Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kaupparyhmän myyjillä paremmat palkat ja edut, Keskon vai S-ryhmän?

Vierailija
11.01.2011 |

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko ostaa jollain minihinnalla tai viedä ilmaiseksi niitä elintarvikkeita, jotka ei -30%-tarrallakaan ole menneet kaupaksi? Jos ette, pidetäänkö niistä jotain kirjanpitoa ennen kuin ne laitetaan roskikseen? Ei kai niitä erikseen pois haeta sen kontrolloimiseksi, ettei vain kuukaan myyjä niistä vain pääse hyötymään?

Itsellä tekisi pahaa heittää niitä ruokia roskikseen.

Vierailija
82/85 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä myös paljon kauppiaasta. Keskolla kun kauppias päättää paljosta. Meillä ei ainakaan ole mitään terveyshuollon palveluja kaupan kautta. Yksi terveystarkastus kaikille vain järjestettiin ilmaiseksi aloituksen yhteydessä. Sisko on S-Marketissa ja HOK-elanto maksaa niillä 70% lääkärilaskuista (myös hammaspuolella). Riippuu siis paljon kaupasta Keskolla. En tiedä onko HOKilla kaikissa kaupoissa samat säännöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina kun valmistumisen (KTM) jälkeen hain K-ryhmän esimieskoulutukseen ja pääsinkin.  Mutta kun kuulin miten PASKA palkka esimieskoulutuksessa oli niin en mennyt.  Sain enemmän Eila Kaislankin kautta.

Siis todella paska palkka, summaa en muista kun oli vielä markka-aikaa, mutta sen muistan, että sillä ei olisi edes maksanut vuokraa helsingissä

Vierailija
84/85 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekäl S-ryhmässä että Keskolla.

S-ryhmässä olen ollut töissä sokoksen asumisenosastolla ja Prismassa kassa ja asumisenosasto. Paras paikka S-ryhmässä oli sokoksen asumisenosasto. Rentoa meininkiä, kivat työkaverit ja pomo. Prismaan siirtyessä menin kassalle, ihan järkkyä hommaa (asiakkaat vittuili jatkuvasti jostain), asumisenosastolla tein kesälomasijaisuuksia. En tykännyt, pomo oli nipottaja. Eikä todellakaan saatu jotain roskiskamaa viedä kotiin ilmaiseksi. Esim. kerran pomo oli nakkaamassa jotain muovikannua roskiin koska siihen kuulunut kansi oli rikki. Kerroin halustani ottaa sen, olisin "saanut" ostaa normaalilla henkilökunta-alella sen vaikka kansikin oli rikki. Kiitos ei, samalla rahalla sain ostaa hylllystä kannun jossa ehjä kansi.

Keskolla työpaikkojani on ollut Citymarketin kassa ja kodinosasto. Kassalla tykkäsin olla työkavereitten ja pomon puolesta. Pomo oli mahtava tyyppi ainakin minua kohtaan, tosin olen kuullut että hänellä oli tapana ottaa joku silmätikukseen. Kodinosastolla työskentelin 3 eri esimiehen alasuudessa (vaihtuivat parin vuoden välein). 1 heistä oli ihana, toinen ihan normi pomo ja kolmas erittäin vittumainen akka, jonka koko elämä työ oli ja kuvitteli että se on sitä meille alaisillekin. Esim. kerran sai raivarit kun soitti minulle illalla klo 22 kotiin ja vaati minua tulemaan aamuvuoroon seuraavana päivänä (joka oli merkattu vapaapäiväksi). Kieltäydyin vedoten siihen että lapseni on allerginen ja hänen hoitopäivänsä pitää ilmoittaa vähintään vuorokausi etukäteen jotta päiväkodissa osaavat varata hänelle ruoat keskuskeittiöltä. Huusi täysillä puhelimeen, uhkaili potkuilla jne. Se oli viimeinen pisara ja etsin uuden työn.

Edut ja palkka: molemmissa palkka tessin mukaan. Henkilökuntaedut S-ryhmässä elintarvikkeista 3% alea, käyttötavarasta muistaakseni 15%. Keskolla henkilökuntaedut 10% elintarvikkeista ja 15% käyttötavarasta. Kummassakaan ei koulutettu mitenkään.

Vai olitko erikseen neuvotellut itsellesi tuon alennuksen?

Cittarilaisena saa Cittareista 10 % pois elintarvikkeista.

Vierailija
85/85 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne on nykyään? Mietin yleisesti, kun Lidl maksaa Lidl lisää. Onko Kesko yhtään yli TES, S-Ryhmässä kun ei palkankorotuksia tunnuta maksavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi