Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kaupparyhmän myyjillä paremmat palkat ja edut, Keskon vai S-ryhmän?

Vierailija
11.01.2011 |

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut töissä, mutta ihan perus K-marketeissa, Citymarketeissa ja esim. Anttilassa ei palkoilla juhlita.

Toisaalta Kesko kyllä kouluttaa ihan kivasti K-instituutissa, sitten on Mestarimyyjää jne. tapahtumia.

Myös alennuksia saa koko ketjun myymlöistä kohtuullisesti.

Vierailija
2/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat nouda kaupan alan tes:ta, eli samat palkat. Eduista en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään henkilökohtaisia lisiä?

Vierailija
4/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä paskaduuneissa ole henk. koht. lisiä? en ainakaan ole koskaan kuullut...

Vierailija
5/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten s-ryhmä vie voiton

Vierailija
6/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka on syvältä, mutta ainakin me saadaan poistotuotteita ja roskalavalle meneviä tavaroita ihan pilkkahinnalla ja niistä saa sitten kirppiksiltä tai huutonetistä kivan lisän palkkaan.

Vierailija
7/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka on syvältä, mutta ainakin me saadaan poistotuotteita ja roskalavalle meneviä tavaroita ihan pilkkahinnalla ja niistä saa sitten kirppiksiltä tai huutonetistä kivan lisän palkkaan.

paskaduunin määritelmiä kai ovat juuri pieni palkka, työ sellaista johon ei korkeaa koulutusta tarvitse, ei paljon vastuuta ja jota "kuka tahansa" voi tehdä.

Vierailija
8/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta s-ryhmältä saa henkilökuntatarran s-etukorttiin jolla saa alea muistaakseni 3:sta 15 prosenttiin. Ruokaravintoloista eniten alea. Tarran saa myös pitää hoitovapaalla.

Vierailija
9/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkani on +30% tessistä.

lisksi -15% kaikista ostoksista

Vierailija
10/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-instituutissa esimiesvalmennus, nyt osaston "kakkosena", palkka edelleen huono peruspalkka, jonkin verran toisella kymmenellä eurolla.

Etenemismahdollisuudet olisivat hyvät, moni ei halua, koska palkkaan nähden vastuut lisääntyy kohtuuttomasti.

Etuina K-kortti, jolla Keskon omista liikkeistä keskimäärin 5-15% alennusta, elintarvikeliikkeistä kauppiaskohtaisesti, ehkä n. 3-5%

Koulutus ja vaikutusmahdollisuudet omaan työhön hyvät, tosin sitten keski- ja ylemmässä johdossa sellaista tumpulaa, ettei uskoisikaan =(

Vierailija
11/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkani on +30% tessistä. lisksi -15% kaikista ostoksista

perusteltu?

Vierailija
12/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ja vaikutusmahdollisuudet omaan työhön hyvät, tosin sitten keski- ja ylemmässä johdossa sellaista tumpulaa, ettei uskoisikaan =(

on osto, kuvastoja kyllä tehdään, painetaan ja jaellaan, mutta tavaraa ei saada kamppiksiin joko ollenkaan tai ei tarpeeksi :(

Myy nyt siinä sitten tyytyväisille asiakkaille:(

Vierailija
13/85 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..S-ryhmä vetää voiton.

Vierailija
14/85 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies pääsi Lidliin töihin ilman mitään aikaisempaa työkokemusta (kuitenkin alan opiskelija). Kuuluu ammattiliittoon myös.

Palkka noin 9,7 euroa tunnilta, mutta alennuksia ei saa myymälöistä ollenkaan eikä poistolavalta saa ottaa itselleen mitään (esimerkiksi syötävää). Muuten tulee potkut.

Lidlissä on tärkeää olla todella nopea, heillä on kilpailua siitä kuka on saanut vedettyä kassakoneen läpi eniten tuotteita per minuutti.

Sanoisinpa siis, että hyvä palkka ruokakaupaksi, mutta huonot työolot ja edut.

Vierailija
15/85 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaduuni on tosi ikävä sana käyttää. Oon ollut erikoistarvikeliikkeen myyjänä kolmisen vuotta ja rakastan työtäni. Kyllä, työ on fyysisesti raskasta, ja asiakkaat ovat välillä todella epäkohteliaita, ja vastuualueeni on suuri. Tämä ei minulle ole mikään välivaihe vaan minä nautin myyntityöstä ja asiakaspalvelusta. Se ei tee työstäni paskaduunia ja ihmettelen suuresti ihmisten asennoitumista myyjän työhön. Ihan oikeesti miksi kaupan kassa on jotenkin arvoton duuni jos itse siitä nauttii?

Vierailija
16/85 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten itse häpeäisin vähemmän olla Citymarketin kuin S-Marketin kassa. :)

Vierailija
17/85 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni on käsittääkseni ihan siinä elämänsä työssä kauppojen kassoilla ilman aikomusta tai mahdollisuuttakaan siirtyä muuta kuin kortistoon, varsinkaan maaseudulla ja vanhemmilla ihmisillä. Sitäkö pitäisi sitten vielä hävetä? Aika monet kadehtii heitä joilla tuollainenkin työpaikka sentään on.

Vierailija
18/85 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni on käsittääkseni ihan siinä elämänsä työssä kauppojen kassoilla ilman aikomusta tai mahdollisuuttakaan siirtyä muuta kuin kortistoon, varsinkaan maaseudulla ja vanhemmilla ihmisillä. Sitäkö pitäisi sitten vielä hävetä? Aika monet kadehtii heitä joilla tuollainenkin työpaikka sentään on.

Itselleni se on sellainen opsikelijoiden työ, jolla rahoitetaan opinnot tms. Kyllä mua suoraan sanoen säälittää sellaiset aikuiset naiset ja miehet, jota viihtyvät siinä kassalla vuosikausia, vaikka työtä toki sinänsä arvostankin, mitä tahansa työtä. Mutta en itse haluaisi, että oma lapseni löytäisi kutsumuksensa marketin kassalta.

Vierailija
19/85 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (TopTen) ongelmana on osto, kuvastoja kyllä tehdään, painetaan ja jaellaan, mutta tavaraa ei saada kamppiksiin joko ollenkaan tai ei tarpeeksi :(

Myy nyt siinä sitten tyytyväisille asiakkaille:(

Olen toiminut erään muun alan ostajana.

Tiedän kyllä ostajan ongelmat, tapahtui mitä tahansa ostajassa on aina vika :-).

Joko:

- tavarantoimittaja petti

- markkinointiosasto aloitti liian myöhään suunnittelemaan kampanjalehtistä, tavaraa ei saanut siihen aikatauluun.

- tuotteita tuli joko liikaa tai liian vähän.

- varastonarvot aina liian korkealla

- tuote ei mennytkään kaupaksi, huono hankinta, ryhmässä päätettiin, vastuu ostajalla.

- tuote meni paremmin kaupaksi kuin kukaan aavisti, ostajan vika miksei hankkinut enempää.

Nykyään en ostele enää "paskaa" halpismaista.

Vierailija
20/85 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen kaupasta, kauppiaasta niin varmaan 2500-2700€/kk plus lisät. k-puolella..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan