Jos joisit vodkaa niin mikä olisi sinun lantrinki?
Itse tykkään ainoastaan karpalomehulla.
Eipähän tule pisutulehdus kun sitä juo. Ihan terveydellisistä syistä. ;)
Kommentit (51)
Appelsiinituoremehu.
Tosin mieluummin vielä jotain kolmatta kaveriksi, vaikka Carilloa tai Camparia, sitten meneekin jo pidennysjuomavalikoima laajaksi.
Karpalomehu, appelsiinimehu, bitter lemon, tonic, russian...
Tässähän tulee jano!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Greippi limonadi
Vähän kuin lonkero?
Nimenomaan. Joku muu vähäsokerinen juoma voisi toimia hyvin myös.
Laittaisin siihen riittävästi possessiivisuffikseja ja suodattaisin anglismit pois.
Keittelen ponua. On niin tiukkaa että lantraan joskus votkalla.
Vodka ja Lidlin ananaslimonadi. On aivan törkeän hyvää.
Sprite ja ananasmehu. Molemmat yhtäaikaa.
Jos joisin? Ehkä tuota kannattaa kysyä henkilöiltä jotka vodkaa juovat. Esimerkkikysymys: Mitä lantrinkia käytät juodessasi Vodkaa?