Ihan järkyttävä pissahätä?
Minne pissaatte pitkillä automatkoilla? Pissaan kohta housuun jos en pääse helpottamaan on ihan järkky hätä...
Kommentit (23)
Pysäytä huoltoasemalle.
Tai mene pusikkoon jos on hätätila.
Ei ole pottaa tai mitään astiaa mukana
No nyt on hätä, kun täältä pyydät jo apuja...toivottavasti et itse aja
Kuse allesi niin saat samalla raikkaan tuoksun autoosi
Kai luulisi aikuisen ihmisen käydä kusella ilman että pitää kädestä pitäen pitää neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Kai luulisi aikuisen ihmisen käydä kusella ilman että pitää kädestä pitäen pitää neuvoa.
Tämä on provo!
En aja kun olen takapenkillä kyydissä ja ei ole pitkä matka kuulemma perille niin enää ei pysähdellä.... Pissattaa ihan oikeasti liian paljon...
Meillä ollut kiva päivä ja mieheni tuottanut minulle lempi sidukkaani
Vierailija kirjoitti:
En aja kun olen takapenkillä kyydissä ja ei ole pitkä matka kuulemma perille niin enää ei pysähdellä.... Pissattaa ihan oikeasti liian paljon...
Lässyn lässyn ja jauhat täyttä paskaa !
Nyt selvisi, että mies halusikin vain minun pissaavaan kyykyssä hänen suuhunsa. No en pysty enää pidätellä pissaa ja oon sidukoista posket punaisena. Että kaippa mä suostun. En olisi kyllä selvin päin...
Vierailija kirjoitti:
Nyt selvisi, että mies halusikin vain minun pissaavaan kyykyssä hänen suuhunsa. No en pysty enää pidätellä pissaa ja oon sidukoista posket punaisena. Että kaippa mä suostun. En olisi kyllä selvin päin...
Heh heh! Nyt alitit riman!
Mies yleensä tykkää kun ollaan lenkillä metsässä ja pissaan höyryävää pissaa sen kädelle
Pyllistänkö ja istun miehen naamalle ja pissaa sen suuhun?
Älkää nyt solvatko toista hätätilanteessa. :(
Päästä tippa kerrallaan ja anna kuivua
Kohta tulee tippa kerrallaa väkisin...
Pottaan.