Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin paljon ärsyttää miehen 18-vuotias tytär

Vierailija
17.11.2010 |

joka on vonkumassa rahaa milloin mihinkin, matkaan,vaatteisiin,tupakkaan jne..Ja joka kerta hän väheksyy ja syyllistää isäänsä kun tämä kerran lähti niin vois sen korvata jotenkin. Ei tyyliin että isä kiltti tarvitsisin tätä ja tätä vaan kaikki vaaditaan. Äiti ei anna rahaa vaan sanoo että käänny isään puolelle, hän on vastuussa sinusta..No jos kyse olisi pienestä lapsesta niin asia olisi toinen mutta kun on aikuinen ihminen, niin mene töihin vkloppuisin, lomilla ja ansaitse jonkin verran käyttörahaa. Ex- vaimon asenne on että mies on edelleen vastuussa koko perheen elättämisestä ja vaatettamisesta. Koko avioero oli todella sotkuisa ja mies menetti paljon rahaa omaisuudenjaossa joten tässä eleillään kädestä suuuhun minun tuloillani. Mutta en valita vaan minua nyppii tuon pikkupimun asenne!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on miehesi lapsi ja kuuluu miehen elämään, vaikka sinua vituttaisi kuinka. Todennäköisesti vaadit, että mies aikanaan sitten kustantaa myös teidän yhteisten lasten elämän samalla tavalla. Muista, että miehen ja hänen eksänsä tytär on täysin samanarvoinen sinun lastesi kanssa!

Vierailija
2/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sinä veit perheeltä isän ja nyt valitat. No eiköhän se miehesi kohta löydä jonkun nuoremman ja kiinteämmän mihin puolestaan vaihtaa sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloillaan kykenee vaan se ei riitä koskaan. En ole väittänyt että tyttö olisi eriarvoinen meidän lasten kanssa.Mutta on hänellä äitikin joka myös vastuussa hänestä niinkuin minäkin olen omista.

Vierailija
4/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloillaan kykenee vaan se ei riitä koskaan. En ole väittänyt että tyttö olisi eriarvoinen meidän lasten kanssa.Mutta on hänellä äitikin joka myös vastuussa hänestä niinkuin minäkin olen omista.

se on tod näk edelleen katkera että isä lähti jonkun hutsun matkaan. Mitäs olit moraaliton, kyllä siitä kuuluu jotain maksaakin.

Vierailija
5/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin samassa tilanteessa tytölle-ja isänsä kyllä myös-että menisi viikonloppuisin ja lomilla töihin.

Se olisi tytön mielestä säälittävää..

Vierailija
6/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha kiukutella, mitäs otit muiden jämät

Vierailija
7/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tytön äiti ei anna rahaa, vaan käskee kääntymään isän puoleen. Yhtälailla se on äidin velvollisuus syytää rahaa. Ja ihan totta, tuon ikäisen vois pistää itse kustantamaan esimerkiksi matkansa ja röökinsä.

Vierailija
8/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaa mieltä nyt sitten olet; onko hän sinulle aikuinen ihminen vai pikkupimu? Puhuttelet häntä avauksessasi molemmilla nimikkeillä.

Kuulostaa ikävältä, että tytön äiti jatkaa kostotoimenpiteitään ex-mieheensä tyttären kautta ja on saanut tyttärenkin uskomaan, ettei moisessa kerjäämisessä ole mitään vikaa.

Mitä mieltä miehesi on tyttärestään; onko hän edelleen pikkutyttö vai aikuinen nuori nainen? Voisitteko yhdessä miehesi kanssa pohtia asiaa ja alkaa ratkaisunne myötä kohtelemaan tytärtä joko pikkupimuna tai aikuisena naisena seuraavalla keralla, kun hän alkaa vonkumaan rahaa?

Yksi asia ainakin on selvä: miehesi ei enää lain mukaan ole vastuussa tyttärestään, vaan tytär on itse vastuussa itsestään.

Tsemppiä!

Vierailija
9/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle pätkän vertaa mitä isä laittaa lapselleen.

Vierailija
10/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää niin suurella summalla kuin haluaa eikä ap:llä ole siihen nokan koputtamista.

Vierailija
11/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön isä olisi samaa mieltä kanssasi, niin hänhän ei antaisi rahaa. Tytön äiti on varmastikin edelleen katkera pettävästä miehestään ja tämän uudesta pimusta. Isällä puolestaan on syystäkin huono omatunto, ja siksi hän maksaa. Ihan oikeutettua. Saahan ihmiset rahaa henkisistä vammoista oikeudessakin.

Vierailija
12/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 18-vuotiaan olis aika alkaa opettelemaan, että raha ei kasva puussa.

