Nimeä mies, jolla pienin tuntemasi kalu?
Krister
Ei hyväne aika oikeesti miten pieni. Oli työtä löytää se vehje. Kertakaikkiaan katkarapu taitaa olla isompi:)
Kommentit (66)
Armeijassa töissä.
Alle 10 senttiä paraatikunnossa.
Jostain (Yli)Torniolta.
Eikä se tienny muutenkaan hommista mitään.
miettikää vähän. Oisko kiva ku alotettas keskustelu isoin/huonoin värkki, kertokaa nimet ja paikkakunnat..?? En ymmärrä yhtään. Helppoa tunnistaa tuosta joukosta ittensä jos kuvittelee kuuluvansa joukkoon. Säälittäviä olette.
Ja vielä pelkäätte lastenne joutuvan omien pippeleiden kans arvosteltavaksi mutta sitä teette täällä muille!!??
Ootteko muuten vain runoilleet? Ei kai sentään noin pieniä ole. Itse en ole omaani mitannut, mutta jotain 13 - 15 cm stondiksessa.
Olen aina luullut, että omaan pienimpiin kuuluvan. Ei ainakaan missään uimahallien suihkuissa ole noin pienen omaavia miehiä kuin kerrotte vaan itse joudun aina häpeemään omaani.
Kuitenkin kun olen naisen kanssa niin hyväilen ja annan naisen todella huomata, että pidän hänestä. Tänäänkin oli todella kaunis Missy ja en koskaan lakkaa halumasta häntä. Nuolen yleensä pitkään ja hyväilen ja sitten olemme edestä ja takaa. Nainenkin aina nauttii (jos nauttii eikä näyttele).
Todellisuudessa ne naiset varmaan haaveilee sellaisista miehistä kuin noissa seksifilmeissä eli joilla on 30 - 50 cm pitkä ja miehen pitää olla musta.
Pekka < 8 cm, mutta täytyy sanoa, että käyttää osasi... :D
oli kuin vadelma. Yhtä pieni ja ruttunen. Se halus vaan katsella.
Janne, oli muuten tosi mulkku, mutta vehje vaan sellaset 7 cm.
Liekö sit sama tyyppi ;)
sil ei näkyny missään, mut annas olla kun se sai mut riisuttua niin sillon sil oli jo kuin havaanalainen sikari. Ja loppua ei meinannu tulla millään. Pit olla vaan puol tuntii mut olt tunti ja vartti ja totes lopuks, et jatketaanko kohta.
mut minkä kokoisia puolivuotiaillanne on? pelottaa jos meillä jotenkin pieni...
eikä vartta näy nin tulee jäämäänkin mininakiksi. Itselläni siis 3 poikaa, yhdellä tuollanen pieni pippeli, kahdella iso. isällä keskiverto.
oman lapsen kohdalla nyt 5 vuotiaana kun välillä näpräilee sitä pippeliään ja se luonnollisesti siitä kasvaa, niin on kuitenkin yllättävänkin iso. Vaikka onkin levossa ihan sellanen pikkuruinen. Kasvaneena isompi jo nyt kuin täällä joidenkin tarinat sormen kokoisista aikuisilla miehillä.
kun käyn lenkillä niin sen jälkeen kun menen vessaan niin ei meinaa kalua löytyä ja kun virtsaa niin sattuu kun se on vetäytynyt piiloon?
Kuitenkin täyres teräs se on jotain 15 cm.
Onk kenenkään miehellä ilmenny samaa?
Ootteko muuten vain runoilleet? Ei kai sentään noin pieniä ole. Itse en ole omaani mitannut, mutta jotain 13 - 15 cm stondiksessa.
Olen aina luullut, että omaan pienimpiin kuuluvan. Ei ainakaan missään uimahallien suihkuissa ole noin pienen omaavia miehiä kuin kerrotte vaan itse joudun aina häpeemään omaani.
Kuitenkin kun olen naisen kanssa niin hyväilen ja annan naisen todella huomata, että pidän hänestä. Tänäänkin oli todella kaunis Missy ja en koskaan lakkaa halumasta häntä. Nuolen yleensä pitkään ja hyväilen ja sitten olemme edestä ja takaa. Nainenkin aina nauttii (jos nauttii eikä näyttele).
Todellisuudessa ne naiset varmaan haaveilee sellaisista miehistä kuin noissa seksifilmeissä eli joilla on 30 - 50 cm pitkä ja miehen pitää olla musta.
ja kyllä nää voi olla totta. Miehen kalu ei välttämättä muutu miksikään stondiksesta, siinä selittyy se uimahallin suihkuissa nähtävät normaalit- harvoin jätkät kai stondiksiaan vertaa??
Omalla ukollani on ympärileikattu pikkuinen pätkä levossa, mutta on komea kuin lippusalko stondiksessa... ei uskois samaksi, jos kuvan näkisi.
Monta poikaa on jäänyt sänkyynsä ihmettelemään, kun mimmit häipyy muka mennäkseen vessaan tositoimien alkaessa -kun ei sellaisen pikkuprinssin kanssa viitsi alkaa edes seksiin.
Usko pois.
mutta jos joku reppana yrittää sellaisella taululiidun kokoisella pätkällä jotain niin ei voi mitään jos ei senkään kalun käyttäjä osaa mitään.
Varsinkin jos nää liitukalun omaavat lulee että nainen on valmis, kun tämmöisen kalun omaava riisuu housunsa.
Normaalia keskiverto kokoa kiitos. Ja sillä kalun omaavalla vielä käyttöohjeet kalulleen ja naiselle niin avot.
Vehje oli mun pikkurillin kokonen stondiksessa.
Enkä liiottele yhtään.
Vehje oli mun pikkurillin kokonen stondiksessa. Enkä liiottele yhtään.
Tampereelta. Ei silläkään mikään minikalu ollut, mutta näin isokaluisen ystävänä harmistuin kun hänellä oli suht pieni.
Kamalimpia ovat kuitenkin olleet pari "käärmettä" eli pitkähköä, mutta todella ohutta penistä. :O Näistä tulee mieleen Sami, Tapio ja Juhani.
6 cm. Eikä osannut käyttää sitä. Akti kesti 2 min.
SURKEIN IKINÄ !
Naiset mollaavat miehiä sellaisen asian vuoksi, joihin miehet eivät voi itse vaikuttaa lainkaan. Ei ihme, jos joku tekee itsarin näiden takia.
No tuolla on samanlainen ketju isokaluisille, kohta varmaan myös keskikokosille kaluille. Turha itsaria alkaa tekee
"paraatikunnossa" alle 10 cm ja ohut kuin nakki.