Jos joisit vodkaa niin mikä olisi sinun lantrinki?
Itse tykkään ainoastaan karpalomehulla.
Eipähän tule pisutulehdus kun sitä juo. Ihan terveydellisistä syistä. ;)
Kommentit (51)
Eli vanha kunnon Sea Breeze. Suosikkidrinkkini on Gin Tonic. Eli periaatteessa vodka tonickin menee.
Greippilimulla ta Schweppesin bitter lemonilla.
Appelsiinimehulla. Appelsiinimehu on jokapäiväinen juoma muutenkin
Valkovenäläisessä parasta eli sekaan kahvia ja maitoa.
Karpalomehu täälläkin on lemppari!
Kuumaa teetä, vielä parempi jos minttuteetä.
Vierailija kirjoitti:
Valkovenäläisessä parasta eli sekaan kahvia ja maitoa.
Eikös siihen laiteta kahvilikööriä eikä kahvia? En ole ainakaan itse juonut koskaan valkovenäläistä, joka olisi kahviin tehty. Ja aika monta ole juonut. Yksi variaatio tuosta on korvata se kahvilikööri kaakaoliköörillä.
Karpalo on paras, hyvänä kakkosena kun liottaa hot&sour turkinpippureita snapsiksi, nam.
Ei lantrinkia. Inkiväärinjuurta siivuina, tai kurkumaa pulloon. Raakana sitten vaan, tietää juovansa viinaa, mehut sitten erikseen.
Karpalomehu ja Sweppes Russian on hyvää.
Ei tule juotua sitä, mutta jos olisi pakko niin appelsiinimehu.
Se täällä mainittu vodka-tonic on ainakin hyvää.
Mustikkamehu ja soodavesi voisi toimia myös.
Ei vodkaa minun karpalomehuuni, kiitos.
Aikanaan Venäjällä reissatessa osa porukasta lantrasi nimenomaan karpalomehuun. Itselle maistuu paremmin paljaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Greippi limonadi
Vähän kuin lonkero?
ikean puolukkamehutiivisteeseen, ihanaa