Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yli 35-vuotiaat, kehtaatko vielä pukeutua nuorisovaateliikkeiden vaatteisiin?

Vierailija
19.01.2011 |

Onko kaupoissa vaatteita/laukkuja/kenkiä/asusteita, jotka ovat mielestäsi hienoja, ja haluaisit käyttää sellaisia, mutta koet olevasi liian vanhan käyttämään sellaisia? Millaisia vaatteita?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pintamuoti tai ainakin osa (esim. nyt leggarit ja kasarihenkiset tunikat/mekot) jää väliin "liian teininä", mutta shoppailen kyllä edelleen nuorisovaateliikkeissä. En ehkä enää ihan teineimmissä...

Ja olen just 35 eli oikeastaan alaikäinen vastaamaan.

Vierailija
2/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varsinkaan työpaikalla. Vapaa-ajalla voi jotain valikoituja juttuja käyttää, esim. farkkuja ja rentoa paitaa ja tennareita.

Nuorisovaatteissa on se vika, että vaikka olen periaatteessa hoikka, niin kun ei kuitenkaan vatsan ja vyötärön seutu ole ihan timmi, niin huonolaatuiset vuorettomat vaatteet ei näytä enää hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis jotain legginsejä ja farkkuhametta voisin just käyttää kotona ja lapsen kanssa puistossa, mutta en juuri muuten.

Vierailija
4/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Sillä ei ole väliä mistä ne löydän, kunhan miellyttävät mua.

Vierailija
5/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sopivat minulle ja tyyliini. Minulle on herttaisen yhdentekevää ovatko ne jotenkin ikämääriteltyjä minua nuoremmille tai vanhemmille naisille.

Vierailija
6/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.asos.com/Women/Trend-Chelsea-Rebellion/Cat/pgecategory.aspx?…

Minusta ovat ihania ja tykkäisin niitä käyttää, mutta enpä enää kehtaa tällä iällä :)

Vierailija
7/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorisomuodista. Jotain kivoja bootseja olen nähnyt.

Vierailija
8/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lindex.com/fi/Product/Product.aspx?id=10855250&styleid=10855…+

mutta ihastuksen ilo vaihtui ajatukseen siitä että minulle nauraisivat naurismaan aidatkin, jos tällainen keski-ikäinen täti käyttäisi tuollaista sormusta. 20-veenä olisin takuulla ostanut tuon.

Vierailija
9/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 ja tunikat (vain tietyn malliset) kelpaavat farkkujen kanssa kotikäyttöön, mutta leggareissa, minimekoissa, läpinäkyvissä topeissa, bling-bling -tyylissä en liiku, laukut varsinkin ovat mielestäni aika järkkyjä. Nuorille jotenkin sopivat, mutta ei vain sovi minulle yhtään, tunnen itseni yli-ikäiseksi aina kun erehdyn Lindexin, HM:n, KappAhlin ym. asusteosastoille.

En ole jakkupukutyyppiä yhtään, joten tätimallistokaan ei tunnu oikein omalta, on vaikeaa löytää sopivaa päälle pantavaa, kun siitä teini- ja tätimalliston välistä tuntuu puuttuvan jotakin.

Vierailija
10/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa ei ole ikärajaa jos ne vaan päällä pysyy.

Mä olen nyt 40+ ikäisenä siirtynyt tarkoituksella käyttämään enemmän nuorisovaatteita, jotten näyttäisi niin järkyttävän keski-ikäiseltä ja surkealta. Nuorille tehdään hauskempia vaatteita kuin vanhoille. Siksi niitä suosin.

Vierailija
13/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sopivat minulle ja tyyliini. Minulle on herttaisen yhdentekevää ovatko ne jotenkin ikämääriteltyjä minua nuoremmille tai vanhemmille naisille.

Mäkin käytän omasta mielestäni kivoja ja sopivia vaatteita, ostelen mistä sattuu, nevernever mitään tätikamaa vaikka ikää 46. Eikä nyt niin hirveesti kiinnosta onko jonkun naapurin Railin mielestä mulla "liian nuorekkaat" vaatteet.

Vierailija
14/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kohta 49 v 5 lapsen äiti ja ostan joskus vaatteita lastenosastola, enkä ole edes mikään pieni hippiäinen.

laukut ja vyöt on aitoa tavaraa, eli nahkaa ja merkkikamaa, mitä ei h&m:stä yms saa

enkä ole mummo, en edes täti

Vierailija
15/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin nykyisin kyllä leggarit alle, en kehtaisi pitää noin lyhyttä hamosta muuten. t.40+

Vierailija
16/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus on kuitenkin se, että ei kaikki nuoretkaan vois käyttää nuorisovaatteita, mutta 50-vuotias hyvinkin.

siis kropan puolesta

Vierailija
17/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloni puolesta voisin pitää nuorisovaatteita, mutta mietin liiaksikin sitä, mitä muut ajattelee. Täytyy varmaan löytää joku kultainen keskitie tässä asiassa. t.7

Vaatteissa ei ole ikärajaa jos ne vaan päällä pysyy.

Mä olen nyt 40+ ikäisenä siirtynyt tarkoituksella käyttämään enemmän nuorisovaatteita, jotten näyttäisi niin järkyttävän keski-ikäiseltä ja surkealta. Nuorille tehdään hauskempia vaatteita kuin vanhoille. Siksi niitä suosin.

Vierailija
18/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän yhä nuorisovaatteitakin :)

Vaatekaapissani on reilusti esim. ylisuuria neuleita, joita käytän farkkulegginsien ja saappaiden kanssa.

Miksei saisi käyttää?

Vierailija
19/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän yhä nuorisovaatteitakin :) Vaatekaapissani on reilusti esim. ylisuuria neuleita, joita käytän farkkulegginsien ja saappaiden kanssa. Miksei saisi käyttää?

ongelma on vain siinä, että moni kokee olonsa epämukavaksi liian "nuorekkaissa" vaatteissa. Veikkaan, että valtaosa nelikymppisistä naisista ei mielellään käyttäisi enää esim. tämäntyylistä hametta.

http://www.fanpop.com/spots/teen-fashion/images/8760361/title/shawna-sk…

Vierailija
20/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista ns. nuorisoliikkeestä löytyy muutakin kuin uusimpia nuorten trendejä. Itse ostelen vakituisesti vaatteita esim. H&M:lta ja Vilasta.