Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat eivät aina ole sitä miltä ne näyttävät - mikä on sinun salaisuutesi?

Vierailija
11.01.2011 |

Toisten ihmisten elämä voi näyttää ulospäin onnelliselta ja täydelliseltä, jopa ystäville. Kaikilla on kuitenkin ristinsä kannettavana, sanotaan. Minä vaikutan itsevarmalta ja onnekkaalta. Olen hyvin koulutettu, hyvässä työssä, minulla on ihana mies ja kaunis koti ja taloudellisesti tulemme hyvin toimeen. Olemme yrittäneet lasta jo pitkään. Minulla on ollut kaksi keskenmenoa. En ole kertonut kenellekään, vaan lapsiuteluihin vastaan että emme ole vielä miettineet asiaa.

Mikä on sinun taakkasi?

Kommentit (215)

Vierailija
161/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa pitäis taas jaksaa miettiä mihin sijoittaisimme säästöön jääneet rahat. Ja tsekata miten osakekurssit, ja rahastot voivat pitäisikö tehdä muutoksia entisiin säästöihin. Ja ylläri ylläri iso uusi omakotitalomme on velaton...

Meillä asia on ratkaistu niin että kun itse ei jaksa hoitaa kaikkia sijoitusasioita, olemme jättäneet asian varainhoitoon. Helppoa kuin mikä. Käy vain juttelemassa varainhoitajan kanssa ja tekee sopparit ja valtakirjat. Loppu hoituu itsestään ja jos haluaa, niin voi sitten harrastukseksi pelata pienellä satelliittisalkulla.

Vierailija
162/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on kaksisuuntainen mielialahäiriö joka vasta nyt on diagnosoitu ja saa hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annan sähköpostiosoitteeni, kelpaako sulle minun vähän käytetyt liivit (jos on sopivat) ja lähetät osoitteesi?

miehen firma menee konkurssiin minä hetkenä hyvänsä. Tätä on jatkunut jo monta vuotta. Minä elätän perheen. Minulla ei ole varaa ostaa itselleni mitään.

Toinen salaisuus onkin se, että minulla on vain yhdet rintaliivit. Imetysliivit kuuden vuoden takaa. Olen siis käyttänyt samoja liivejä kuusi vuotta. Ei ole varaa ostaa uusia...

Vierailija
164/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuit tässä? Kyllähän alkoholi haisee. Tsemppiä elämänmuutokseen, kunpa minäkin pystyisin.

Kirkas viina ei juurikaan haise. Suuhuuhteita, raikasteita, purkkaa. Meillä on myös melko usein viiniä ruuan kanssa, ei sen jälkeen haista muuta.

Jatkui jo liian pitkään ja huomasin etten yksin voi lopettaa ja määrä vaan lisääntyy, kerroin vihdoin miehelleni ja hain apua. Toivottavasti tämä on nyt loppu. Tsemppiä sulle että saisit voimaa yrittää myös!

Vierailija
165/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan yhdet, samat liivit kun ei ole varaa uusiin, ja minulla seisoo monet 1-3 kertaa käytetyt kaapissa (joo, tykkäsin shoppailla ennen vauvan syntymää ja nyt ovat väärän kokoisia) niin mitä kamalaa siinä on?

Jos annan sähköpostiosoitteeni, kelpaako sulle minun vähän käytetyt liivit (jos on sopivat) ja lähetät osoitteesi?

miehen firma menee konkurssiin minä hetkenä hyvänsä. Tätä on jatkunut jo monta vuotta. Minä elätän perheen. Minulla ei ole varaa ostaa itselleni mitään.

Toinen salaisuus onkin se, että minulla on vain yhdet rintaliivit. Imetysliivit kuuden vuoden takaa. Olen siis käyttänyt samoja liivejä kuusi vuotta. Ei ole varaa ostaa uusia...

Hyi yök. Mikä vitun varajeesus luulet olevasi?

Vierailija
166/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa pitäis taas jaksaa miettiä mihin sijoittaisimme säästöön jääneet rahat. Ja tsekata miten osakekurssit, ja rahastot voivat pitäisikö tehdä muutoksia entisiin säästöihin. Ja ylläri ylläri iso uusi omakotitalomme on velaton...

Meillä asia on ratkaistu niin että kun itse ei jaksa hoitaa kaikkia sijoitusasioita, olemme jättäneet asian varainhoitoon. Helppoa kuin mikä. Käy vain juttelemassa varainhoitajan kanssa ja tekee sopparit ja valtakirjat. Loppu hoituu itsestään ja jos haluaa, niin voi sitten harrastukseksi pelata pienellä satelliittisalkulla.

Meillä oli reilun vuoden varainhoitaja mutta ei tykätty. Rahat kelpas mutta sai nopeasti tiputettua varoista 30 prossaa hukkaan... Ei reakoinnut selviin muutoksiin markkinoilla. Selityksiä riitti mutta ei toimintaa ja aktiivista varojen hoitamista. Joten lopetettiin ja hoidetaan taas itse homma. Onneksi on hyvä suhde yhteen pikkupankkiin ja siellä hoitavat hommat paljon paremmin meidän kanssa yhteistyössä kuin ison pankin varainhoitaja.

Vierailija
167/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuit tässä? Kyllähän alkoholi haisee. Tsemppiä elämänmuutokseen, kunpa minäkin pystyisin.

Kirkas viina ei juurikaan haise. Suuhuuhteita, raikasteita, purkkaa. Meillä on myös melko usein viiniä ruuan kanssa, ei sen jälkeen haista muuta.

Jatkui jo liian pitkään ja huomasin etten yksin voi lopettaa ja määrä vaan lisääntyy, kerroin vihdoin miehelleni ja hain apua. Toivottavasti tämä on nyt loppu. Tsemppiä sulle että saisit voimaa yrittää myös!

Väkevät ei maistu mutta viini sitäkin paremmin. Myös mies tissuttelee. Nyt päätimme, että emme juo enää arkisin alkoholia mutta en pysty luopumaan viikonlopun viineistä. Tiedän, että olen vaarassa alkoholisoitua jollen jo ole alkkis, mutta se viini on mulle liian tärkeä rentoutumisen ja mielihyvän tuoja. Elämä tuntuu niin tyhjältä ilman sitä. Yritän siksi vähentää enkä lopettaa vaikka tiedän, että parempi olisi olla edes kuukausi ilman.

Vierailija
168/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu sadulta. Tapaaminen, lapset, varakkuus etc.

Totuus: mieheni on alkoholisti.

Vierailija
169/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän sukuani niin!!! Äitin aloitti se ja tarjosi minulle ihan normaalin lähiölapsuuden kädestä suuhun perjaatteella ja minä annan saman omalle lapselleni.

Kukaan ei tiedä totuutta siitä että millaisia perintö ym summia tililleni rapsahti täytettyäni sen maagisen 18 vuotta. Eika kukaan saakkaan tietää, piilottelen siis omaisuuttani ja sukuani. Haluan elää aivan tavallista elämää, edes parhaat ystäväni eivät tiedä koko totuutta!

Vierailija
170/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin petin silloista ja nykyistä poikaystävääni silloisen työpaikkani pomon kanssa.. ja niinkuin se ei olisi riittänyt niin petin miestäni myös exäni kanssa..

Kukaan ei tiedä, koska koettu on että jollet kellekään kerro niin ei se koskaan leviäkään. Kyllä, häpeän ihan helvetisti tätä.

Ja, nykyiseni (ei kyllä kukaan muukaan) ei tiedä että sairastan sukupuolitautia johon sairastuin 15-vuotiaana. Silloin kauan sitten kun aloitimme seurustelemaan en ajatellut että seurustelumme kestäisi näin kauan. Käytimme silloin aina kortsua. Ja sitten vuodet vaan vaihtu toiseen ja kertominen vaan... jäi?

Olen paha ihminen, tiedän:( asioita ei olisi ikinä pitänyt hoitaa näin

Vierailija
171/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi tosi moni kantaa ko. virusta tietämättään. Vähän niinku huuliherpes.

Ja, nykyiseni (ei kyllä kukaan muukaan) ei tiedä että sairastan sukupuolitautia johon sairastuin 15-vuotiaana. Silloin kauan sitten kun aloitimme seurustelemaan en ajatellut että seurustelumme kestäisi näin kauan. Käytimme silloin aina kortsua. Ja sitten vuodet vaan vaihtu toiseen ja kertominen vaan... jäi?

Olen paha ihminen, tiedän:( asioita ei olisi ikinä pitänyt hoitaa näin

Vierailija
172/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun salaisuudet liittyy seksiin:

Olen harrastanut ryhmäseksiä lomamatkalla todella epäilyttävässä porukassa silloisen ystäväni kanssa ilma kondomia, ja sainkin seurauksena sukupuolitaudin:(

Harrastin kaksi kertaa seksiä parhaan ystäväni kanssa, mukavaa oli. Tästä tietää vain mieheni.

Nyt perheellisenä fantasioin edelleen seksistä naisen kanssa eli katselen naisia kadulla, töissä sun muualla sillä silmällä. Teeskentelen välillä orgasmin. Näitä kahta salaisuutta ei tiedä kukaan.

Vierailija
173/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole kondyloomasta.

lisäksi tosi moni kantaa ko. virusta tietämättään. Vähän niinku huuliherpes.

Ja, nykyiseni (ei kyllä kukaan muukaan) ei tiedä että sairastan sukupuolitautia johon sairastuin 15-vuotiaana. Silloin kauan sitten kun aloitimme seurustelemaan en ajatellut että seurustelumme kestäisi näin kauan. Käytimme silloin aina kortsua. Ja sitten vuodet vaan vaihtu toiseen ja kertominen vaan... jäi? Olen paha ihminen, tiedän:( asioita ei olisi ikinä pitänyt hoitaa näin

Vierailija
174/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaaos kämpässä, vain jotkut tietävät.

Lapsuuteni oli täynnä hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, häpeää kannan koko ajan..

Vierailija
175/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumaloivat exääni. Eivät ymmärrä miksi halusin erota --> mimussa vika.

Eivät tiedä että exä hermostuessaan innostui tönimään ja potkimaan minua. Ei koskaa pahasti, ettei vain jälkiä jää, mutta aina se sattui...

Vierailija
176/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää joku läheinen, osaa ei tiedä kukaan.

-olen (toipuva) syömishäiriöinen

-myös masennusta, persoonallisuushäiriön piirteitä, sosiaalista fobiaa

-bi-seksuaali, ihastunut naiseen nytkin

-haluaisin kolmoissuhteen

-olen pettänyt miestäni vuosia sitten

-mies on pettänyt minua äskettäin

-seksuaalista haluttomuutta todella paljon (minulla siis. olen miettinyt, johtuisiko siitä, että olisinkin lesbo?)

-vanhempani ovat alkoholisteja, toinen myös skitsofreenikko

-juon itsekin sen verran että se ahdistaa itseäni

-taloudellisia vaikeuksia, vaikeaa saada töitä

-olen ihan hirveän huono äiti, pelkään että aiheutan lapsille persoonallisuushäiriöitä

Nämä nyt tuli ensinnä mieleen. Miltä näyttää päällepäin? Siltä, että olen älykäs, luova, elän elämääni omilla ehdoillani, kauniit, fiksut, hyvin käyttäytyvät lapset, olen hoikka, hyväkuntoinen, aikaansaava, hyvä ja kestävä suhde miehen kanssa.... Huoh.

Vierailija
177/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni salaisuus, josta en ole vielä kertonut. Olen erittäin uskonnollisesta perheestä ja samoin avopuolisoni. Miehen sukulaiset painostavat menemään naimisiin, ja haukkuvat susipariksi, vaikka olemme käyttäyneet erittäin konservatiivisesti.

Olemmekin menneet hiljakkoin kihloihin ja hääpäivä on sovittu. Emme ole harrastaneet esiaviollista seksiä, sillä se hetki kuuluu vasta avioliittoon. En ole edes nähnyt tulevaa aviomiestäni alasti. Olen kuitenkin salannut tulevalta mieheltäni yhden pienen asian. Olin itsekin mies vielä viisi vuotta sitten.

Pitäisikö minun paljastaa pieni salaisuuteni hänelle, ennen kuin se tulee ilmi hääyönä?

Vierailija
178/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes oma perheeni ei tiedä, kuinka hyvin meillä menee taloudellisesti. Kaikki tutut ja ystävät kuvittelevat meidän rypevän suuren velkataakan alla, mutta ei, ei sinne päinkään...

Vierailija
179/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elellään siis aika kivasti, minä, mies ja lapsi, kiva remontoitu aika hinnakas vuokrakämppä, hyvin sisustettu jne..siis ulkoisesti elämä tosi hyvin ja parisuhde voi mitä mainioimmin koska mentiin just naimisiin.

Kukaan ei vaan tiedä että kummallakaan ei ole luottotietoja. Sukulaiset kyselevät, mikseme osta omaa taloa, kun rahaahan teillä olis hyvin. No, mitempä ostat ku lainaa ei tipu. Kaikki velat on maksettu (nuoruuden törppöilyt) ja vuosi vielä niin merkinnät poistuu. Voi sitä onnea kun ei enää tarvii valehdella miks ei osteta omaa.

Välillä on aika raskastakin salata tollanen asia, vielä kun itsellä on hirveä talokuume :) kyselyitä on kuitenki sadellu viimeiset pari vuotta.

Vierailija
180/215 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan miestäni hirveästi. Meillä on maailman ihanin vauva ja ihana koti ja muutenkin asiat erittäin hyvin.

Paitsi että minä olen toivottomasti ihastunut pomooni....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme