Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ruveta käymään salilla, mutta sinne meno pelottaa!

Vierailija
13.01.2011 |

Haluaisin terveen ja kiinteän kropan, ja salilla käynti ruokavalion ohella on kai se paras keino sen saavuttamiseen. Olen aiemmin liikkunut paljon, mutta salilla en ole koskaan käynyt. Nyt olen huonossa kunnossa ja lihonut, ja ekan kerran salille meno pelottaa. :/ Onko siellä kaikki timmejä huipputreenaajia jotka kattoo tälläistä aloittelijaa nenänvarttaan pitkin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jos jonkinmoista hiihtäjää, niin eläkeläisiä, kuin 15v junnuja ja kaikkea siltä väliltä. Itse keskityn niin treeniin etten edes pahemmin huomaa muita treenaajia. Salille vaan!

Vierailija
2/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntosali (miesten sekaan en minäkään kehtaisi mennä treenaamaan) ja voin sanoa, että kävijöitä on laidasta laitaan. Eikä todellakaan ole huipputreenajia kaikki.

Eniten salilla harmittaa, jos on paljon porukkaa ja joutuu odottamaan eri laitteille pääsyä. Mutta minusta ei katsota nenänvartta pitkin ketään. Samassa veneessä ollaan kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sellaiselle yksityiselle salille jolla ei ole 'trendimaine'

Esim. omassa kotikaupungissani on yhden pariskunnan pieni yritys, jossa käy monenlaisia ihmisiä, aika vanhojakin, ja ohjaajilta saa aina apua. Tunnetut ketjut on sitten ehkä enemmän nuorten ja timmien paikkoja, mutta lienee niissäkin eroja.

Vierailija
4/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin en halua mennä. Täällä kaikki tuntee toisensa ja varmasti katsotaan kieroon jos mä sinne meen ku en oo aiemminkaan ollu.

Samoin kävi zumbas, paljon oli tuttuja, kukaan ei edes tervehtiny saatikka jutellu. Oon sivukylältä ja kirkonkyläläiset on kouluajoista lähtien kahtonu meitä kieroon...vituttaa vaan! Ite oon kiva ja sosiaalinen tyyppi, ulkonäös ei vikaa tms. et en oo mikään outo. Täällä vaan nää kaveripiirit on niin vahvoja vielä näin aikuisiälläkin!

Vierailija
5/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntosali (miesten sekaan en minäkään kehtaisi mennä treenaamaan) ja voin sanoa, että kävijöitä on laidasta laitaan. Eikä todellakaan ole huipputreenajia kaikki.

Eniten salilla harmittaa, jos on paljon porukkaa ja joutuu odottamaan eri laitteille pääsyä. Mutta minusta ei katsota nenänvartta pitkin ketään. Samassa veneessä ollaan kuitenkin.

missä olin lähes ainoa naispuolinen ja täytyy sanoa, että oli todella rentoa porukkaa, eikä kukaan tuijotellut tms vana ihan rauhassa sai treenata.

Vierailija
6/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuntosaliharrastus on levinnyt tosi hyvin kansan keskuuteen ja ainakin meidän salillä käy kaikenlaista väkeä painonnostajista ja jalkapallojunnuista keski-ikäisiin lyllerötäteihin ja kilon painoja heilutteleviin mummeleihin :D

Tiukkoihin trikoisiin ja meikkeihin sonnustautuneita naisia ei muuten käy, taitaa olla liian karu ympäritsö. Varmaan ovat jossain, jossa kk-kortti on yli satasen ja kromi kiiltää...

Salin valinnalla on siis merkitystä, jos haluaa sulautua. Ehkä joku nyrkkeilijöiden suosima luola ei ole sinulle oikea paikka sekään:D

Vierailija
7/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saleilla käy kyllä kaikenlaisia tyyppejä. Rohkeasti mukaan vaan. Itse en ole ainakaan koskaan huomannut kenenkään katselevan toisia "nenänvartta pitkin". Suurin osa siellä keskittyy kuitenkin omaan tekemiseensä eikä edes huomaa muita ;) Kannattaa mennä sellaiselle salille, missä sinulle tehdään oma saliohjelma ja opetetaan laitteiden käyttö. Näin saat kaikkein parhaan hyödyn saliharrastuksesta ja teet liikkeet oikein. Tsemppiä uuteen harrastukseen!

Vierailija
8/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi zumbas, paljon oli tuttuja, kukaan ei edes tervehtiny saatikka jutellu.

Siis eivätkö tervehtineet takaisin, vaikka moikkasit? Toisaalta, treenaamaanhan sinne mennään, jutustelu ja mukava porukka on bonus.

Vierailija
9/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ikinä menis salille jossa ei ole miehiä, mutta olenkin tällainen bodarinainen että tuskimpa sopisin minnekään ladygumille :-)

Mut ap kuulostaa siltä et salille meno on iso kynnys, joten voisit mennäkin jollekin naistensalille! Mutta kyllä näille normisaleillekin kehtaa ihan hyvin tulla, ei siellä kukaan toisia arvostele! :-)

Ja ne treenaavat miehenjörkäleetkin ovat yleensä niin omaan napaansa keskittyneitä että eivät huomioi edes ympärillä olevia ;-)

Mukaan vain ihan rohkeasti!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän