yli 35-vuotiaat, kehtaatko vielä pukeutua nuorisovaateliikkeiden vaatteisiin?
Onko kaupoissa vaatteita/laukkuja/kenkiä/asusteita, jotka ovat mielestäsi hienoja, ja haluaisit käyttää sellaisia, mutta koet olevasi liian vanhan käyttämään sellaisia? Millaisia vaatteita?
Kommentit (52)
ja ne vaatteet, mistä tykkäisin, muistuttaa eniten jotain Bree VanDeKampin vaatteita joten en kehtaa käyttää niitä. Mutta on kyllä hupaisaa kävellä kaupungilla kun kaikilla noin ikäisilläni vastaantulijoilla on täsmälleen samanlaiset vaatteet keskenään, ja myös itselläni.
Ehkä noissa hamoisissa ja mekkoisissa haluaisin olevan hieman enemmän pituutta. Mallit on nättejä, juuri tuo korkealla oleva vyötärö olisi juuri mulle sopiva. Harmi kun silloin kun minä olin nuori oli muotia juuri sellaiset vaatteet, jotka eivät ole meikäläisen vartaloa imartelevia. Nyt olisi niin paljon parempia. Olen varmaan syntynyt väärään aikaan. :)
Oikeasti mulla on oma tyyli, joka on ehkä määritelmältään kahden tyylin sekoitus, sellainen rock-military -henkinen. Joku voisi pitää nuorekkaanakin, saattaa olla esim. ketjuja ja nastoja koristeena. Siihen tyyliin vaan ei sovi tunika ja trikoot, eikä kukkahatut. Ja olen timmi 40+-vuotias kahden alle kouluikäisen äiti, musiikkimaku metallica ja lempiharrastus kesäisin rullaluistelu (talvella korvaan sen laiskottelulla).
Tästäkin ketjusta näkee, että se on omien korvien välistä kiinni tekeekö itsestä kuinka pian vanhan.
vielä 35, mutta reippaasti päälle 30 kuitenkin:) Ja edelleen lempparivaatekauppani ovat Vero Moda, Only, Vila... Enkä ajatellut mihinkään mammaliikkeisiin siirtyä 35 v. rajapyykin jälkeenkään. Löytyy sieltä kaikenikäisille, ehken mitään ihan teinirytkyjä valitsisi.
normit pillifarkut kesän värissä ?
Mulla on kaikki farkut pillifarkkuja vaikka olen jo paaaljon yli 40 v. Mutta hoikka
mä en edes haluaisi pukeutua nuorisovaatteisiin. En siis ajattele että koska olen 37-vuotias, se olisi noloa, vaan ajattelen että ne vaatteet eivät ole mun tyyliäni.
Mulla oli kasarihenkisiä vaatteita 80-luvulla enkä YHTÄÄN halua käyttää sellaisia taas.
ja musta on hauskaa että ikäni puolesta voin hyvin sellaisia käyttää (37v). Tai olisin varmaan voinut nuorempanakin, mutta ajatus tuntui silloin jotenkin omituiselta (olen kyllä aina tykännyt siitä tyylistä).
ja ne vaatteet, mistä tykkäisin, muistuttaa eniten jotain Bree VanDeKampin vaatteita joten en kehtaa käyttää niitä. Mutta on kyllä hupaisaa kävellä kaupungilla kun kaikilla noin ikäisilläni vastaantulijoilla on täsmälleen samanlaiset vaatteet keskenään, ja myös itselläni.
koska eihän nykymuoti eroa mitenkään olennaisesti siitä, mitä itsekin teininä käytin, eikä ENÄÄ OLE MITÄÄN ERILLISTÄ "AIKUISMUOTIA"!
Mutta ihan kroppa panee ajoittain esteitä eteen. Vaikka painoindeksini on yhä maltillinen 24 ja käytän kokoa 38, vyötärölle on valunut hiukan löllöä ja reisissä on selluliittia. En siksi viitsi käyttää kovin vyötäröä paljastavia asuja tai ihan minihameita.
-44 v.-
olen 44 vuotias ja käytän ihan mitä itse haluan. kyllä, ostan myös henkkamaukalta.
siis kyllähän nykyään "voi" pukeutua ihan miten haluaa ja mitä oudommalta näyttää niin sitä parempi, mutta siltikin sellaisen teinityylin tunnistaa, ja se ei vain näytä hyvältä jos ei ole enää teini. Siis lähinnä tulee mieleen erittäin tiukat napafarkut ja napapaita, vai mikä lie niitten oikea nimi, ja muutenkin semmoiset joka puolelta paljastavat vaatteet.
siis kyllähän nykyään "voi" pukeutua ihan miten haluaa ja mitä oudommalta näyttää niin sitä parempi, mutta siltikin sellaisen teinityylin tunnistaa, ja se ei vain näytä hyvältä jos ei ole enää teini. Siis lähinnä tulee mieleen erittäin tiukat napafarkut ja napapaita, vai mikä lie niitten oikea nimi, ja muutenkin semmoiset joka puolelta paljastavat vaatteet.
Eihän ne ole herranen aika ollut muotia teinienkään keskuudessa ainakaan 10 vuoteen! Miksi sitä pidetään aina esimerkkinä nuorisomuodista?
Itse olen jo yli 50, mutta kyllä minä poimin nykymuodista itselleni yhä sopivat vaatteet, ihan kuten olen aina tehnyt. En minä nuorenakaan mitä tahansa trendikästä päälleni vetänyt, vaikka kuinka oli muotia. Jos on oma tyyli, jota osaa päivittää muodin mukaan, ei sillä ole mitään merkitystä, minkä ikäisille vaatteet on suunnatttu.
<a href="http://www.lindex.com/fi/Product/Product.aspx?id=10855250&styleid=10855…+" alt="http://www.lindex.com/fi/Product/Product.aspx?id=10855250&styleid=10855…+">http://www.lindex.com/fi/Product/Product.aspx?id=10855250&styleid=10855…;
mutta ihastuksen ilo vaihtui ajatukseen siitä että minulle nauraisivat naurismaan aidatkin, jos tällainen keski-ikäinen täti käyttäisi tuollaista sormusta. 20-veenä olisin takuulla ostanut tuon.
että mä en aikuisen ikäni (35) vuoksi välitä enää hittojakaan siitä nauraako joku mulle mahdollisesti jonkun kädessäni olevan sormuksen vuoksi. En myöskään itse ikinä halventaisi itseäni nimityksellä "keski-ikäinen täti".
kauppoihin ole yläikärajaa-- vielä ainakaan.
Itse täytän 36v ja ostan vaatteita Vilasta, Vero Modasta, Berchkasta, Zarasta jne. En ole kyllä ikinä ajatellut miten tässä iässä pitäisi pukeutua:)
Kroppa on samanlainen kuin ennen lapsia (3 lasta) tai jopa parempi nykyään säännöllisen liikunnan myötä. Mulla on työkavereina 20+ ikäisiä ja aika pitkälti samanlaisista vaatteista tykätään..
Ei kiinnosta mitä muut sanoo. Tosin ei mikään nuorisobiletystyyli olekaan mun juttuni. Klassisia perusvaatteita yhdistelen. Löytyy myös tunikoita, pillifarkkuja...legginsejä en pidä julkisilla paikoilla, ne on minusta niiiiin rumia! Pitäköön joka haluaa.
Tässä iässä on se hyvä puoli että pikkuhiljaa alkaa olla yhdentekevää mitä muut ajattelee, ei tarvitse mennä massan mukana miellyttääkseen. Henkistä kasvua ;)
En ole edes tullut ajatelleeksi, että siinä olisi mitään kehtaamista. Ikää on 50, ja mulla on melkein tuollaiset pinkit pillifarkutkin, jotka tuolla yhdessä linkissä oli. Käytän myös farkkulegginssejä, pitkiä saappaita ja pitkiä neuleita, koska ne sopii mulle ja mun tyyliin kuin nyrkki silmään.
Ei nyt töihin, mutta rennoksi kesävaatteeksi. Tuollaiset farkut ja monivärinen, löysempi toppi. Ja sandaalit. Avot!
t. 36 v.
pitkät laihat jalat ja poikamaisen kapea lanne takaavat sen, että vain nuorisopöksyt istuu.
Välillä menen muihin liikkeisiin, mutt turhaan yleensä.
Tunikaa mut saa käyttämään vain aseella uhkaamalla, hyi mikä vaate.
legginsien kanssa tosin kuitenkin, sillä en tykkää liian lyhyistä hameista. Mutta jos toi olisi polven yläpuolelle ja malli sama, pitäisi ilman muuta t.40+