Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaamisesta: kukaan lukijoistani ei ole tainnut vielä tajuta,

Vierailija
16.01.2011 |

että postaukseni ovat aina vuoden vanhoja :) Teen juttuja varastoon ja tänä jouluna esittelin monessa eri jutussa viime joulua, jota on kuvailtu vielä joulun jälkeenkin, samoin tulevan kesän grillibileet sun muut on kirjoitettu ja kuvattu jo viime kesänä!

Nyt mulla odottaa tämän joulun kuvat sisältöä ja sen esittelen sitten ensi jouluna, laitan ajastuksella. Mun mielestä on järkevämpää kertoa esim. joulunvietosta nimenomaan etukäteen, kuin jälkikäteen. Ketä kiinnostaa esim. joulun välipäivänä lukea millainen on minun täydellinen joulukuuseni, vaikkapa. Enemmän lukijoita saan kun päivitän joulukuusipäivityksen vaikkapa joulukuun alkupäiville.

Saa paremmin itsekin hahmotettua koko kokonaisuuden kun tekee jo valmiiksi eikä päivä kerrallaan eläen :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bloggaamassa. harva bloggaaja kuule miettii tuon taivaallista tekstiä ennen kuin sen kirjoittaa muutamassa minuutissa. Huvinsa kullakin.

Vierailija
2/3 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikeaan tämän vuotiseen en ole tyytyväinen :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vissiin ole ihan kevyin ajatuksin bloggaamassa. harva bloggaaja kuule miettii tuon taivaallista tekstiä ennen kuin sen kirjoittaa muutamassa minuutissa. Huvinsa kullakin.

Voisin toki aikani tuhlata muuhunkin, mutta tästä tykkään. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi