Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat eivät aina ole sitä miltä ne näyttävät - mikä on sinun salaisuutesi?

Vierailija
11.01.2011 |

Toisten ihmisten elämä voi näyttää ulospäin onnelliselta ja täydelliseltä, jopa ystäville. Kaikilla on kuitenkin ristinsä kannettavana, sanotaan. Minä vaikutan itsevarmalta ja onnekkaalta. Olen hyvin koulutettu, hyvässä työssä, minulla on ihana mies ja kaunis koti ja taloudellisesti tulemme hyvin toimeen. Olemme yrittäneet lasta jo pitkään. Minulla on ollut kaksi keskenmenoa. En ole kertonut kenellekään, vaan lapsiuteluihin vastaan että emme ole vielä miettineet asiaa.

Mikä on sinun taakkasi?

Kommentit (215)

Vierailija
121/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioistani rehellisesti ja peittelemättä. Siitäkin huolimatta tiedän, että ihmiset todennäköisesti pitävät perhettämme onnellisuuden perikuvana ja parisuhdettamme varsinaisena match-made-in-heaven. Tavallaan siis avoimuuteni antaa vaikutelman, että suhteemme on syvä ja onnellinen, koska siinä on myös pieniä säröjä.

No, iso ongelmmmea on seksin vähäisyys... nytkin edellisestä kerrasta alkaa olla 6 viikkoa. Säälittävää. Tämä johtuu varmaan suurelta osin musta, sillä välttelen aihetta. Muuten elämämme on aika täydellistä.

Vierailija
122/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihana suhde varattuun työkaveriini..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvännäköinen mutta tosi kiltti ja kunnollinen mies. Ystäväni pitävät miestä ihan täydellisenä. En ole kertonut heille että mies on pettänyt minua, kun olin raskaana. Siitä ei tiedä kukaan muu kuin minä. Enkä minäkään tiennyt ennen kuin mies kertoi.

Vierailija
124/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä elän hyvässä parisuhteessa, rahaa on, ihana lapsi on jne. Ja ihan tottakin elämä hymyilee, sinänsä se mitä näkyy muille on ihan totta.

Mutta mä käyn vieraissa. Vuosien aikana olen käynyt lukuisia kertoja, panen milloin miehen kavereita, milloin omia, milloin tuntemattomia. Olen ihan hervoton jakorasia. Mies tietää osan, suurinta osaa ei. Välillä olen pidempiä aikoja ihan "uskollinen", sit taas hairahdun. En edes tunne huonoa omaatuntoa kuin hetkellisesti.

Vierailija
125/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistäkin kyllä moni ystävä tietää.

Mutta ne ovat aika ahdistava taakka. Raha-asioista en kyllä kenellekkään kerro. Ne ovat ehkä sellainen risti sitten

Vierailija
126/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihmiset ajattelevat meistä.

Todellisuudessa mulla on tosi vaikeaa hyväksyä mieheni lapset. Mietin eroa, sillä se on ainoa keino päästä eroon heistä.

Mutta ulkokuori on toki kultaa ;)

Vierailija
127/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla aika onnekas? Asiat hyvin "paperilla" ja myös todellisuudessa. Toki miehen kanssa on vähän kireää välillä, mutta suurimmaksi osaksi ihan seesteistä, ja lapsikin on kuin unelma.

Vierailija
128/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa/halua pitää mitään esirippua.

Vierailija
129/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salaisuus:

-Olen yrittänyt itsemurhaa 17-vuotiaana

Vierailija
130/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme kerrostalossa (kaikilla kavereilla jo omakotitalot), olen työtön, olen ylipainoinen, lapset eivät harrasta mitään hienoa, ja mieskin on "epäarvostetussa ammatissa", automme on kohta 20 vuotta vanha...

mutta

minä (uskaltaisin ehkä myös sanoa, että me) olen/olemme onnellisia. Kaikki on hyvin, olen kiitollinen ja tyytyväinen, tykkään elämästäni. Miehen kanssakin menee tosi hyvin. Tulevaisuuskin näyttää valoisalta, vaikkei siihen ole mitään konkreettista syytä. Elämä on ihanaa, meillä on kaikki mitä tarvitsemme ja hieman ylimääräistäkin :)

Vierailija
131/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yritä peitellä, mutta eipä siitä ihan oikeilla sanoilla tule puhuttuakaan. Huomenna en tiedä viitsinkö mennä perhekahvilaan, kun mulla ei ole rahaa siihen kahviin -ja se kuitenkin kuuluu ohjelmaan.

Onhan se kiva että mies ei ole niin paljon töissä, mutta neljälläsadan eteen ei paljon töitä tarvi tehdäkään.

Vierailija
132/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen sairastanut anoreksiaa (mieheni ei tiedä)

- elämme lähinnä kulissiliitossa (lähimmillä eli siskollani saattaa olla tästä aavistus)

- lapsemme oli ns. vahinko, vaikkakin hyvin rakastettu; jos lasta ei olisi tullut, olisin ottanut eron

Näistä huolimatta en koe eläväni kovin salattua elämää.

Vierailija
133/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen firma menee konkurssiin minä hetkenä hyvänsä. Tätä on jatkunut jo monta vuotta. Minä elätän perheen. Minulla ei ole varaa ostaa itselleni mitään.

Toinen salaisuus onkin se, että minulla on vain yhdet rintaliivit. Imetysliivit kuuden vuoden takaa. Olen siis käyttänyt samoja liivejä kuusi vuotta. Ei ole varaa ostaa uusia...

Vierailija
134/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti 17-vuotiaana. Häpeän niin etten ole kertonut tästä kenellekään. Aikaa tuosta jo yli 13 vuotta.

Vierailija
135/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se näkyy ja kuuluu. Olen itse avoin enkä peittele asioita, mies taas näyttää tunteensa ihan suoraan. Ehkä moni jopa luulee, että meillä menee huonommin kuin meillä oikeasti menee.

Mutta puitteet on tietty hienot: iso omakotitalo, kaksi lasta, kummallakin vakituiset työpaikat jne. Varmaan moni saattaisi olla kateellinen, jos ei ole meitä tavannut.

Vierailija
136/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat perheemme elämäntyyliin tulevat minulta, eivät mieheltäni.

Vierailija
137/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin varjeltu salaisuus onkin. Minä inhoan täydestä sydämmestäni "parasta" työkaveriani. Sillä maailman yksinkertaisimmalla blondilla ei ole siitä hajuakaan.

Vierailija
138/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja täysin riippuvainen sähköstä, jotta voin nukkua.

Vierailija
139/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän löysi minua paremman miehen ja tuntuu osaavan elää elämäänsä paljon paremmin ja onnellisempana kuin minä. Oma ns. elämäni on surkea, läpinäkyvä kulissi, jota en jaksa enää edes yrittää kiillottaa.

Vierailija
140/215 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän löysi minua paremman miehen ja tuntuu osaavan elää elämäänsä paljon paremmin ja onnellisempana kuin minä. Oma ns. elämäni on surkea, läpinäkyvä kulissi, jota en jaksa enää edes yrittää kiillottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme