Jos joisit vodkaa niin mikä olisi sinun lantrinki?
Itse tykkään ainoastaan karpalomehulla.
Eipähän tule pisutulehdus kun sitä juo. Ihan terveydellisistä syistä. ;)
Kommentit (51)
raikastaa minkä tahana plandiksen. ja siitä hyvä, että plandiksen puutteessa voidaan nauttia ilmankin.
niin pakastinkylmänä ihan sellaisenaan.
4 hedelmän mehu ja sprite
vadelmamehu ja vattuvissy
menee sellaisenaankin ja muiden alkomaholien kanssa myös.
mutta jos olisi pakko niin varmaan vichyn kanssa.
juon light-kokiksen kanssa. Neutraali ja hyvä.
Rakastan kokista noin ylipäänsä.
Itse tykkään ainoastaan karpalomehulla. Eipähän tule pisutulehdus kun sitä juo. Ihan terveydellisistä syistä. ;)
etta karpalo;ehu. Ihan vaan koska maistuu hyvalta. Mutta en kylla juo vodkaa. Karpalomehua kylla.
Mutta kotioloissa sekoittaisin varmaan tuoremehuun.
Joskus aikoinaan join sellaista, johon tuli mm. jäätelöä, kurkkua ja omenamehua sen vodkan lisäksi. Nam.
caipiroska, jäämurskaa, limeä ja sokeria.
tai caipirinja (eri viinalla).
caipiroska, jäämurskaa, limeä ja sokeria.
tai caipirinja (eri viinalla).
Ei kiitos.
karpalomehulla ehdottomasti
Toinen hyvä on puolukkamehu.
tai cokis tai karpalomehu tai ... no, mikä vain kyllä käy
on mustakin parasta. Tosin eipä ole tullut pisutulehduksia vaikka en ole nyt ainakaan puoleen vuoteen karpalomehua juonut. Että en mä tuollaisella perusteella sitä joisi :D
Toisaalta tykkään tehdä drinkkejä, semmosia sekotuksia, esim. vodkan lisäksi jotain liköörejä, ananas- greippi-, appelsiinimehu jne. Sekoitan shakerilla ja päälle liraus spriteä. Tulee kivan näköisiä ja -makuisia.