Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa naisissa käyvä perheellinen mies vastaa kysymyksiin.

Vierailija
18.01.2011 |

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu että tämä mies onkin av-mamma :D

tarkoititko, että vaimoni on av-mamma?

Tietääkseni hän ei notku täällä.

Vierailija
162/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taitaa vielä olla joko

a)lauta laiha mamma, jonka mies lähti lihavan matkaan

b) läskifoobikko mamma, joka saa kiksejä lihavien haukkumisesta

Mies ei ainakaan ole kyseessä(ap)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tylsiksi.

Vierailija
164/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sivuhuomautus. Lähipiirissä miehet ovat pettäneet vaimojaan, joista yksi oli laiha(rinnaton) ja ruma , yksi normipainoinen ja kurvikas, yksi normipainoinen, kurvikas ja kaunis. Ei se tarkoita, että jos nainen tai mies on lihava, niin puoliso pettää. Petetään sitä paitsi missejä ja mallejakin. Ja petetään myös isorintaisia, lautoja, lautaperseitä, isoperseitä. Rumia ja kauniita. Pettäminen johtuu ihmisen huonosta itsetunnosta. Ja tunnen muuten myös naisia, jotka ovat pettäneet miehiään.

Mutta ap nyt on tylsistynyt kotimamma, jonka mies tainnut lähteä jonkun lihavan matkaan. Mies ei ainakaan ap ole, kukaan mies ei kirjoita noin.

en tiedä kehen viittaat provolla? Minuun, ap:nko? Sinun lähipiirisi kokemukset eivät merkkaa minulle mitään. Elän ihan omaa elämääni.

Pettäminen ei ole oikein. En sitä ole väittänytkään. En ole tavallaan tehnyt vaimoni syöppöydestä sen isompaa asiaa, olen hoitanut ongelman omalla tavallani. Tuskin se on häneltä pois, jos hurvittelen tahollani silloin tällöin.

Kuten vastasin toiselle, kyse on vain panosta.

Vierailija
165/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelätään konflikteja, lakaistaan ikävät asiat maton alle...

Tietääkö vaimosi ollenkaan, että olet tyytämätön teidän seksielämäänne? Oletko puhunut siitä? Vai oletko ollut hiljaa ja antanut ymmärtää, että kaikki on sinun puoleltasi kunnossa? Jos näin, olet kyllä aika epäreilu :(

Mutta eihän mikään ole myöhäistä! Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja jossain sopivassa tilanteessa puhut asiasta. Tai kirjoitat. Kerro, että toivoisit vaimosi laihduttavan ihan terveyden vuoksi mutta myös teidän seksielämän. Kerro, että rakastat häntä mutta seksielämä ei ole tyydyttävää. Mutta että haluat auttaa ja tukea häntä laihdutuksessa. Ja tiedätkö mitä. Todennäköisesti vaimosikin on tyytymätön teidän parisuhteeseen jollain saralla ja syö lohtuunsa. Eli varmasti teidän kannattaisi puhdistaa ilmaa ja keskustella oikein kunnolla!

Vierailija
166/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt on niin kummallista, että ei uskalla omalle vaimolleen kertoa, että tämän lihavuus on mennyt liian pitkälle??? Laitoin oman könsikkääni (meillä mies 12 vuotta vanhempi)laidutuskuurille, kun alkoi olla tuon ulottuvuuden kanssa ongelmia normaali asennossa (miehellä kun se rasva tuppautuu tulemaan vatsaan). Eli enemmin ravaat huorissa, kuin kerrot vaimollesi, outoa, selittelyn makua.

Vierailija
167/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taitaa vielä olla joko

a)lauta laiha mamma, jonka mies lähti lihavan matkaan

b) läskifoobikko mamma, joka saa kiksejä lihavien haukkumisesta

Mies ei ainakaan ole kyseessä(ap)

ymmärrän, että lihavuus on vaikea asia. Sekä naisille, että miehille. Pieni pyöreys on ok, jopa nam.

Meillä lihavuus estää tietynlaisen toiminnan - iso maha on tiellä yhdynnässä. Vähän niinkuin olisi viimeisillään raskaana.

Mutta nämä TEIDÄN juttunne ovat kyllä aika ala-arvoisia.

Vierailija
168/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on varaa huorissa käydä? Kuinka monta lasta sinulla on vaimosi kanssa? Etkö pelkää tauteja, joita huorista saa? Tiesitkö, että pettäminen johtuu huonosta itsetunnosta, sinä nyt vaan kaadat tuon sairaan touhusi vaimosi syyksi.

Vierailija
169/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia "hoitosi" ovat? Minkä näköisiä/kokoisia? Mitä vaadit naiselta?

Vierailija
170/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt on niin kummallista, että ei uskalla omalle vaimolleen kertoa, että tämän lihavuus on mennyt liian pitkälle??? Laitoin oman könsikkääni (meillä mies 12 vuotta vanhempi)laidutuskuurille, kun alkoi olla tuon ulottuvuuden kanssa ongelmia normaali asennossa (miehellä kun se rasva tuppautuu tulemaan vatsaan). Eli enemmin ravaat huorissa, kuin kerrot vaimollesi, outoa, selittelyn makua.

nyt kyllä kopsahti aika kovasti.

Näin on ! Olen kyllä hiiri tässä asiassa ! Olen ajatellut, että hän palautuu tai jotain. Asiat ovat menneet liian pitkälle.

Vierailija
171/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on varaa huorissa käydä? Kuinka monta lasta sinulla on vaimosi kanssa? Etkö pelkää tauteja, joita huorista saa? Tiesitkö, että pettäminen johtuu huonosta itsetunnosta, sinä nyt vaan kaadat tuon sairaan touhusi vaimosi syyksi.

Vierailija
172/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on hyväpalkkainen työ. En kerro enempää.

Meillä on useita lapsia.

Käytän aina kondomia. Tiedostan, että voin saada nuollessani kondylooman tai herpeksen ( sen pahemman ). Katson mitä nuolen ; )

Minulla on toki huono itsetunto. Mutta on en jaksa runkkaillakkaan.

Vaimoni ei tästä asetelmasta kärsi.

Vierailija
173/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on hyväpalkkainen työ. En kerro enempää.

Meillä on useita lapsia.

Käytän aina kondomia. Tiedostan, että voin saada nuollessani kondylooman tai herpeksen ( sen pahemman ). Katson mitä nuolen ; )

Minulla on toki huono itsetunto. Mutta on en jaksa runkkaillakkaan.

Vaimoni ei tästä asetelmasta kärsi.

Vierailija
174/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia "hoitosi" ovat? Minkä näköisiä/kokoisia? Mitä vaadit naiselta?

tottapuhuen en tiedä vaimoni painoa. Taanoin raskauden yhteydessä papereihin kirjattiin ultrauksessa "massiivinen obeesia" kun oli vaikeuksia nähdä sillä koneella sikiötä.

Hoitoni tai "panoni" ovat ihan tavallisia. En etsi mitään missejä. Toki arvostan naiskauneutta.

Ymmärrän kysymyksen liittyvän seksuaaliseen kanssakäymiseen: toivon hänen nauttivan seksistä kanssani, tyydytän naisen mielelläni. Jotkut maksulliset ovat vain liukuhihnoja. Niistä en pidä. Haluan tutustua, jutella. Silittelen ja pidän mieleläni sylissä.

Ikähaarukkaa on 22:sta - tiettävästi 51 v:hen.

Vierailija
175/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelätään konflikteja, lakaistaan ikävät asiat maton alle...

Tietääkö vaimosi ollenkaan, että olet tyytämätön teidän seksielämäänne? Oletko puhunut siitä? Vai oletko ollut hiljaa ja antanut ymmärtää, että kaikki on sinun puoleltasi kunnossa? Jos näin, olet kyllä aika epäreilu :(

Mutta eihän mikään ole myöhäistä! Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja jossain sopivassa tilanteessa puhut asiasta. Tai kirjoitat. Kerro, että toivoisit vaimosi laihduttavan ihan terveyden vuoksi mutta myös teidän seksielämän. Kerro, että rakastat häntä mutta seksielämä ei ole tyydyttävää. Mutta että haluat auttaa ja tukea häntä laihdutuksessa. Ja tiedätkö mitä. Todennäköisesti vaimosikin on tyytymätön teidän parisuhteeseen jollain saralla ja syö lohtuunsa. Eli varmasti teidän kannattaisi puhdistaa ilmaa ja keskustella oikein kunnolla!

Hyviä pointteja ja kommentteja ! Erittäin hyviä ! Kiitos näistä.

Vierailija
176/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lotosta jätitpotin.

Joka viikko.

Vierailija
177/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni on pettänyt minua, vaikka olen normaalivartaloinen (167 cm / 65 kg), sporttinen, hoidan lapset, kodin, hänet... seksiä on.

Missä siis mättää? Vai olenko tosiaan liian lihava?

Vierailija
178/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni on pettänyt minua, vaikka olen normaalivartaloinen (167 cm / 65 kg), sporttinen, hoidan lapset, kodin, hänet... seksiä on.

olen pahoillani miehesi tekemisistä!

Et ole lihava. Jos seksiä on, ei miehesi teko mitenkään "perusteltavissa".

Oliko kyseessä jonkunlainen suhde, vai pelkkä ns. pano ?

En minäkään pettänyt koskaan, kun hän oli nuorena normaalipainoinen.

Vierailija
179/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen johtuu vain ja ainoastaan pettäjän "pääviasta". Tiedän paljon ihmisiä, joita petetty, vaikka ovat tosi upeita ulkonäöltään ja tiedän myös uskollisia parisuhteita, joissa on puoliso esim. lihava, lauta, ruma, isomahainen, luuperse, roikkuperse tms.

Vierailija
180/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätyypilliseen masennukseen saattaa kuulua lihominen, jos ruoka on ainoa edes vähän mielihyvää tuottava asia.

Onko vaimoltasi tutkittu mm. kilpirauhaskokeet?

Sinä aikana, jolloin vaimosi lihoi, teittekö yhdessä hauskoja asioita, matkustitte, kävitte ulkona juhlimassa, kävelyllä? Teittekö asioita perheenä? Otitko sinä vastuuta lapsista; yövalvomisista, neuvoloista, perheen arjen pyörittämisestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän