Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimeä mies, jolla pienin tuntemasi kalu?

Vierailija
04.01.2011 |

Krister

Ei hyväne aika oikeesti miten pieni. Oli työtä löytää se vehje. Kertakaikkiaan katkarapu taitaa olla isompi:)

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta huolettaa oman pojan puolesta jolla ei tuo pippeli ole kyllä kovinkaan kookas. Siitä on jopa huomauteltu vaippaikäisenä :( Ja nyt jo kaverit (pojat vasta 5v) kommentoivat suihkutiloissa tai vessareissuilla, että "mullapa on isompi". Kauheeta jos sille sit joku nainen naureskelee aikuisena.

Vierailija
62/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeasti max peukalon pituinen ja paksuinen. En tuntenut koko vehjettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies oli muuten kova jätkä, tosi mies. Housuissa ei vaan ollut mitään, kamala pettymys. Eipä oltu kauaa yhdessä. En vain jaksanut leikkiä sellasella kalulla, joka oli stondiksessa oman pikkurillini kokonen.

Jo nuorena tykkäsin isosta kalusta ja nykyisellä miehelläni on iso. Hyvä niin, koska olen nyt synnyttänyt ja värkki on väljähtänyt.

Vierailija
64/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä joku sen jo kerran mainitsi ja saattaishan tuo olla sama mies...

Siis todella pieni peli, siihen lopahti mulla into ko. henkilöä kohtaan vaikka muuten tykkäsin tyypistä. Olimme sängyssäkin, mutta en vaan VOINUT ryhtyä touhuun noin pienen kanssa, se oli tosiaan kokoa taululiitu. En yksinkertaisesti tiennyt mitä niin pienellä pilillä voisi/tulisi edes tehdä...

Mutta jos ei oteta näitä erityistapauksia, niin ei sillä koolla niin hirveästi väliä ole loppujen lopuksi.

Vierailija
65/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mollaavat miehiä sellaisen asian vuoksi, joihin miehet eivät voi itse vaikuttaa lainkaan. Ei ihme, jos joku tekee itsarin näiden takia.

Vierailija
66/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minkä komeudessa voitti, "koossa" hävisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi