Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimeä mies, jolla pienin tuntemasi kalu?

Vierailija
04.01.2011 |

Krister

Ei hyväne aika oikeesti miten pieni. Oli työtä löytää se vehje. Kertakaikkiaan katkarapu taitaa olla isompi:)

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostella parin tyypin vehkeen kokoa, mutta toinen niistä on mun lapsen isä ja pojalle näyttää periytyneen isänsä vehje.

Tulee paha mieli jo nyt pojan puolesta.

Vierailija
42/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iNo tuolla on samanlainen ketju isokaluisille, kohta varmaan myös keskikokosille kaluille. Turha itsaria alkaa tekee

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tor. Iso mies, mutta kalu kuin katkarapu. Ei tuntunut missään. Suhde loppui kuin seinään. Yrk.

Vierailija
44/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaluisten ketjuhan on kehumisketju!

Isokalu on jopa huonompi kuin pieni, koska se ottaa kipeää ja on kömpelö

Vierailija
45/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

petri. oli heti hommien jälkeen mun pikkurillin pituinen ja vielä aika ohut. mä en oikeestaan juurikaan sitä kyrpää sisälläni tuntenut.

Vierailija
46/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkurillin kokoinen.

Vierailija
47/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

petri. oli heti hommien jälkeen mun pikkurillin pituinen ja vielä aika ohut. mä en oikeestaan juurikaan sitä kyrpää sisälläni tuntenut.

Johtuisko siitä että sun siällä ei ole tuntohermoja?

Vierailija
48/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin pieni ja surkea, ettei paljon neljästä sentistä poikennut. Ei tuntunut missään.

Vierailija
49/66 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö 8cm pitkä ja 2cm paksu eli 6,5cm ympärysmittaa olevalla peniksellä tyydyttään naisen, vai onko liian pieni ?

Vierailija
50/66 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö 8cm pitkä ja 2cm paksu eli 6,5cm ympärysmittaa olevalla peniksellä tyydyttään naisen, vai onko liian pieni ?

mutta ihan takuulla pärjäät kun muistat panostaa muuhun ja ennen kaikkea siihen mitä tapahtuu ennen makkaria. Olet naisellesi hyvä ja kehut sitä ja saat sen tuntemaan itsensä rakastetuksi. Ja opettelet kielihommat. Sellainen mies käy ihan taatusti tuolla koolla siinä missä joku isompi.

Vierailija
51/66 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös tupakoitsija, joten ei ollut paljon ytyä siinä vähässäkään :(

Muuten komea kuin mikä.

Vierailija
52/66 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehetkin osaa... monella palstalla haukutaan / arvostellaan naisista persettä, tissejä, painoa, pimpan löysyyttä, häppäreiden kokoa, suihin otto taitoa ym.

Ja älkää ny äiteet niitten vauvojenne vehkeitä mittaile ja pohdi! Kyllä ne hormoonit tekee tehtävänsä sitten murrosiässä. Vähä sama niinku joku kirjottais että huolestuttaa kun on tolla tyttövauvalla niin iso perse!

Mulla on monta poikaa enkä oo ikinä ees ajatellu tuollasta!

Vierailija
53/66 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukunimen kyllä muistan mutta on niin harvinainen etten viitsi laittaa sitä.

Mies komea ja pitkä, housissa pikkurillini kokoinen pili ja puhun erektiokoosta.

Eihän siitä mitään tullut.

Oikeasti säälin miehiä joille on annettu noin niukalti.

Vierailija
54/66 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ******...ikää sillä oli 22 vuotta mutta sen pippeli oli vaan jotain 7cm pitkä ja tosi ohut, korkeintaan 2cm paksu eikä se edes meinannu ylettyä kunnolla sisään.

Levossa se oli sellanen 3cm pitunen katkarapu, se oli myös levossaki sillai pysty asennossa.

Kuinka ton ikäsellä miehellä voi olla noin pieni ?

Vierailija
55/66 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeitä. Toivottavasti kaltaisenne naiset tulevat pysymään erossa omista ihanista pojistani.

Vierailija
56/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 8cm pitkä ja 2cm paksu eli 6,5cm ympärysmitta oleva penis liian pieni naiselle ja tuntuuko ton kokonen missään ?

Levossaki vaan 3-4cm ja vähän hävettää ku on jo 23 vuotias mies.

Mitä kondomeita käytätte ?, ku itelle noi pienemmät kondomitkin on ollu vähä isoja.

Vierailija
57/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotteli teinille persepanoa, miksiköhän? =( Pienuus ei niin haitannut, mutta noi ehdottelut lopautti suhteen.

Vierailija
58/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyii tosi pieni öö alle 10cm

Vierailija
59/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotteli teinille persepanoa, miksiköhän? =(

Karin (6cm) oli pakko ehdottaa persepanoa teinille koska naisen kanssa vehje ei olisi yltänyt perseposkien välistä aunukseen asti. Vain teinityöllä voi olla niin laihat kannikat.

Vierailija
60/66 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelematta max.7cm

ystävänikin alkoi seurustelemaan vielä tämän yksilön kanssa ja oli tosi vihainen mulle kun en ollut kertonut että pöksyistä ei löydy mitään :D

Erosivat vähän ajan päästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä