voitteko käydä yhdessä vessassa, siis että toinen on vaikka pöntöllä ja toinen pesee hampaita
Kommentit (51)
käydä yhdessä. Ei tietysti tieten tahtoen tungeta koppiin samaan aikaan mut jos tilanne sitä vaatii niin sitten. Tamponin mieluusti vaihdan yksikseni ja pysyn mielelläni kaukana kun mies on istunnolla (hajun takia), mutta kyllä sitä joutuu joskus silloinkin vessassa piipahtamaan, syystä tai toisesta.
Minä, perheen ainoana naispuolisena henkilönä, olen vaatinut itselleni oman vessan! Haluan/tarvin sen verran yksityisyyttä. Lisäksi haluan, että mun vessassa pytyn kansi on aina alhaalla, kusitippoja ei löydä lattialta, partakarvoja lavuaarista jne. Siellä parfyymien tuoksussa on niin mukava hoitaa asiansa yksityisesti :D
Miesväki jakakoon oman vessansa, miten haluavat. Ja jos ei yhtäaikaa kiinnosta olla, niin laittakoon vaikka vuoronumeroautomaatin oven eteen ;)
HYI HELVETTI :D siis oikeesti miten ihmeessä ei voi pysyy toisistaan erossa sen paskaamisen aikaa?? eikai voi olla niin kiirus tunkea vessaan just sillon ku toinen on siellä... Olen tosi avoin yleensä mutta mun mielestä noi vessajutut on aika henk kohtasii.. pissaaminen ei haittaa mut sontiminen kyllä !
missään nimessä olla samaan aikaan vessassa. En ole estynyt, niuho, enkä nipo, mutta jokaisella olkoot vessayksityisyys! Ammatiltani olen sairaanhoitaja ja työssäni on luonnollista joutua eritteiden kanssa tekemisiin, mutta yksityiselämässäni en vessassa käyntejä halua sosialisoida.
Minä mielellään myös pissaan itekseen. Mies voi pissiä jos olen hampaita pesemässä tai meikkaamassa ja se ei mua häiritse. Mutta itse olen sen verran yksityisempi ihminen, että haluan tehdä kaikki asiani yksin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2011 klo 09:34"]
Isommalla hädällä ei todellakaan käydä samaan aikaan, vaan ovi visusti lukittuna. Ja mielellään vielä niin, että laitetaan musiikkia tai telkkaria kovemmalle ennen tätä.
Ja olemme silti asuneet jo lähes neljä vuotta yhdessä, mutta vessajuttuja ei yhdessä tehdä :)
[/quote]
Joko olette edenneet siihen, että toinen lähtee viemään roskat kun toinen painuu sontimaan?
Ei, ei ja EI! Tuo on varma tapa saada suhde lopahtamaan, kun aletaan liian luonnollisiksi keskenään ja se pieninkin ripaus mystiikkaa ja se tietty jännitys pariskunnan väliltä katoaa.
Vessajutut (pissa, kakka) ovat omia juttuja. Hampaita voi toki pestä yhdessä :D
En jaksanut lukea koko viestiketjua. Tiedän, että jotkut ovat avoimia ja voivat pestä hampaitaan ja istua pöntöllä ovi auki. Meitä on moneksi :)
Kyllä kaikki muut toiminnot paitsi kakkoshätä voidaan hoitaa toisen ollessa paikalla. Vedettiin ihan tietoinen raja sille että jos toinen käy kakkosella niin ei häiritä vaikka ei se meitä kumpaakaan kyllä haittaa
[quote author="Vierailija" time="11.01.2011 klo 08:46"]
Kyllä juu, ei meillä juuri ovea lukita. Kuukautisten aikaan saatan sanoa, että älä kato tänne.
[/quote]
Miksi? Mitä pahaa siinä on että miehesi näkee kuukautisesi?
Pissalla kyllä voidaan käydä niin, että toinen esim. pesee hampaita samanaikaisesti. Mutta ulossa menee se raja kyllä. Emme halua katsella tai haistella toistemme äheltämistä lähietäisyydeltä.
Kuka voisi pestä hampaitaan puolison vieressä ulostaessa?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:36"]
Kuka voisi pestä hampaitaan puolison vieressä ulostaessa?
[/quote]
Minä, kohta kakskyt vuotta, joten se siitä romantiikan kuolemisesta.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2011 klo 08:43"]
vai onko vessan ovet aina lukossa?
[/quote]Vessan ovet on aina lukossa. Vuosia yhdessä mutta ei piereskellä edes toisen kuullen. Enin on ollut kun kävin pissalla pesuhuoneessa, kun mies oli saunassa.
Kai nyt herranjumala saa ihminen edes paskalla käydä yksin, joku raja jakamisessakin! Menkkojen aikaan haluan myös yksityisyyttä vessassa. Kupin asentamisessa ja tyhjentämisessä en tarvitse silminnäkijöitä. Toisen seurassa pieraiseminen ei muuten ole yhtään sama kuin paskantaminen ovi auki tai samassa tilassa. Pierun pidättely vakituksessa suhteessa on omituista teeskentelyä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2011 klo 08:43"]
vai onko vessan ovet aina lukossa?
[/quote]Vessan ovet on aina lukossa. Vuosia yhdessä mutta ei piereskellä edes toisen kuullen. Enin on ollut kun kävin pissalla pesuhuoneessa, kun mies oli saunassa.
[/quote]
Pierun päästely puolison kuullen on melkein kuin kävisit työpaikalla ulostamassa ja HAISEMASSA!
Mä en kestä enää yhtään sitä, että vessaan ängetään mun kanssani samaan aikaan.
Kun olin lapsi meillä oli ennen peruskorjausta käytössä vain huussi ja siinä oli paikat kahdelle. Eli melkein aina oli joku samaan aikaan vessassa. Rempan jälkeen joku oli vähintään oven takana jonottamassa ja hoputtamassa jos oli sattunut laittamaan oven kiinni (mulla siis muutama sisarus)
Kun omat lapset oli pieniä, niin erityisesti kuopus oli aina samaan aikaan vessassa, tai vähintään oven takana parkumassa kun mä olin pytyllä. Ja uuteen kotiin muutettiin sellaisessa vaiheessa että vasta pesuhuoneen yhteydessä oleva wc oli valmis, kahden muun vielä ollessa rakennusvaiheessa. Silloin saattoi mies tulla suihkuun kesken mun aamutuokioni. Koska oli pesuhuoneesta kyse, ei ovessa ollut lukkoa.
Nykyinen mieheni ei halua ymmärtää miksi mä laitan oven lukkoon vessaan mennessäni, jopa silloin kun lapset ovat isällään. Mä en vaan kerta kaikkiaan kestä sitä että joku änkeää samaan vessaan. Eikö sitä muutamaa minuuttia muka voi odottaa.
meillä koko sakki välillä vessassa. yks kakalla, yks hampipesulla, yks suihkussa, yks pissalla potalla ja loput muuten vaan huutelee... elämä on ja yks vessa ja seitsemän henkee..
Tää oli niin hyvä :D meillä kans aina vessan ovi on aina auki ja kaksi lastakin sielä pyörii.