Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joisit vodkaa niin mikä olisi sinun lantrinki?

Vierailija
16.01.2011 |

Itse tykkään ainoastaan karpalomehulla.

Eipähän tule pisutulehdus kun sitä juo. Ihan terveydellisistä syistä. ;)

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mustakin parasta. Tosin eipä ole tullut pisutulehduksia vaikka en ole nyt ainakaan puoleen vuoteen karpalomehua juonut. Että en mä tuollaisella perusteella sitä joisi :D



Toisaalta tykkään tehdä drinkkejä, semmosia sekotuksia, esim. vodkan lisäksi jotain liköörejä, ananas- greippi-, appelsiinimehu jne. Sekoitan shakerilla ja päälle liraus spriteä. Tulee kivan näköisiä ja -makuisia.

Vierailija
2/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raikastaa minkä tahana plandiksen. ja siitä hyvä, että plandiksen puutteessa voidaan nauttia ilmankin.

Vierailija
4/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pakastinkylmänä ihan sellaisenaan.

Vierailija
5/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin Ginin kanssa, kiitos!

Vierailija
6/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 hedelmän mehu ja sprite

vadelmamehu ja vattuvissy



menee sellaisenaankin ja muiden alkomaholien kanssa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisi pakko niin varmaan vichyn kanssa.

Vierailija
8/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: äiti 27v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon light-kokiksen kanssa. Neutraali ja hyvä.



Rakastan kokista noin ylipäänsä.

Vierailija
10/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ainoastaan karpalomehulla. Eipähän tule pisutulehdus kun sitä juo. Ihan terveydellisistä syistä. ;)

etta karpalo;ehu. Ihan vaan koska maistuu hyvalta. Mutta en kylla juo vodkaa. Karpalomehua kylla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kotioloissa sekoittaisin varmaan tuoremehuun.



Joskus aikoinaan join sellaista, johon tuli mm. jäätelöä, kurkkua ja omenamehua sen vodkan lisäksi. Nam.

Vierailija
12/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laihduttajalle sopiva ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten voisin juoda

Vierailija
14/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

caipiroska, jäämurskaa, limeä ja sokeria.

tai caipirinja (eri viinalla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

caipiroska, jäämurskaa, limeä ja sokeria.

tai caipirinja (eri viinalla).

Ei kiitos.

Vierailija
16/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kirpakkaa.

Vierailija
17/51 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36:sen vaimo

Vierailija
18/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset




Vierailija
19/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpalomehulla ehdottomasti

Toinen hyvä on puolukkamehu.

Vierailija
20/51 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai cokis tai karpalomehu tai ... no, mikä vain kyllä käy