Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa naisissa käyvä perheellinen mies vastaa kysymyksiin.

Vierailija
18.01.2011 |

Kommentit (192)

Vierailija
141/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisit tietää, että myös vaimosi käy maksullisissa tai, että hänellä on avioliittone ulkopuolinen suhde? Sillä voisihan se olla niinkin, ettette vain sovi seksuaalisesti yhteen ja vaimosi kärsii kanssasi yhtä paljon kuin sinä hänen.

Mikä seksissänne mättää? Määrä? Vai eikö vaimo esim. suostu johonkin mistä sinä pitäisit?

Vierailija
142/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärsin nyt oikein, olet oikea ensiluokan rakastaja vaimollesi, mutta vaimosi on sinulle liian passivinen seksissä. Etkö tiennyt jo naimisiin mennessä mitä meinaat naida??? Onko tämä tullut sinulle yllätyksenä??? Ja oletko ottanut tämän passivisuuden esille hänen kanssaan, avoimesti syyllistämättä tai painostamatta? Ja miksi sitouduit avioliittoon, jos kerran kaipaat seksuaalista vaihtelua??? Tuskinkä näillä tiedoilla pysyt uskollisena aviomihenä vaikka se vaimo sieltä kuinka aktiiviseksi tai rohkeaksi äityisi, itsehän sanoit, että kaipaat vaihtelua. Oletko mielestäsi reilua aviomies?? Minun arvomaailmassani kunnon miehet eivät käy huorissa, vain jotkut säälittävät poikamiehet, tai vammaiset, ymmärrän heitä jos he käyvät.

Hyviä, vaikka vähän provokatiivisia pointteja.

En varmastikkaan ole maailman paras rakastaja. Vaimon käsitys seksistä on sitä paljonpuhuttua lahnaluokkaa. Hänet pitää tyydyttää, muuten vaan makaa. Massiivisen obeesian takia esim. lähetyssaarnaaja on vaikea "suorittaa". Takaapäin onnistuu kyllä.

Hän oli nätti ja hoikka tyttö nuorena. Ts. tilanne on muuttunut.

Että olenko reilu aviomies. Olen. Koska häntä ei juurikaan seksi kiinnosta, paitsi se valas-seksi silloin tällöin, minunko pitäisi runkata itseni hautaan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isokullinen.

Niinhän sinä itsellesi uskottelet!

tiedän kyllä olevani. Vaimoni hakee muista syistä seuraa, jos hakee.

Vierailija
144/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisiko, murtuisiko, jättäisikö, kohauttaisiko olkapäitään?

Entä tietääkö vaimosi ettet pidä seksistä hänen kanssaan? Tätä viimeistä kysyn nyt ihan siitä näkökulmasta että jos hän on tosiaan erittäin passiivinen sängyssä, hän ei välttämättä itse hirveästi pidä siitä touhusta (vaikka teeskentelisikin orgasmeja päästäkseen tilanteesta nopeammin pois), missä tapauksessa olisi kaikkien edun mukaista ettette enää harrastaisi seksiä.

Vierailija
145/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että nainen voi aina teeskennellä tyytyväistä ja jopa orgasmin.

jos saisit tietää, että myös vaimosi käy maksullisissa tai, että hänellä on avioliittone ulkopuolinen suhde? Sillä voisihan se olla niinkin, ettette vain sovi seksuaalisesti yhteen ja vaimosi kärsii kanssasi yhtä paljon kuin sinä hänen.

Mikä seksissänne mättää? Määrä? Vai eikö vaimo esim. suostu johonkin mistä sinä pitäisit?

Vierailija
146/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin "pano-suhteen". Vaimoni on sairaalloisen lihava. Minä olen urheilullinen. En toki täydellinen.

Seksissämme mättää laatu ja määrä.

Vierailija
147/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tietääkö vaimosi ettet pidä seksistä hänen kanssaan? Tätä viimeistä kysyn nyt ihan siitä näkökulmasta että jos hän on tosiaan erittäin passiivinen sängyssä, hän ei välttämättä itse hirveästi pidä siitä touhusta (vaikka teeskentelisikin orgasmeja päästäkseen tilanteesta nopeammin pois), missä tapauksessa olisi kaikkien edun mukaista ettette enää harrastaisi seksiä.

hän suuttuisi ja murtuisi. Voi olla, ettei jättäisi. Lasten takia.

Kyllä hän saa orgasmeja ! Hoidan hänet aina. Olenhan herrasmies.

Yritäppä itse kuvitella seksiä valaan kanssa.

Vierailija
148/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytät kondomia, kun kuitenkin harrastat seksiä ainakin kolmen eri naisen kanssa. Juuri tuollaisissa tilanteissa ne sukupuolitaudit leviävät, jos ei ole varovainen.

Vierailija
149/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aivan riskialtista puhua vaimosi kanssa asiasta? Että laihdutus olisi hyväksi hänen terveydelleen mutta myös teidän seksisuhteellenne? Vai oletko sen verran nynny, että mielummin hoidat tarpeesi muualla kuin yrittäisit tukea vaimoasi laihdutuksessa? Jos kerran on sairaalloisen lihava niin lapsesi voivat menettää äidin ennen aikojaan...eikö silloin aviomiehenä ja lasten isänä sinulla olisi velvollisuus yrittää saada vaimoasi laihtumaan?

Vierailija
150/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi lihavuus linkitetään niin usein likaisuuteen? Ja rumuuteen?Tavallisen ihmisen ei tarvitse yltää huippumallin tasolle.

Laihuus ei ole kauneuden itseisarvo,ammatti mallit ja ammatti prostituutit ovat ihan oma ihmisryhmä ja mä väitän et vauvapalstalta ei löydy yhtään naista joka oikeesti yltäisi edellämainittujen tasolle.Itsepetoksen mestareitahan täällä on ikuisinen väitteineen miten vielä 5 lasta synnytettyään näyttävät 17 vuotiailta olympiatason uimarin kropilla ja sängyssä tyyliin sinkkuelämän Samantha. =)

ei tarvitse olla langanlaiha.

Saa olla pehmeä, naisellinen.

Vaimoni näyttää AINA siltä, kuin olisi synnyttämäisillään. Itse asiassa useita ihmisiä kyseli taannoin, että "en tiennytkään, että saitte lapsen".

Vierailija
151/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinkysymys, se että olet pettynyt vaimoosi, koska hän on niin lihava. Ja passiivinen sängyssä. Miksi ette ole tehneet asialle jotain? Kunnosn Suomalainen mies,joka haluaisi olla reilu vaimolleen, ottaisi härkää sarvista, ja alkaisi työstämään näitä avioliiton ongelmia yhdessä vaimon kanssa. Olisitko uskollinen aviomies, jos vaimosi laihduttaisi kaikki liikakilonsa ja muuttuisi seksuaalisesti aktiiviseksi?? Oletko vain itsekäs mies, joka ottaa kaiken hyvän kerman aviliitosta päältä, ja sitten loput muualta...? Mielestäni, et ole kypsä ihmisenä, aika yksisilmäisesti ja itsekkäästi ajattelet vain omaa näkökantaasi, ja toimit sen mukaisesti. Eli en usko, että voit kovin kummoinen aviomies olla vaikka toisin sanoisitkin. Eli mene itseesi ja kasva ihmisenä!

Vierailija
152/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytät kondomia, kun kuitenkin harrastat seksiä ainakin kolmen eri naisen kanssa. Juuri tuollaisissa tilanteissa ne sukupuolitaudit leviävät, jos ei ole varovainen.

enemmän tai vähemmän vakkareita on siis lähes kymmenen. Käytän AINA kondomia.

Myös ns. siviilipanon kanssa. En suostu ilman, vaikka kumeja inhoankin.

Vierailija
153/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on lihava enkä minä siitä kyllä syitä aio ottaa niskoilleni. Olen tehnyt terveellistä ruokaa ja koittanut hienovaraisesti kehoittaa, mutta ei se mitään auta. Jos nainen on läski niin on ihan omasta tahdostaan. Tiedän miehen, joka loukkaantuo pahasti kun nainen päästi itsensä lihoamaan, sanoi ihan suoraan, että tuntee tulleensa kusetetuksi.

No ap

Vierailija
154/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan vain että ehkä se ei olisi oikeasti edes tarpeen. Itse olen jo vuosikausia sitten lakannut haluamasta seksiä mieheni kanssa (siitä huolimatta että satunnaisesti saan orgasmin, sehän nyt on fysiologinen reaktio jonka pystyn saamaan aikaiseksi ihan ominkin voimin), ja olisin kyllä aika raivoissani jos kuulisin että kaikki tämä vaivannäkö on mennyt ihan hukkaan, koska hän ei edes pitänyt siitä.

Kyllä hän saa orgasmeja ! Hoidan hänet aina. Olenhan herrasmies. Yritäppä itse kuvitella seksiä valaan kanssa.

Vierailija
155/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla varma, että vaimo saa OIKEASTI kanssasi orgasmeja? Voi todellakin olla niin, että vaimo ei nauti seksistä kanssasi ja säälistä/velvollisuuden tunteesta antaa kuitenkin aina silloin tällöin. Ja esittää sitten nauttivansa ja saavansa orgasmin, jotta pääsee aktista eroon. Ei olisi ensimmäinen nainen suomen maassa joka näin tekee.. Itsekin jouduin tuohon turvautumaan exän kanssa ja vielä edelleenkin kuvittelee olevansa varsinainen mestari.

hän suuttuisi ja murtuisi. Voi olla, ettei jättäisi. Lasten takia.

Kyllä hän saa orgasmeja ! Hoidan hänet aina. Olenhan herrasmies.

Yritäppä itse kuvitella seksiä valaan kanssa.

Vierailija
156/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinkysymys, se että olet pettynyt vaimoosi, koska hän on niin lihava. Ja passiivinen sängyssä. Miksi ette ole tehneet asialle jotain? Kunnosn Suomalainen mies,joka haluaisi olla reilu vaimolleen, ottaisi härkää sarvista, ja alkaisi työstämään näitä avioliiton ongelmia yhdessä vaimon kanssa. Olisitko uskollinen aviomies, jos vaimosi laihduttaisi kaikki liikakilonsa ja muuttuisi seksuaalisesti aktiiviseksi?? Oletko vain itsekäs mies, joka ottaa kaiken hyvän kerman aviliitosta päältä, ja sitten loput muualta...? Mielestäni, et ole kypsä ihmisenä, aika yksisilmäisesti ja itsekkäästi ajattelet vain omaa näkökantaasi, ja toimit sen mukaisesti. Eli en usko, että voit kovin kummoinen aviomies olla vaikka toisin sanoisitkin. Eli mene itseesi ja kasva ihmisenä!

olet oikeassa ! Minun olisi pitänyt puuttua viisitoista vuotta sitten hänen syömiseensä. En uskaltanut. En uskalla nytkään suoraan arvostella hänen ulkonäköään. Hän on kuitenkin synnyttänyt lapsemme ja on vaimoni. Lasteni äiti.

Nämä ovat erittäin painavia asioita myös minun, pettäjä-sian mielestä.

On totta, että olen itsekäs pettäessäni. Ajattelen vain omaa näkökantaani. Mutta EN ala virittelemään mitään ihmissuhteita. Se vasta olisi varsinaista pettämistä. Eli kyse on vain panosta - alkukantaisesta seksuaalisesta tyydyttymisestä.

Kyllä, mikäli kotona olisi laadukasta seksiä monta kertaa viikossa, en todellakaan kävisi vieraissa. Laadukas seksi ei edes ole pienestä ylipainosta kiinni. Nyt puhutaan isosta.

Hänellä on tosiaankin niin iso maha, että lähetyssaarnaaja ei onnistu. Mieti sitä, ennenkuin arvostelet !

Vierailija
157/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu että tämä mies onkin av-mamma :D

Vierailija
158/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tytär. En suosittele.

Itse kohtelen herrasmiesmäisesti ja kunnioittavasti naisia tai näitä opiskelijatyttöjä vaikket sitä suostukkaan uskomaan.

Esimerkiksi se opiskelija, jonka luona kävin tänään, ottaa minut aina mielellään vastaan.

Vierailija
159/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö vaimosi

ei tiedä. saattaa aavistaa. Kenpä tietää?

Vierailija
160/192 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sivuhuomautus. Lähipiirissä miehet ovat pettäneet vaimojaan, joista yksi oli laiha(rinnaton) ja ruma , yksi normipainoinen ja kurvikas, yksi normipainoinen, kurvikas ja kaunis. Ei se tarkoita, että jos nainen tai mies on lihava, niin puoliso pettää. Petetään sitä paitsi missejä ja mallejakin. Ja petetään myös isorintaisia, lautoja, lautaperseitä, isoperseitä. Rumia ja kauniita. Pettäminen johtuu ihmisen huonosta itsetunnosta. Ja tunnen muuten myös naisia, jotka ovat pettäneet miehiään.

Mutta ap nyt on tylsistynyt kotimamma, jonka mies tainnut lähteä jonkun lihavan matkaan. Mies ei ainakaan ap ole, kukaan mies ei kirjoita noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan