Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten savustaa usein saikkuileva työtoveri ulos?

Vierailija
14.01.2011 |

Ei saisi koskaan tietää potkujen todellista syytä, sillä ottaisi taatusti liittoon yhteyttä oitis.

Ei juuri mokaile ja aivan ihana ihminen, mutta nuo saikut haittaa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
2/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jossain vaiheessa jää kokonaan pois töistä, tekee vielä sen mitä voi?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää löytää tuotannollinen ja taloudellinen syy ja uutta ei voi ottaa tilalle.

Vierailija
4/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä siitä kostuisit?

työn määrään! Ei kiinnosta jatkuvasti tehdä toisten ihmisten töitä, mistä en saa palkkaakaan. ap.

Vierailija
5/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos se olisitkin sinä, joka sairastelisit jatkuvasti.

Vierailija
6/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity sinä ihan vain omiin hommiisi niin kauana kuin sinulla nyt niitä hommia riittää ja jätä toiset rauhaan... Mistä voit tietää vaikka kyseisellä henkilöllä on syöpä tms. vakava sairaus...

Vierailija
7/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidatte itse savustua pomosi kanssa helvetissä. Julmia ja ilkeitä olette!!!

Vierailija
8/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teitä kenties monta töissä?

Vähän hankalaa se varmaan on jos toinen on saikulla, tiedätkö yhtään koska palaa takaisin?

Voiko vaan antaa sitten potkut? miksei?

TIedätkö miksi työkaveri on aina saikulla?

Vierailija
9/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä tyyppisestä sairastelusta on kyse?

Ei sairasta syöpää, tai ole ainakaan saikkua saanut kuin perussairauksista. ap.

Vierailija
10/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisellä pomollanne on vaitolovelvollisuus alaistensa asioista ja nyt siis avautunut sinulle toisen alaisensa saikuista... No, älä huoli sinä lähdet seuraavana, koska olet osa savustajana ja täytyyhän jäljet peittää...

Vierailija
11/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen paljon pois koska lapseni sairastaa usein, ja minulla ei yksinhuoltajana ole tukiverkkoja ympärillä?

Vierailija
12/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvästi minua koitetaan savustaa ulos kun olen pitkällä sairauslomalla, eikä sen niin väliä vaikka potkut saisinkin, oon niin kyllästynyt koko paikkaan, vaikuttaa jo pomon ja muiden työntekijöiden käytös omaankin tilaan.

Vierailija
13/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, minkäs takia pomo kysyi juuri sinulta?

Avautui kuinka paljon vituttaa vain. Sijaisiakaan saada. ap

Vierailija
14/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaustodistusten syyt?

Vierailija
15/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pomolle ja kieltäydy tekemästä töitä, joista ei makseta palkkaa. Yrittämisessä on se jännä juttu, että jos ei ole kartoittanut riskejä ja varautunut pahimpaan siten, että työntekijöiden työmäärät sallivat pienen lisääntyvän työmäärän, niin sitten pomosi pitäisi palkata uusi työntekijä tai maksaa lisätöistä tai tehdä itse tai pistää koko pulju kiinni. Tai sitten voitte vaan kärvistellä. Kyllähän sairaspäivärahakin on keksitty.

Vierailija
16/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala tehdä eräälle työntekijälle työvuorolistoja, koska säännöllisesti sairastaa aina loman jälkeen ja juhlapyhät. Vaikeuttaa todella meidän muiden työvuorojen laadintaa jos meinataan pitää tämä rouva töissä.

Ja syynä on tosiaan aina joku oksutauti tai nuha tai migreeni yms.

Vierailija
17/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ikävää jos yhtä työntekijää aletaan savustamaan ulos sairauksien takia.

Tosiasia on myös se että jos alkaa yrittäjäksi pitää todellakin ottaa huomioon että kuka tahansa voi vaikka jäädä auton alle koska vaan, ei sellaista työntekjää olekaan joka ei koskaan olisi pois töistä.

Niin tosiaan miks pomo ei ite ota yhteyttä liittoon ja kysy mitä tälläisessä tilanteessa voisi tehdä?

Vai onko kuitenkin kyse yhdestä pitkästä sairauslomasta? Silloin tuskin onnistuu irtisanominen?

Vierailija
18/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ikävää jos yhtä työntekijää aletaan savustamaan ulos sairauksien takia.

Tosiasia on myös se että jos alkaa yrittäjäksi pitää todellakin ottaa huomioon että kuka tahansa voi vaikka jäädä auton alle koska vaan, ei sellaista työntekjää olekaan joka ei koskaan olisi pois töistä.

Niin tosiaan miks pomo ei ite ota yhteyttä liittoon ja kysy mitä tälläisessä tilanteessa voisi tehdä?

Vai onko kuitenkin kyse yhdestä pitkästä sairauslomasta? Silloin tuskin onnistuu irtisanominen?

Vierailija
19/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauslomalla palstailen täällä, minähän olen sairas, pitää siis maata sängyssä aina vaan...

Vierailija
20/61 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa tuollainen stressi jonkun poissaoloista ja alkaa sekaantumaan. Kyllä pomo varmaan osaa itsekin erottaa jos hänestä poissaolot ovat olleet liiallisia. En menisi sekaantumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi