Karppaajan raikas aamiainen- piimää ja mehukeittoa sekaisin pitkä lasillinen :)
Kommentit (32)
ap, hakee kuule lisää vielä kahviakin :))))
Piimän sijasta käytän myös maustamatonta jugurttia. Nam, nälkä pysyy poissa kauemmin kuin voileivillä!
Ei-karppaajan maukas aamiainen: lautasellinen pitkään haudutettua kaurapuuroa ja mehukeittoa. Ihanaa!!11
pekonia,munia, nakkeja, hedelmiä ja masutamatonta jugusrttia myslin ja marjojen kera! :P NAM!
Mieluummin vaikka turkkilaista jogurttia marjoilla ja juusto-paprikamunakas. Kermakahvi. =)
Mehukeitto on pelkkää hiilihydraattia ja piimästäkin suuri osa on hiilareita. Rasvaisestakin piimästä yli 40% energiasta tulee kyllä rasvasta, mutta hiilareista melkein 30%, enemmän kuin proteiinista.
Mehukeitto on pelkkää hiilihydraattia ja piimästäkin suuri osa on hiilareita. Rasvaisestakin piimästä yli 40% energiasta tulee kyllä rasvasta, mutta hiilareista melkein 30%, enemmän kuin proteiinista.
paljon vähemmän kuin marjoissa ja mulle piimä maistuu aamulla paremmin kuin partaäijä. Tuosta aamiaisesta tuli hiilareita 8 g, olen pyrkinyt, että joka aterialta tulee n. 10-15 g. ap
paljon vähemmän kuin marjoissa ja mulle piimä maistuu aamulla paremmin kuin partaäijä. Tuosta aamiaisesta tuli hiilareita 8 g, olen pyrkinyt, että joka aterialta tulee n. 10-15 g. ap
Mun hiilarimäärät on paljon pienempiä. Eilen sain "paljon" hiilareita, eli 20g. Yleensä aina vähemmän.
en miellä mitään light tuotteita karpeiksi, päinvastoin.
Jos kerta karppaa, ei makeutusaineita tms!!!!
200g maitorahkaa johon sekaan loraus kermaa, makeutusainetta, sitruunaaromia ja pari rkl kookoshiutaleita. Tulee proteiinia n. 21g, hiilareita 10g ja rasvaa 23g.
Ihmeellistä wanabe-karppausta läträtä makeuttajilla. Karppaaja syö puhdasta ja luonnollista ravintoa. Joten ei mene läpi mikään kaupan keinomakautettu soppa karppaajan ruokana, ei todellakaan.
lihgt-tuotteiden vetämistä ja makeutusainedein runsasta käyttöä.
Ei oikein kuulosta kovin terveelliseltä.
Minä syön ihan normaalisti ja käytän inkkarisokeria tavallisen sokerin tilalla.
Mutta toisaalta, en ole koskaan päästänyt itseäni läskiksi niin ei tarvi näitä diettejä koskaan kokeilla.
on elämäntapa, mutta silti voin kohtuudella käyttää myös light-tuotteita. ap
on elämäntapa, mutta silti voin kohtuudella käyttää myös light-tuotteita. ap
Karppaaja EI käytä makeutusaineita.
- pannullinen kahvia ja tilkkanen maitoa ---> vessaan...
olisi hiukan fiksumpi aamiainen ja myös RAIKKAAMPI blendata sinne piimään marjoja, vaikka puolukoita :O
olisi hiukan fiksumpi aamiainen ja myös RAIKKAAMPI blendata sinne piimään marjoja, vaikka puolukoita :O
Olen ollut vähähiilihydraattisella n. 4 vuotta, joten voin kutsua itseäni karppaajaksi, mehukeitosta huolimatta :DD ap
saatko glukoosisi sokerista vai muista hiilihydraateista. Karppaajaksi syöt aika paljon hiilihydraatteja, jos saat niitä 10-15g/ateria. Jos tuosta aamupalastasi sait 8 g hiilareita, sait ehkä 6-7 g proteiineja ja 5-6 g rasvaa. Ei ehkä karppi-ideologian mukainen ravintokoostumus. Jokainen tietysti syö ihan mitä haluaa, mutta kannattaako tuota ruokavaliota kutsua karppaukseksi, on sitten eri asia.
Minä taas en siedä sitä oloa joka tulee sokerista. Minulle sokeriton elämä on elämäntapa, mutta silti voin kohtuudella käyttää myös light-tuotteita. ap
Ei-karppaajan tavallinen aamiainen
1 sämpylä
juustoa
kurkkua ja tomaattia
teetä
Eiks oo ihanaa!!!