Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Saako lentokoneessa säätää selkänojaa alaspäin?

Vierailija
20.01.2011 |

Èli jos/kun lentokoneessa sitä selkänojaa saa kallistettua sen joku 10 cm taaksepäin, onko sallittua sitä sitten kallistaa?

(Takana kun voi olla joku herkkänahkainen joka ei tästä pidä.)

Mielestäni saa, mutta ruokailun ajaksi pitää nostaa ylös (samoin kuin nousun/laskun ajaksi, kuten emotkin ohjeistaa.)

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muksu sanoo että, hänellä on nälkä ja katsoo kun muut ympärillä saa ruokaa, niin sinä sanot joo mutta sinä et saa. Seuraava tarjoilu on 4-5 tunnin päästä.

Ruokailun ajaksi selkänojat nostetaan ylös, poikkeuksena aamut, jos joku nukkuu ja takana oleva herännyt ajoissa ruokailemaan niin et edessä olevia herätetä sen takia, kun "pirjo tahtoo nyt syödä".

Vierailija
22/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessus mitä sakkia, meillä lennot kestää 14h ja totta helvetissä me siellä nukutaan ja kallistetaan selkänojia muilta kysymättä. voi luoja sentään. ei oo tullu mieleenkään kysyä takana olevalta yhtään mitään, jos vituttaa niin voi voi sentään sitten niin.

Ruokailun ajaksi selkänojat nostetaan ylös, poikkeuksena aamut, jos joku nukkuu ja takana oleva herännyt ajoissa ruokailemaan niin et edessä olevia herätetä sen takia, kun "pirjo tahtoo nyt syödä".

minua ei häiritse selkänojan kallistus, ainoa mikä vituttaa on ihmiset jotka "potkii" selkänojaa tai työntää raajojaan toisten puolelle, perkl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies kyllä heti rykäsee sen penkin selkänojan taaksepäin.

Huh huh, en ole koskaan ajatellut, että ei saisi.

Takanaolevahan voi myös laittaa omansa samalai.

Entäs kun takana oleva penkki on viimeinen, eli on selkä seinää vasten eikä voi laskea omaa selkänojaansa taaksepäin. Kyllä siinä tulee ahdasta! Itseäni suoranaisesti vituttaa ihmiset jotka laskevat penkin alas muutoin kuin yölennolla. Itselläni on lievä ahtaanpaikan kammo ja ahdistaa jos olen ikkunapaikalla ja edessä oleva laskee selkänojansa alas. "vahingossa" minäkin potkin sitten...

Vierailija
24/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pitkän matkan lennoilla kaikkihan kallistaa.

Vierailija
25/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kallista sinäkin, silloin välimatka tv-ruutuun pysyy samana. Kyllä mä pystyin syömään siinä kallistuksesta huolimatta, ei niiden lentokone appeiden kanssa kauan mene, ja osa jää syömättä kuiteskin.

Vierailija
26/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on kaikki kallistaneet nojansa.

Ainakin pitkän matkan lennoilla kaikkihan kallistaa.

Vierailija
28/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosta sitä penkkiä edes ruokailun ajaksi? Se takana olevakin on maksanut lennostaan.

Ihan kauhulla odotan hiihtolomaa ja lentomatkaa....

No meidän tytöt saavat ihan vapaasti potkia edessä istuvaa, jos se penkki pysyy alhaalla myös syönnin ajan.

Vierailija
29/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulimme eteläisestä Afrikasta, ja kyllä kaikki oli kallistaneet tuolinsa. Jouduin käymään vessassa yöllä, ja poikkeuksetta kaikki oli kallistaneet. Club-luokassahan ne saa sängyiksi, mutta meillä ei ollut siihen varaa. Eikä kukaan siitä urputtanut.

Vierailija
30/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kallistaa sen penkin pitkäksi aikaa tai ruokailun ajaksi. Oma vikansa, mitäs laittaa mun tilani niin ahtaaksi, olen minäkin siitä paikasta maksanut ja saan siinä tehdä sitten mitä huvittaa, jos kerta se tässä on se juttu! Vain äärettömän itsekäs ihminen kallistaa sen istuimen, äärettömän itsekäs, ihmettelen näitä, jotka väittää, että kaikkihan kallistaa kaukolennoilla... Ei todellakaan kallista, lähtekää nyt herranjestas välillä siitä metri*metri-itsekkyyssäteestänne muualle katsomaan miten hyvin käyttäytyvät ihmiset elää ja mitä he tekevät!! Jestas mitä porukkaa täälläkin, huh huh ://. Ps. valitettavasti bisnesluokkaa ei ole saatavilla kaikissa koneissa, muuten ottaisinkin sen aina, juuri näiden itsekkäiden ääliöiden takia!

Vierailija
31/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin osa ei ole kallistanut selkänojaansa. Suurin osa lentomatkustajista vihaa näitä kallistajia.

Just tulimme eteläisestä Afrikasta, ja kyllä kaikki oli kallistaneet tuolinsa. Jouduin käymään vessassa yöllä, ja poikkeuksetta kaikki oli kallistaneet. Club-luokassahan ne saa sängyiksi, mutta meillä ei ollut siihen varaa. Eikä kukaan siitä urputtanut.

Vierailija
32/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin juuri charter-lennolla meno-paluun, ja ahdasta oli. Olen 170 cm pitkä, en mikään jättipitkä siis, tosin aika pitkäjalkainen. Kun edessä istuvan selkänoja oli suorassa, menomatkalla edessäni ei ollut yhtään tyhjää tilaa, paluulennolla noin 3 cm. Jos edessä istuva olisi runtannut selkänojansa väkisin alas, minulta olisi mennyt polvilumpiot tohjoksi.

Ainakin tilauslennot ahdetaan nykyään niin täyteen, ettei edes tavallisen kokoinen mahdu istumaan paikallaan, jos edessä oleva säätelee penkkiään miten vain.

Vierailija
33/132 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa selkänoja missä asennossa tahansa. Lasken sitä vain jos takana ei istu ketään.

Vierailija
34/132 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän se vituttaa sitä takanaistujaa :D

Vierailija
35/132 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos takana on joku, jolla pitkät jalat. Muutenkaan ei meinaa mahtua ja sitten, jos joku vielä tunkee selkänojaansa polviin, nii ai ai. :/

Vierailija
36/132 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta takanaistuvalta pitää kysyä, että "haittaako, jos kallistan selkänojaa?". (johon kukaan ei vastaa, että "haittaa".)

Vierailija
37/132 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole herkkänahkaisuudesta vaan on oikeasti ikävää istua polvet suussa kun joku itsekäs ajattelee vaan sitä omaa mukavuuttaan. Joskus voisi ajatella muitakin kuin sitä itseään, jooko? Itse en viitsi laittaa kuitenkaan vahinkoa kiertämään eli kärsin sitten nahoissani jos tällainen idiootti edessä istuu.

Vierailija
38/132 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta takanaistuvalta pitää kysyä, että "haittaako, jos kallistan selkänojaa?". (johon kukaan ei vastaa, että "haittaa".)

niin minä kyllä vastaisin että haittaa.

Vierailija
39/132 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/132 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkin tajuaa, että ruokailun ajaksi se nostetaan takaisin.