Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin suostuttelun jälkeen lähteä ystävieni kanssa yökerhoon 🤢

Vierailija
19.06.2024 |

Päätin suostuttelun jälkeen lähteä ystävieni kanssa yökerhoon. Olin kaivannut pientä seikkailua arjen harmauteen, joten pukeuduin huolellisesti ja valitsin ylleni tyylikkään mekon, joka korosti naisellisia muotojani. Hieman jännittyneenä astuin sisään vilkkuvien valojen ja sykkivän musiikin täyttämään tilaan. Kulkiessani läpi väentungoksen, huomasin tutun miehen, joka tuijotti minua intensiivisesti. Perheenisä, joka leikittää vaimonsa kanssa lapsiaan usein hiekkalaatikolla. Olen yh, joten olen nähnyt miehen useasti. Hänellä oli vahvat hartiat ja tuliset silmät, jotka herättivät tänä iltana jotenkin vain kiinnostukseni. Hän lähestyi minua varovaisesti ja esittäytyi. Hänen äänensä oli matala ja kutsuva. Keskustelu soljui luontevasti ja tunsin vetovoimaa häntä kohtaan. Yhtäkkiä otin rohkean askeleen eteenpäin ja suutelin häntä hellästi. Hetken aikaa tuntui kuin aika olisi pysähtynyt ympärillämme.

Tunsin kipinöitä koko kehossani, kun hänen huulensa liikkuivat omiani vasten. Suudelma oli intohimoinen ja jätti jälkeensä jäljen, joka sytytti sisälläni kipinän. Hänen käsivartensa, kiedoin ne ympärilleni ja tunsin kuinka sydämeni alkoi sykkiä nopeammin. Hän vetäytyi hieman taaksepäin ja katsoi minua syvälle silmiin. Silloin tajusin, että tämä mies sai minut tuntemaan itseni eläväksi ja halutuksi. Yökerhon häly ja musiikki häipyivät taka-alalle, kun keskityin vain häneen.

Uskon, että tämä hetki oli vain alkusoitto suuremmalle seikkailulle, joka odotti meitä. Vaikka yökerho oli täynnä muita ihmisiä, tunsin kuinka meidän välillämme oli jotain erityistä. Se suudelma oli avannut oven uusiin mahdollisuuksiin ja herättänyt minussa halun tutkia syvemmin tätä yhteyttä.

Aion mennä taas kiekkalaatikolle tänään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Vierailija
2/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aiotaan kirjailijaksi vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huo ra!

Vierailija
4/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista antaa paljaalla. 

Vierailija
5/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo ra!

Anteeksi mitä?

Vierailija
6/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä alku tarinalle, jonka lukisin mielelläni seksinovellit -sivustolla :)

Vierailija
7/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä alku tarinalle, jonka lukisin mielelläni seksinovellit -sivustolla :)

okei

Vierailija
8/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista antaa paljaalla. 

Kyllä se tekstin kirjoittanut setämies varmaan antaakin jos parrun himo on noin kova.

Vierailija
9/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Regina-lehti on olemassa?

Vierailija
10/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan kiekkalaatikolle.

Vierailija
11/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko siemenet sisään?

Vierailija
12/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Regina-lehti on olemassa?

Sama tuli mieleen. Mutta kun eihän se ole, niin nämä oman elämänsä pimpsufantasiatoimittelijat sitten ruuvaa tätä roskaa nettipalstat täyteen.

Vierailija
13/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi