Oon saanu 10kg laihdutettuu
Puurolla ja kananmunilla vaikka viel on pudotettavaa mut joo đ
Kommentit (12)
kokeile silliÀ ja perunaa lisÀksi
LĂ€ski on kovan työn takana saada pois ( ei ole jos kilpirauhanen toimii lÀÀkkeellĂ€ ja kĂ€yttÀÀ ketoosi dieettiĂ€) đ jooo
YmmÀrrÀtkö, ettÀ tÀmÀ on epÀreilua meitÀ lihavia ihmisiÀ kohtaan kun mainostat laihdutuskulttuuria, joka syrjii meitÀ lihavia? YmmÀrrÀtkö, ettÀ lihavuus ei ole sairaus ja ettÀ ihmisen ei kannata koskaan laihduttaa? Rasva pitÀÀ meidÀt elossa. Ei laihuus.
Vierailija kirjoitti:
kokeile silliÀ ja perunaa lisÀksi
Jos haluaa lisÀÀ lĂ€skiĂ€ ni siinĂ€ tapauksessa Syö silliĂ€ sama juttu juustoraasteessa đ©
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀtkö, ettÀ tÀmÀ on epÀreilua meitÀ lihavia ihmisiÀ kohtaan kun mainostat laihdutuskulttuuria, joka syrjii meitÀ lihavia? YmmÀrrÀtkö, ettÀ lihavuus ei ole sairaus ja ettÀ ihmisen ei kannata koskaan laihduttaa? Rasva pitÀÀ meidÀt elossa. Ei laihuus.
En ymmĂ€rrĂ€. đđđ
Ei se oo turhaan sanottu ettĂ€ lĂ€skiys tuo sivusairauksia, syöpĂ€riski kasvaa 5% 5kg ylipainon ansiosta. Ota huomioon tĂ€mĂ€ đđ€„đŹ
Mutta se ei olekaan vaikeinta, vaan se, ettÀ saat ne 10 pysymÀÀn poissa.
onnittelut laihtumisesta!...saisinpas minÀkin laihdutettua (mutta on masennusta ja vaikea lÀhteÀ ulos..ja ruoka maistuisi liikaa mutta yritÀn silti sÀÀnnöstellÀ syömistÀ)..
Mulla on lÀhtenyt 450 gr. KesÀn loppuun mennessÀ olin asettanut tavoitteeksi puolikiloa, joten 50 gr enÀÀ pudotettavaa. Hyvin ollaan aikataulussa.
Hienoa! Ja nyt pidÀt tuosta kiinni.
Aivoistakin jotain ilmeisesti lÀhtenyt.
Onneks olkoon!!