytön äidillä jos viidennestäkin veikataan tyttöä. Ei välttämättä kaikilla, mutta kyllä mustakin olis kiva, jos olis tyttö ja poika. Voi olla, että ne tunteet on kiellettyjä, mutta ne on aitoja, eikä ne suinkaan ylitä äidinrakkautta.

Uusi lapsi tulossa, enkä ymmärrä tuollaista. Lapsi kuin lapsi, kannattaa varautua molempiin sukupuoliin kun lasta yrittää.

t.20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolen. Oli nähnyt vauvan pissaavan.

Poika siis meille tuli kuten lääkäri sanoi

Vierailija
44/58 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärillä (en kertoisi, että olen jo käynyt ultrassa muualla) ja kysyisin sukupuolta - edellyttäen siis, ettei haittaa vaikka ultra maksaa. Itse ymmärrän tilanteesi, minulla on kolme ihanaa poikaa ja kyllä olen joka raskaudessa halunnut tietää sukupuolen 100 % varmasti käymällä eri lääkäreillä (toki vauvan terveys sukupuolta tärkeämpää, mutta tuleepahan rakenteiden osalta tupla- tai triplavarmistus). Ymmärrän siis, että ap:lle tieto on tärkeä!

Vierailija
45/58 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltä saat varman vastauksen ja voit unohtaa tämän aiheen sen jälkeen.

Meillä kummastakin pojasta sanottu kättärillä, että poika tulossa. Kolmannen lapsen kohdalla ultraaja veikkasi tyttöä.

Varattiin kuitenkin aika Brunolle. Oltiin yhtä pistoksissa kuin ap :D Varsinkin kun ultraaja sanoi, että tyttö olisi tulossa.

Bruno kysyi, että mitä sukupuolta aikaisemmat lapsemme ovat ja kun kerroin, että poikia, sanoi hän, että nyt tulee sitten pojille sisko 100%:n varmuudella :)

Tyttö tuli! Yhtä rakas kuin pojatkin, tietysti, mutta silti niin odotettu tyttö :)

Vierailija
46/58 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ensimmäistä oli tyttöjä ja neljäs poika. Kaikki kivoja yllätyksiä.

Vierailija
47/58 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että rakastan häntä yhtä paljon kuin muitakin ihania poikiani, mutta eihän sitä voi olla varma. Mutta kylmä totuus on myös se, että lapsiaan rakastaa sukupuolista huolimatta myös eri tavalla. Ja valitettavasti olen kahdessa tuttavaperheessä huomannut, että perheiden ainoat tytöt saavat paljon enemmän kuin veljensä. Toisessa isältään ja toisessa äidiltään. Itse en haluaisi tuolle linjalle lähteä, mutta tunteita on vaikea pitää piilossa. Lapset ovat persoonina niin erilaisia sukupuolista huolimatta. ap

jos hän on poika, koska säälin häntä:( hän on pelkkä pettymys ja jatko muille pojille. arvaappas huomaako lapsi sen?!

Ihan uskomatonta tekstiä, toivottavasti et ole tosissasi. Minulla on sekä tyttö että poika, enkä parhaalla tahdollanikaan allekirjoita väitettäsi. En tuttavaperheissäkään ole huomannut samaa. Jos teille tosiaan syntyy tyttö, hän tulee olemaan eri asemassa kuin aiemmat poikalapset? Aiotte ainoalle tytölle "antaa enemmän kuin veljilleen"? Vaikka " et haluaisi tuolle linjalle lähteä, mutta tunteita on vaikea pitää piilossa". Säälittää teidän lapset ja syntyvä vauva, oli sitten poika tai se kovin toivottu tyttö. 13

Mutta sullahan on sekä tyttö että poika! Miten sä voit tietää minkälaisia fiiliksiä herättää esimerkiksi neljän tytön äidillä jos viidennestäkin veikataan tyttöä. Ei välttämättä kaikilla, mutta kyllä mustakin olis kiva, jos olis tyttö ja poika. Voi olla, että ne tunteet on kiellettyjä, mutta ne on aitoja, eikä ne suinkaan ylitä äidinrakkautta.

Kyllä varmasti itsekin toivoisin tyttöä, jos minulla entuudestaan olisi vain poikia. En sitä paheksunutkaan. Itsestäni tuntui pahalta se, että ap aiemmassa viestissään kertoi mahdollisen tytön tulevan aivan eri asemaan kuin hänen aiemmat poikalapsensa.

Minulle tuli ap:n aiemmasta viestistä se kuva, että hän on jo etukäteen päättänyt, että poika olisi iso pettymys ja jos syntyisi tyttö tuli "hän saamaan paljon enemmän kuin veljensä". Ap kertoi nimenomaan, että vaikka ei haluaisi tuolle tyttöä suosivalle linjalle lähteä, olisi vaikea todellisia tunteitaan pitää piilossa. Enkä näköjään muiden kommentoijien kommenttien perusteella ole ainoa, joka näin on ap:tä tulkinnut.

Onneksi se myöhempi ap:n viesti vaikutti ihan selväjärkiseltä.

13

Vierailija
48/58 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultrassa rv 18 oli paikalla kaksi kätilöä, kokeneempi ja ultraamista opetteleva. Kohtalaisen varovaisesti veikkasivat tyttöä. "Kyllä tämä tytöltä näyttää mutta ei ehkä kannata maalata huonetta vaaleanpunaiseksi."

Myöhemmin 4D:ssa rv 26 lääkäri sanoi satavarmaksi tytöksi.

Ja tyttö tuli.

Vierailija
49/58 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin sano rakenneultrassa että tytöltä se nyt näyttää, mutta ei tietenkään voi varmaks sanoo koska saattaa olla että pojan kivekset ei vaan oo vielä laskeutunut. :) Mut kuulemma näytti ihan ku olis häpyluut..

Vierailija
50/58 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen viikolla 20+4 ultraaja kysyi ensin halutaanko tietää kumpi on,no tottakai haluttiin. vauva oli jonkun aikaa hyvin tiukasti polvet yhdessä ja täti joutui vähän heiluttelee masua.. sitten se sanoi näillä sanoilla: " tätä ei aina varmaksi voi sanoa mut kyllä tää mun silmiin tytöltä näyttää, ei mitään ylimääräsiä ulokkeita, mutta ei tosiaan kannata seiniä vaalenpunaseksi maalata, sitten sen näkee kun syntyy" ota tosta sitten selvää? harmittaa epämääräset vastaukset varmaan sen takia kun tyttöä ollaan hirveesti toivottu ja nyt se ehkä oli tyttö muttei kuitenkaan uskalla kamalasti mitään vaaleenpunasia tyttövaatteita ostella..loppujen lopuksi vaikka sitä tyttöä toivottu onkin, ei sillä oikeestaan väliä ookkaan, pääasia kuitenkin että kaikki oli kunnossa ja kasvaa hyvin! tsemppiä loppu odotukseen :)

Vierailija
51/58 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n jorinat ja itkut olivat kyllä ärsyttäviä, mutta vastaan silti... eli mulla on esikoinen poika, ja hänestä sanottiin selvästi että poika on tulossa. Tai itse asiassa sanottiin, että jalkapalloilija täällä on. (Toinen muuten mikä ärsyttää on nuo sukupuolistereotypiat jo SIKIÖSTÄ!!! Jalkapalloilija, ponien ostamiset ja mitä vielä, uh.) No poika oli (ei kyllä tykkää jalkapallosta, että mihin voi valittaa... ;P ) Toisesta sanottiin, että jos pitää veikata, niin enemmän vaikuttaa tytöltä, mutta ei ole varmuutta. Myöskään 4D:ssä ei saanut selvää vastausta, mutta vanhempi herrasmiestohtori kyllä arveli, että "tytär" olisi tulossa. Ja niin tulikin :) Näin itsekin kyllä ultrassa ne sellaiset riisinjyvät, jotka ovat kai häpyluut. Pojasta näkyi ulokkeita enemmän.

Vierailija
52/58 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks poika ja toivon seuraavaksi tyttöä :)

Aina saa toivoa sukupuolta

Vierailija
53/58 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2011 klo 11:04"]4D-ultrassa yksityisellä saat varppina varmuuden sukupuolesta.
[/quote]

Paitsi että ei saa. Kävin 4D:ssä. Mutta ei osannut sanoo sukupuolta.

Vierailija
54/58 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästi ultrassa sanottu että häpyluu (eli se viiva) näkyy selvästi ja neljä tytärtä on.

Vierailija
55/58 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ostaa "tyttöjen juttuja"? Miksi ei voi ostaa lasten juttuja? Hyvä nyrkkisääntö vaikkapa leluostoksille on se että jos lelua varten tarvitaan tietyn malliset genitaalit, niin se ei ole lasten lelu.

Vierailija
56/58 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ei saa lapsia ollenkaan vaikka mitä tekisivät ja SINÄ ilkeät itkeä tuommoista. ET tarvitsisi enää yhtään lasta! Kiittämätön ihminen...käsittämätöntä.

Vierailija
57/58 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani halusivat pojan isoveljeni kaveriksi, mutta tyrmistyivät saadessaan minut. Sitten olin vieläpä "väärällä tavalla tyttö". Liekö korkeimman voiman rangaistus/opetus vanhemmilleni, mutta olen transsukupuolinen. He olivat vain liian kiittämättömiä nähdäkseen jalkoväliä pidemmälle, että kaikki nämä vuodet heillä oli ollut se toinen toivottu poika.

Vierailija
58/58 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme autisti oot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän