Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yli 35-vuotiaat, kehtaatko vielä pukeutua nuorisovaateliikkeiden vaatteisiin?

Vierailija
19.01.2011 |

Onko kaupoissa vaatteita/laukkuja/kenkiä/asusteita, jotka ovat mielestäsi hienoja, ja haluaisit käyttää sellaisia, mutta koet olevasi liian vanhan käyttämään sellaisia? Millaisia vaatteita?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja tosi pieni ja hoikka. Yleensä en löydä muualta sopivia vaatteita. Yhdistelen kuitenkin halpisvaatteisiin jonkin tyylikkäämmän osan. Esim. Henkkamaukan tai Promodin housuihin kalliimman yläosan tai päinvastoin. Näin kokonaisuus ei ole aivan liian teini.

Vierailija
42/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun 40v ylipainoisen tädin yllä, vaikka mekko onkin hieno :)

<a href="http://www.asos.com/Asos/Asos-Broderie-Anglaise-Shirt-Dress/Prod/pgepro…" alt="http://www.asos.com/Asos/Asos-Broderie-Anglaise-Shirt-Dress/Prod/pgepro…">http://www.asos.com/Asos/Asos-Broderie-Anglaise-Shirt-Dress/Prod/pgepro…;

Toi mekko on ruma, en laittais päälleni vaikka olisin 20 v ja hoikka. Meidän tytötkään ei tykänneet tuosta lainkaan. Ovat 20 v ja 15v.

Jokainen pukeutukoon ihan niin kuin haluaa, mulle aivan sama. Mun tietääkseni vaatteissa ei ole ikärajoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noi legginsit ja tunikamekot on mun juttu kun vyötärö on vähän hukassa:)

Lannefarkut ja minihameet lensi jo useampi vuosi sitten ikkunasta, ikä on nyt 38v.

Mun 63-vuotias tätikin käyttää legginsejä ja tunikoita:))

Ajattelin siirtyä neulehameisiin ja jakkupukuihin joskus lähempänä seitsemääkymppiä..

Vierailija
44/52 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 50 v

Vierailija
45/52 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaupoissa vaatteita/laukkuja/kenkiä/asusteita, jotka ovat mielestäsi hienoja, ja haluaisit käyttää sellaisia, mutta koet olevasi liian vanhan käyttämään sellaisia? Millaisia vaatteita?

enkä todellakaan mieti siinä ikääni. Minun tyylini kyllä sattuu olemaan hyvin klassinen, on ollut jo silloin kun kuuluin nuorisoon, mutta jos oma tyylisilmäni ohjaisi vaikka leggingsien ja röyhelötunikoiden pariin niin ihan varmasti niissä kulkisin. Minua ei kiinnosta paskaakaan mitä muut ajattelee pukeutumisestani, pukeudun omaksi ilokseni ja ilmaistakseni jotain itsestäni.

Vierailija
46/52 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina pukeutunut milloin mihinkin. Mutta siis olen käsittänyt että juurikin Lindex ja Kappahl ovat niitä aikuisten halpiskauppoja? Kiinatrikoo ja hm sitten sitä nuorempaa polvea varten.

Mutta kysymykseesi vastaus on, etten tiedä kehtaanko. Mietin, voinko puistoon laittaa vuosia vanhan onlyn takin. Laitoin silti. Mutten laittaisi tyttäreni Svea-pipoa päähän kuitenkaan..

Vierailija
47/52 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on eri asia näyttää ns.nuorekkaalta kuin wanna be teiniltä-ja epäonnistua siinä :). Mä tykkään esim. Kate Mossin ja Sienna Millerin tyylistä. Sopii ruumiinrakenteellenikin. Mutta nykyään olen kiinnittänyt huomiota siihen, että jotkut nelikymppiset-viisikymppiset miehet pukeutuvat suorastaan huomiotaherättävän nuorekkaasti, sellaiseen wanna be-teinityyliin, siis todella useammin kuin naiset.

Vierailija
48/52 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ovat myyneet.

Vierailija
49/52 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät laihat jalat ja poikamaisen kapea lanne takaavat sen, että vain nuorisopöksyt istuu.

Välillä menen muihin liikkeisiin, mutt turhaan yleensä.

Tunikaa mut saa käyttämään vain aseella uhkaamalla, hyi mikä vaate.

Täytän tänä vuonna 40 ja olen entistä enemmän siirtynyt ostamaan merkkejä, jotka on suunnattu nuoremmille: Elvine, Svea, Wesc, SuperDry... Farkuiksi tosin sopivat vähän naisellisemmat, kuten Filippa K.

Vierailija
50/52 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta en kyllä tykkään, ja ne jäävätkin kauppaan. Mutta on mulla esim. t-paitoja nuorisoliikkeistä, joku hame tai mekkokin taitaa olla.

En kyllä yhtään vaivaa päätäni noilla ikä+vaate-ajatuksilla, jos vaate sopii persoonaan ja korppaan niin ihan sama onko mummo- vai teinikaupasta.

Vierailija
51/52 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v ja ostan lähes kaikki housut Lindexiltä

Pitkät laihat jalat ja poikamaisen kapea lanne takaavat sen, että vain nuorisopöksyt istuu.

Välillä menen muihin liikkeisiin, mutt turhaan yleensä.

Tunikaa mut saa käyttämään vain aseella uhkaamalla, hyi mikä vaate.

Juu, Lindex ei todellakaan ole teinikauppa. :D Eihän sieltä edes löydä "teinikokoja", eli 34 - 36 tai xs... Nimim. Pienikokoinen 34-vuotias nainen, joka ei koskaan löydä Lindexiltä pieniä kokoja.

Vierailija
52/52 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes tullut ajatelleeksi, että siinä olisi mitään kehtaamista. Ikää on 50, ja mulla on melkein tuollaiset pinkit pillifarkutkin, jotka tuolla yhdessä linkissä oli. Käytän myös farkkulegginssejä, pitkiä saappaita ja pitkiä neuleita, koska ne sopii mulle ja mun tyyliin kuin nyrkki silmään.

useita Gina tricotin ja H&M:n paitoja ja tunikoita sekä perustoppeja, mieluisia vaatteita myös vero Modasta ja Vilasta. Lindex vähän liian tätimäinen - minun makuun. Pukeutumiseni peruskivet (näin talvella) korkeakorkoiset, pitkävartiset saappaat, tiukat farkut (löytyy myös keinonahkaisena ;-)) ja löysät neuleet. Koruja ranteisiin ja kaulaan fiiliksen mukaan. Kivoja koruja ja tuubihuiveja muuten löytyy kans kivoja nuorisokaupoista. Ja ikää 50 v. Mulla 2 teinityttöä ja on ne joskus vähän, että just joo, mutta tykkkäävät kuitenki kovasti shoppailla mun kanssa kun löydän kaupoista kaikkea kivaa ja persoonallista, mitä eivät itse heti hoksaa.