Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voitteko käydä yhdessä vessassa, siis että toinen on vaikka pöntöllä ja toinen pesee hampaita

Vierailija
11.01.2011 |

vai onko vessan ovet aina lukossa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kurjalta. jäis hampaat pesemät jos vieressä porukat kakalla.

Vierailija
42/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on kummallakin oma kylpyhuone. Ei tulisi kuuloonkaan etta toinen sinne tunkeutuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä toi on luonnollista, mies saattaa olla samaan aikaan vessassa, kun käyn laittamassa hiuksiani, pesemässä hampaita tai muistan jonkun asian, ja ennen kuin se taas unohtuu, käyn sanomassa sen. Mies tekee sitä ihan samaa. Samaan aikaan saattaa taapero olla potalla, kun joku on vessassa.

Vierailija
44/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen hampaani keittiössä. En tiedä mistä tullut tapa, mutta vessassa en hammasharjoja säilytä.

Vierailija
45/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Onneksi on riittävästi kylpyhuoneita ja pönttöjä. Mun mies ei oo edes nähnyt mun pesevän hampaita.

Vierailija
46/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana millasia ihmisiä:( Rupes oksettamaan kun luki joitain vastauksia:( Ei kai tää oo tottakaan vaan ihmiset vaan trollaa huvikseen....

Vierailija
47/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Joillekin se on ihan ookoo että toinen vääntää aamuponnistusta vieressä samalla kun itse pesee hampaita.

Mulle ei oo. Tarinassani on sitä samaa kuin vastaaja 42:lla, poislukien se, että koko lapsuuteni asuin talossa, jossa oli kaksi vessaa. Silti siellä ei saanut olla rauhassa. Perheenjäseniä oli kuusi, toisessa vessassa on kaksi ovea eikä kumpaakaan saa lukkoon (vanhemmat rakennutti talon itse ja heitä ei ilmeisesti puoliso katsomassa aamuhätää häiritse, kohta 30 v naimisissa), toisen lukittua ovea taas saattoi isä tulla mukamas vitsikkäästi repimään kahvasta, jos oli sattunut olemaan tulossa sinne. Pikkuveli tietysti oppi tämän miehekkään käytösmallin, eikä sekään paremmin ovia kumartele.

Mulle riitti jo tämä kokemus vessarauhan puutteesta. Hampaitten pesu samassa vessassa on ookoo ja siinä menee raja. Mulla on ovi kiinni aina, ja lukossa jos kotona on lisäkseni kukaan muu.

Vierailija
48/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla voi käydä toisen nähden, esim. jos mies pesee hampaita ja minä pissaan tai toistepäin. Pissalla käydään myös usein ovi auki, kakkoshätä kun iskee niin silloin ovi kiinni, muttei yleensä lukkoon, ja jos toinen yrittää ängetä vessaan silloin niin ilmoitus"oon paskalla" riittää.

Vierailija
49/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan käydä pissalla ovi apposen auki, samoin mies. Välillä mies työntää pään oven raosta kun istun pissillä, kertoakseen/kysyäkseen jotain päivänpolttavaa asiaa.

Ovea en laita koskaan lukkoon, ja miehen oma vika jos tunkee isomman hädän ollessa kyseessä sinne hajujen sekaan. Itse pysyn kaukana kun mies on "sudokuja tekemässä".

Suihkussa tai kylvyssä käydään muutenkin joskus yhdessä ja joskus toinen käy ensin/välillä pissalla, ei ole tarvetta siitä suihkusta lähteä mihinkään siksi ajaksi. Tai jos pestään hampaita/suoritetaan iltapesuja yhtä aikaa ja en jaksa odottaa, että mies olisi valmis, niin saatan käydä pissalla siinä samalla.

Kuukupin tyhjennän ja pesen mieluiten yksikseni, mutta on mies joskus just sattunut työntämään pään sisään kesken kaiken. Ei sitä nyt tässä enää nolostella kun mies on ollut paikalla lapsettomuushoidoissakin, kun monta kertaa kuukauden aikana on ultrattu alakautta tai paikalla on ollut kokonainen "armeija" lääkäreitä, hoitsuja ja biologeja, kun ollaan työnnetty alkioita sisään ja minä kintut levälläni pöydällä.

Vierailija
50/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 23:25"]

Ei, ei ja EI! Tuo on varma tapa saada suhde lopahtamaan, kun aletaan liian luonnollisiksi keskenään ja se pieninkin ripaus mystiikkaa ja se tietty jännitys pariskunnan väliltä katoaa.

[/quote]

No musta pississä ja kakassa ei ole mitään mystistä. Jännite syntyy jostain ihan muusta kuin siitä onko joku nähnyt puolisonsa pissalla.

Vierailija
51/51 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla vessa rauha. Pese hampaas muualla.