Vierailija
13/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen elämä ja kohtalot ovat erilaisia ja sen enempää taustoja tietämättä on ihan turhaa haukkua.

Mielestäni tyttö on aikuinen ja voi itsekin kantaa kortensa kekoon niinkuin suurin osa nuorisosta tekee kesäisin ja lomilla.

Vierailija
14/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos he elävät suurinpiirtein sen nykyisen rahoilla.

Onko täällä katkerat naiset vain paikalla?

18-vuotias on jo sen verran aikuinen, että pitäisi alkaa pikku hiljaa harjoittelemaan rahan käyttöä ja itsenäistymistä. Tottakai MOLEMMAT vanhemmat ovat vastuussa tytöstä vieläkin, mutta se itsenäistyminen olisi hyvä jo aloitella + rahan käyttö. Vai elätättekö te lapsenne kovinkin vanhoiksi ja hyysäätte?

Tsemppiä ap:lle.

Vierailija
15/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos he elävät suurinpiirtein sen nykyisen rahoilla. Onko täällä katkerat naiset vain paikalla? 18-vuotias on jo sen verran aikuinen, että pitäisi alkaa pikku hiljaa harjoittelemaan rahan käyttöä ja itsenäistymistä. Tottakai MOLEMMAT vanhemmat ovat vastuussa tytöstä vieläkin, mutta se itsenäistyminen olisi hyvä jo aloitella + rahan käyttö. Vai elätättekö te lapsenne kovinkin vanhoiksi ja hyysäätte? Tsemppiä ap:lle.

ap

Joku sentään ymmärsi pointin. ap

Vierailija
16/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se nyt on ihan sama mitä 18- vuotiaan pitäisi yleisesti ottaen tehdä, se vaan on niin, että osittain tuo asenne johtuu varmaan juuri siitä, että ap rikkoi tytön isän perheen. Niinhän hän on sanonutkin. Että siinä mielessä ap:n on turha valittaa, oma vika.

Vierailija
17/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset nyt vaan eroaa kun ei yhteiselämä enää ole hyvää ja tunteet loppuvat. 18v. nuoren aikuisen on kyllä jo itse hankittava esim. tupakkarahansa minä en tuollaisia rahoja kustantaisi enkä hyväksyisi tuollaista syyllistämistä lapselta. Paras tapa kasvattaa ja opettaa tuon ikäistä on nimenomaan se että ei enää anna kaikkea mitä nuori haluaa varsinkaan jos käytös on tuollaista. Itse on alettava ottaa vastuuta tuon ikäisenä omasta elämästään eikä syyllistää loppuikäänsä isäänsä erosta äidistään. Ja kaikki arvostelijat voivat miettiä täällä hetken sitäkin että entä jos se äiti olikin syyllinen siihen eroon eikä isä tai isän uusi vaimo?

Vierailija
18/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli perheen pääelättäjä koko avioliiton ajan. Kun vaimoa ei oikein huvittanut mutta vaatimukset oli korkeat.

Vierailija
19/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset nyt vaan eroaa kun ei yhteiselämä enää ole hyvää ja tunteet loppuvat. 18v. nuoren aikuisen on kyllä jo itse hankittava esim. tupakkarahansa minä en tuollaisia rahoja kustantaisi enkä hyväksyisi tuollaista syyllistämistä lapselta. Paras tapa kasvattaa ja opettaa tuon ikäistä on nimenomaan se että ei enää anna kaikkea mitä nuori haluaa varsinkaan jos käytös on tuollaista. Itse on alettava ottaa vastuuta tuon ikäisenä omasta elämästään eikä syyllistää loppuikäänsä isäänsä erosta äidistään. Ja kaikki arvostelijat voivat miettiä täällä hetken sitäkin että entä jos se äiti olikin syyllinen siihen eroon eikä isä tai isän uusi vaimo?

taida olla äiti syyllinen, jos kerran tyttö syyllistää isää lähtemisestä, avioero oli sotkuinen eikä ap ole kieltänyt useasti esitettyjä väitteitä siitä, että hän olisi aloittanut suhteen miehen kanssa joka johti eroon.

Ap nyt vain ei voi mitään sille, mitä hänen miehensä tekee ja kelle rahansa antaa, luultavasti hän on asiasta maininnut. Eihän se mies välittänyt siitäkään, mitä mieltä hänen vaimonsa tai lapsensa on erosta, joten miksi hän olisi muuttunut.

Vierailija
20/65 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille ei voi mitään. muutoin olen samaa mieltä kun moni muukin että menisi töihin tienaamaan jos vaan on siinä kunnossa että siihen itse kykenisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi